Karargaht
Dekan
- Katılım
- 14 Kasım 2007
- Mesajlar
- 9,232
- Reaksiyon puanı
- 112
- Puanları
- 1,243

Çanakkale Savaşı oyunun (Boğaz Harbi) yapımcısı olan Kodgraf oyun stüdyosu, ekibi genişletmek adına oyun programcıları arıyor. Aşağıda aranan nitelikleri bulabilirsiniz. Bu nitelikler kafanıza yatıyorsa ve benden bahsediyor diyorsanız, BURAYA tıklayarak başvurmak için daha ne bekliyorsunuz?
Oyun Programcılığı için aranan nitelikler;
Ankarada yaşama sıkıntısı olmayan
Oyun Programcılığı için aranan nitelikler;
Ankarada yaşama sıkıntısı olmayan
(Kodgraf Ankarada, ODTÜ Teknokentte ve ekip çalışmasının, birlikte aynı havayı solumanın her zaman işleri hızlandırdığına inanırız ve ufacık ofisimizde ıkış tıkış da olsa sizinle aynı ortamda çalışmak isteriz.)
En az 1 yıl Unity ile oyun geliştirme deneyimine sahip ve yaptığı işleri referans gösterebilecek(Unity candır! Yani bu devirde bilmeyeni Samanpazarına almıyorlar! Kodgrafda uzun süreli bir Torque hezimetinden sonra doğru yolu buldu ve tüm oyunlarını Unity 3Dye taşıdı. Bunun için aradığımız en büyük özelllik iyi bir Unity programcısı olmak ve Unity candır! diyebilmektir. )
Oyun programlama altyapısına ve vizyonuna sahip(Vector dediğimiz zaman, Vector Games mi? Aaa evet biliyorum hatta Alien Cats ve The Fallen 3D diye iOS platformuna oyunları var! demeyecek (hoş böyle dese de severiz), Koordinat sistemi nedir? Sinüs 2. bölgede artı mı eksi mi? Yatık olan mı cosinüs, yahu yoksa şu dikey olan mı? Hepsini anladım ama z bana çok uzak.. gibi tavırları olmayan insanlar kastedilmektedir!)
İngilizce bilen(Yani öyle ÜDS, KPDS falan istemiyoruz tabiki, google da aramaları sağ alttaki Google.com in English kısmından how to use bla bla bla diye yapabiliyor musunuz? Unity forumlarında, Unity Answersda fink atabiliyor, forum sakinlerinin yaptığı esprilere aahahhaha ahahahaha diye katıla katıla gülebiliyor musunuz? Bize bunlar yeter de artar bile)
Herhangi bir üniversitenin lisans programından mezun(O kadar okudunuz belki ama bakın hiç bir faydası olmuyor, o dersten 100 aldın, bu dersten 80 aldın ona da bakmıyoruz, tek gerçek var: deneyim ve referans!)
Tercihen Unity ile network ve multiplayer altyapısı üzerine çalışmış(Boğaz Harbinin multiplayer modunu yapacağız evet! Şaka bir yana ileride Boğaz Harbini multiplayer moda sahip bir oyun haline dönüştürmek en büyük arzumuz, bu yüzden tercih sebebimizdir.)
Tercihen iOS veya Android platformuna mobil oyun geliştirmiş ve referans gösterebilecek(Kodgraf ana iş ekseni Boğaz Harbi olsa da mobil oyun sektörüne de rotasını çevirmektedir. Bu yüzden mobil programlama geçmişi olan ve daha önce mobil bir oyun geliştirmiş olmak tercih sebebimizdir.)
Tercihen Bilgisayar Mühendisliği, Yazılım Mühendisliği veya Bilgisayar Öğretmenliği Lisans programlarından mezun(O kadar okudunuz falan dedik ama yine de: Üniversite de candır, hocalar da candır!)
BURAYA tıklayarak başvurabilirsiniz.
KAYNAK