Notebooktan Anlayanlar Lütfen Bakın

oguzhan432

Asistan
Katılım
15 Temmuz 2009
Mesajlar
424
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
Arkadaşlar laptopların içinden hiç anlamayan birisiyim şimdi touchpadin alt kısmında bulnan sağ ve sol tıklama tuşlarınddan sol tuş tık tık yapmıyor yumuşamış gibi ve anakartıda oynatıyor.Üstten o tuşu kuvvetlice bastığımda kart okuyucuya takılı kartın hafifçe oynadığını hissediyorum.

Ben i kaç resim buldum laptobu servise vermeden önce de şunu sorucam.Aşağıdaki resimlere bir bakın daha sonra altta belirtticem size olan sorumu

disassemblelaptop09.jpg

Belirttiğim tuş sorunlu

2.resim
disassemblelaptop15.jpg


3.resim
disassemblelaptop16.jpg


Ben sorumuda belirtiyim şimdi ben laptobumu yeni aldım ve böyle bir basit hata yüzünden içinin açılmasını istemiyorum.Eğer 3.resimdeki belirttiğim devre elemanı sorunluysa lehim yapacaklar anakartıma zarar gelir diye korkuyorum.İşallah 2 resimdeki kapakta bulunan devreyi değiştirirler.

Sizce sorun hangisinde olabilir.Umarım anlatabilmişimdir derdimi.

Ayrıca kocaeli toshiba servisi nasıl memnun kalan varmı.Ben 1700 verdiğim makinayı(a350 22z) servise vermeyi hiç istemiyorum.Çünkü servistge başına bi şeey geleceğinden felan korkuyorum.Basit bir hata yüzünden istemiyorum çoğu kişi laptoplarını servise verdikten sonra başka parçaları bozuluyo.Kafam çok karışık napıyım veriyimmi anakartı esnetmesi anakarta garanti zarar verecek mecbur vermem gerek ama bilmiyorum işte.
 

k4y4

Profesör
Katılım
16 Ağustos 2008
Mesajlar
1,357
Reaksiyon puanı
34
Puanları
228
Bu sorunu kendin halledemeyeceğine göre yetkili servis yolu gözüküyor belki devrede sorun yoktur ufak bi tuş hatasıdır.Götürmende yarar var sonuçta ordaki çalışan işi bilen profesyonel insanlar...
 

oguzhan432

Asistan
Katılım
15 Temmuz 2009
Mesajlar
424
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
zaten ben yapamam bu resimleri internetten buldum ama sorunu bilmeme gerekiyor serviste ki adam bilemedi neden olabileciğini.Esas usta değildi çünkü.Tamir yapan ustayı bulamadım.
 

serkanbb06

Profesör
Emektar
Katılım
16 Aralık 2008
Mesajlar
2,006
Reaksiyon puanı
31
Puanları
228
yani katılıyorum arkadasa benim makinada o fiyatta götürdüm verdim aramı iyi tuttum elemanlarla üst model anakart takıp verdiler bana geri :)
 

oguzhan432

Asistan
Katılım
15 Temmuz 2009
Mesajlar
424
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
bende servisteki adamla tanıdık sayılırım daha önce bi kaç soru sormaya gitmiştim kocaeli servisteki adam çok iyi ilgileniyor.Başından savmıyor.Ben elinde sonunda servise vercem zaten.
 

mperk

Profesör
Katılım
25 Nisan 2010
Mesajlar
1,941
Reaksiyon puanı
55
Puanları
0
Ver servise ne uğraşıyorsun anlamadım ki başına ne gelebilir
Benim laptop 3 kere gitti servise iki gidişinde de toucpad bozulmuştu
Mis gibi sapasağlam geldi heryeri canavar gibi bende 2600 lira vermiştim zamanında :) hiç verirkende endişelenmedim :)
 

oguzhan432

Asistan
Katılım
15 Temmuz 2009
Mesajlar
424
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
tamam işte benimkide kuru endişe çevremde çok başı yanan var bu servis meselerinden
 

LaWa

Profesör
Katılım
22 Şubat 2009
Mesajlar
3,119
Reaksiyon puanı
47
Puanları
228
Güvenebileceğin bir servis olması öncelikle çok önemli.
Çok küçük bir sorun için büyük paralar isteyebiliyorlar.
Bir de herifler çok paragözdürler sağlam teslim etmek istemiyorlar.
Ben de 1 ay önce bilgisayarımı gönderdim.Ufak bir şey için 200 tl aldılar.
Onu da geçtim,bilgisayarın içinde bir çok bağlantıyı takmamışlardı,çıkartmışlardı;ses,usb,bir kaç tane daha vardı.
Bilgisyar çalışmayınca kendim açıp baktım,çok şaşırdım.
Bağlantıları taktım,güç bela toplayabildim.
Artık hayatta güvenmem bu servis olayına.
 

