- Katılım
- 29 Haziran 2007
- Mesajlar
- 64,456
- Reaksiyon puanı
- 530
- Puanları
- 0
Almanya'nın sipariş üzerine butik üretim yapan otomobil firması Wiesmann, klasik spor otomobillerin altın çağı olan 1950'li yılların ölümsüz çizgilerini, üstün teknolojik donanım ve BMW motorlarıyla birleştiren modellerini, firmanın 20. yılına özel yeni yorumlarla piyasa sürdü.
Şüphesiz yılın en çarpıcı otomobil tasarımlarının başında GT MF4 -S geldi. GT MF4-S sadece 30 adet üretildi. 100'e yakın çalışan tarafından, tamamı el işçiliğiyle yaratılan GT MF4-S, klasik bir otomobilde 21. yüzyılın sürüş deneyimini sunuyor. Bu özel araç, E46 nesli M3’ten gelen 3,2 litrelik düz altı silindirli motora sahip olan MF3 roadster’in izinden gidiyor. Birçok ödül kazanmış olan 343 bg’lik 3,2 litrelik ünite son Z4 M ile beraber üretimden kalktığı için Wiesmann’ın MF3 roadsterin üretimine son verip yerine MF4 Roadster’i geçirmekten başka bir şansının kalmadığı spekülasyonları yapılıyor.
GT MF4-S'de düz vites ya da çift kavramalı şanzıman seçeneği mevcut. Sürücü ve yolcu hava yastıkları artık bütün Wiesmann otomobillerine standart.
KAYNAK
Şüphesiz yılın en çarpıcı otomobil tasarımlarının başında GT MF4 -S geldi. GT MF4-S sadece 30 adet üretildi. 100'e yakın çalışan tarafından, tamamı el işçiliğiyle yaratılan GT MF4-S, klasik bir otomobilde 21. yüzyılın sürüş deneyimini sunuyor. Bu özel araç, E46 nesli M3’ten gelen 3,2 litrelik düz altı silindirli motora sahip olan MF3 roadster’in izinden gidiyor. Birçok ödül kazanmış olan 343 bg’lik 3,2 litrelik ünite son Z4 M ile beraber üretimden kalktığı için Wiesmann’ın MF3 roadsterin üretimine son verip yerine MF4 Roadster’i geçirmekten başka bir şansının kalmadığı spekülasyonları yapılıyor.
GT MF4-S'de düz vites ya da çift kavramalı şanzıman seçeneği mevcut. Sürücü ve yolcu hava yastıkları artık bütün Wiesmann otomobillerine standart.












KAYNAK