oguzhan432

Asistan
Katılım
15 Temmuz 2009
Mesajlar
424
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
işte bende bu tür şeylerden korkuyorum bizim arkadaş var dell marka fan ı takmamışlar fan dönmüğyo anakart yandı galiba şu an serviste pc si
 

mperk

Profesör
Katılım
25 Nisan 2010
Mesajlar
1,941
Reaksiyon puanı
55
Puanları
0
işte bende bu tür şeylerden korkuyorum bizim arkadaş var dell marka fan ı takmamışlar fan dönmüğyo anakart yandı galiba şu an serviste pc si

Fanı nasıl takmamışlar :S
Fan tozlanmıştır fan yavaş çalışınca da işlemci yanmıştır anakartta fandan dolayı pek yanmaz..


Güvenebileceğin bir servis olması öncelikle çok önemli.
Çok küçük bir sorun için büyük paralar isteyebiliyorlar.
Bir de herifler çok paragözdürler sağlam teslim teslim etmek istemiyorlar.
Ben de 1 ay önce bilgisayarımı gönderdim.Ufak bir şey için 200 tl aldılar.
Onu da geçtim,bilgisayarın içinde bir çok bağlantıyı takmamışlardı,çıkartmışlardı;ses,usb,bir kaç tane daha vardı.
Bilgisyar laşışmayınca kendim açıp baktım,çok şaşırdım.
Bağlantıları taktım,güç bele toplayabildim.
Artık hayatta güvenmem bu servis olayına.


Güvenebileceğin bir servis olmalı derken ?
Zaten markanın servisine göndermelisin başka yan servislere gönderme bence
Zaten laptop alırken dandik marka alırsan sonradan böyle servis eziyeti çekersin
Hocam sen nasıl bir servise verdin bilmiyorum ama bağlantıları nasıl takmazlar anlamdım yani ilk defa duyuyorum böyle bir şey
 

€G€

Asistan
Katılım
28 Ağustos 2010
Mesajlar
104
Reaksiyon puanı
6
Puanları
0
Güvenebileceğin bir servis olması öncelikle çok önemli.
Çok küçük bir sorun için büyük paralar isteyebiliyorlar.
Bir de herifler çok paragözdürler sağlam teslim teslim etmek istemiyorlar.
Ben de 1 ay önce bilgisayarımı gönderdim.Ufak bir şey için 200 tl aldılar.
Onu da geçtim,bilgisayarın içinde bir çok bağlantıyı takmamışlardı,çıkartmışlardı;ses,usb,bir kaç tane daha vardı.
Bilgisyar laşışmayınca kendim açıp baktım,çok şaşırdım.
Bağlantıları taktım,güç bele toplayabildim.
Artık hayatta güvenmem bu servis olayına.

Bağlantıları nasıl takmamışlar anlamadım, 10 yaşındaki çocuk bile yapmaz bunu.
Nasıl bir servis bu?
Ben Hiç tanımadığım bir tamirciye götürüp bıraktım. Gayet iyi bir bakım görmüştü.
Bence bırakın servise,sorun olacağını sanmıyorum.
Fakat merdiven altı diye tabir edilen işyerlerinden uzak durmak gerekli.
Bilindik işyerleri 40-50 tl için itibarlarını sarsmazlar.
 

LaWa

Profesör
Katılım
22 Şubat 2009
Mesajlar
3,119
Reaksiyon puanı
47
Puanları
228
Arkadaşlar servis dediğim ana servis değildi tabi.
Kendi servisi bakmışlar mı bilmiyorum ama zannetmiyorum tabi anakartı tamamen değiştireceğiz dediler.
1000 TL para istediler,bilgisayarı 2. el olarak satsan maxsimum 800 tl eder.
Malum küçük parça da olmayınca bilgisayar da çalışmıyordu.
Mecburen başka yerlere yöneldim.
Çok da küçük değiller galiba Jibo Bilişim Hizmetleri.Google dan bakın.
Bağlantıları bilerek takmamışlar tabi,anlamayan birisi olsa mecburen geri gönderecek bu defa diyecek ki şu sorunu var,şu kadar masrafı var.
Son olarak bilgisayar bazen şarz olmuyordu,dedim ki ona da bir bakın;dediler ki onu da hallettik ücretini de aldılar.
Sonra fark ettim öyle bir şey yaptıkları yok,sorun adaptördeymiş,şarz sorunu hala devam ediyordu.Onu da kendim açtım tamir ettim.
Yalanım varsa ne olayım :)
 

k4y4

Profesör
Katılım
16 Ağustos 2008
Mesajlar
1,357
Reaksiyon puanı
34
Puanları
228
Arkadaşlar servis dediğim ana servis değildi tabi.
Kendi servisi bakmışlar mı bilmiyorum ama zannetmiyorum tabi anakartı tamamen değiştireceğiz dediler.
1000 TL para istediler,bilgisayarı 2. el olarak satsan maxsimum 800 tl eder.
Malum küçük parça da olmayınca bilgisayar da çalışmıyordu.
Mecburen başka yerlere yöneldim.
Çok da küçük değiller galiba Jibo Bilişim Hizmetleri.Google dan bakın.
Bağlantıları bilerek takmamışlar tabi,anlamayan birisi olsa mecburen geri gönderecek bu defa diyecek ki şu sorunu var,şu kadar masrafı var.
Son olarak bilgisayar bazen şarz olmuyordu,dedim ki ona da bir bakın;dediler ki onu da hallettik ücretini de aldılar.
Sonra fark ettim öyle bir şey yaptıkları yok,sorun adaptördeymiş,şarz sorunu hala devam ediyordu.Onu da kendim açtım tamir ettim.
Yalanım varsa ne olayım :)

Arkadaşın dediği teknik servis.
Yetkili serviste bunun gibi olayların olacağını düşünmüyorum.
Ve tabiki yetkili servise güvenmekten başka çaremiz yok :yes:
 

Mta

Profesör
Katılım
27 Mart 2008
Mesajlar
1,257
Reaksiyon puanı
6
Puanları
218
Samsung Customer Service çalışanayım. Kusura bakma ama senin gib düşünen insanlardan artık sıkıldım. Böyle saçma şeyleri açıklamaktan anlatmaktan bunaltı geldi. Arkadaş ; her hafta online sınav var. Aylık olarak eğitimlere katılıyoruz. Denetlemeri filan hiç saymıyorum. Müşterilerimizin %80 nini arayarak geri dönüş sağlanıyor. Sen bu şartlarda servisin bi hata yapmasını yada acemi olmasını mı bekliyorsun ? Sana şunu söylim bizim hatamızdan dolayı en ufak çizik olsun o bölüm tamamen değişir. Diyeceksin ki sen Samsung markasın. İnan çoğu marka böyle çalışıyor ve her zaman denetim yapıyor. Ya artık bırakın serviste açılma konusunu aşın bu olayları. Sen Samsungun sahibi olsan ne yapacaksın ? Yazılımsal hariç onarım görmesi gereken her cihazı swap mı yapardın ? Fabrikada makine servislerde insan. Başka bir fark yok bunu anlayın artık.

Ve son olarakta cihazında sıvı temas , zorlama , darp yoksa top board tamamen değişecektir. Onarım yapılmaz , parça değişir.
 

oguzhan432

Asistan
Katılım
15 Temmuz 2009
Mesajlar
424
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
zaten yetkili ve kendi servisinden başka yere asla yollamam.Bir de sana soruyorum 6 aylık bir pc nini fanı tozdan dolayı mı durmuştur bayağı takmamaışlar fanı çünkü değişen parça kısımında hiç bir şey yok.

Toshiba da servis olarak hepsinden önde ayrıca no matter what quarentee garantisi var.Mesajda belirtim bi arakadaşın başına geldi bu olay benim laptopta sorun yok sadece o tuşu bozuk.

---------- saat 21:46 eklendi ---------- önceki mesaj saat 21:41 eklenmişti ----------

Ben kendimi tam ifade edemedim arkadaşlar çevremde çok fazla sorun yaşayan arkadaşım var onları belirttim ben benim laptobum 7-8 aylık sadece o tuşta bozulma oldu başka bir şeyi yok kapı gibi garantisi var.Ama servise vermeden önce hata hakkında belki bilgi alırım diye düşündüm.Ayrıca çok düşük bi ihtimal olsada belki kocaeli servisi hakkında bi ön fikrim olacaktı.

Üşenmeyip cevap yazan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum yetkili serviser zaten deneytlenen yerler.Arkadaş belirtmiş zaten samsung ta çalışıyormuş.Kardeşim haklısın ama bazı servisler fanın fişini takmıyıp bi daha laptobun gelmesini sağlıyorlar var bunu yapanlar.Arkadaşa sorduğumda yetkili servis olduğunu söyledi.Unutkanlıktır belki olabilir.Ama gerçekten kötü servisler var.

Ben kararımı verdim servise veriyorum kocaeli toshiba yetkili servisine vereceğim zaten.

Ayrıca şunu anlamaıyorum yetkili servis varken insanlar niye başka yerlere veriyolar.
 

POWER

Rektör
Katılım
5 Ekim 2009
Mesajlar
10,275
Reaksiyon puanı
161
Puanları
0
Toshiba almayın diyoruz o kadar değil mi :) Servise vermekten başka çaren yok. Güven ve şans meselesi :)
 

Mta

Profesör
Katılım
27 Mart 2008
Mesajlar
1,257
Reaksiyon puanı
6
Puanları
218
Servisin yoğunluğuna göre değişir. Bizde geldiği gün kesin olarak bakılır. Aynı gün (kendi stoklarımızda parça yok ise ) merkezden sipariş edilir parça. Merkez stogunda var ise ( çok eski modeller haric hepsi oluyor ) 1 gün sonra parça gelir aynı gün onarılır.Onarım tamamlandıktan sonra müşteriye sms atılır.Servis formuyla teslim alır. Zaten şöyle bişey var 3 gün içersinde onarım tamamlanmazsa Samsung merkez kafamızı şişirir. :)

Ve eski parça ve dışardan asla parça kullanılamaz. Online olarak sistem var . Onarım açıklamasına "Top Board - Touch Pad Değişti" yazısı var ise müşteri hizmetleri arar üst kısmın jelatinli olup olmadığını (jelatinden kastım yeni parçalarda her zaman jelatin koruyucusu olur) sorar. Değil ise hemen incelemeye alırlar zaten. Artı olarak parça kodunu sisteme girmek gerek örnek olarak BA75-00524A bu bi model cihazın parça kodu . Bunu sisteme girerek bu cihaza kullandığını göstermek zorunda yoksa bu parçanın parasını merkezden talep edemez.

Yeterince açık sanırım :)

Yetkili servisi basite almayın gerçekten herşey çok aşırı şekilde inceleniyor.
 

oguzhan432

Asistan
Katılım
15 Temmuz 2009
Mesajlar
424
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
hocam donanım uzmanı birine sordum dediki touch padin altında küçük plastikler varmış o kaymıştır felan dedi.Yani anakrtın değişmez dedi
 

mperk

Profesör
Katılım
25 Nisan 2010
Mesajlar
1,941
Reaksiyon puanı
55
Puanları
0
Toucpad'den dolayı anakart değişecekse zaten yandı o firma batar :)
Şaka bir tarafa arkadaşım benim sana önerim sadece o tuş bozulduğundan dolayı servise göndermene hiç gerek yok bir tane kablosuz mouse alırsın olay biter. Bu küçük sorundan dolayı laptopu gönderipte haftalarca bilgisayarsız kalmanın anlamı yok bence ..

Biraz daha ilerde başka bir sorun daha meydana gelirse o zaman toucpad'i de söylersin o da yapılır..

Ayrıca yetkili servis dışında, yetkili servis gibi kaliteli yerler var. Sadece laptoplara bakan yerler. Araştırıp bakmalısın. Tabi garantin bitmeden bu servislerden faydalanma.Garantin biterse veya garanti tamir için ücret taleb ederse böyle bir yerde daha cuzi bir fiyata yaptırabilirsin.Eğer öneri istersen pm'den söyleyebilirim.Reklam sayılabilir burada. Yanlış anlaşılmasın ben orada çalışan falan değilim tabi keşke alsalar da çalışsak :D :p
 

oguzhan432

Asistan
Katılım
15 Temmuz 2009
Mesajlar
424
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
Merhaba ben zaten touc pad kullanan biri değilim parmağımı ağrıtıyor ama o tuşa da basıldığı zama anakartı esnetiyor.Yani tek sorun o olsa göndemem çok haklısınız ama anakartı esnetiyor oynatıyor başıma iş açılmaması için hemen dceğiştirmeme lazım.İşallah haftalarca beklemem.Zaten masasütü var evde sorun yaşamam.
 

Mta

Profesör
Katılım
27 Mart 2008
Mesajlar
1,257
Reaksiyon puanı
6
Puanları
218
Toucpad'den dolayı anakart değişecekse zaten yandı o firma batar :)
Şaka bir tarafa arkadaşım benim sana önerim sadece o tuş bozulduğundan dolayı servise göndermene hiç gerek yok bir tane kablosuz mouse alırsın olay biter. Bu küçük sorundan dolayı laptopu gönderipte haftalarca bilgisayarsız kalmanın anlamı yok bence ..

Biraz daha ilerde başka bir sorun daha meydana gelirse o zaman toucpad'i de söylersin o da yapılır..

Ayrıca yetkili servis dışında, yetkili servis gibi kaliteli yerler var. Sadece laptoplara bakan yerler. Araştırıp bakmalısın. Tabi garantin bitmeden bu servislerden faydalanma.Garantin biterse veya garanti tamir için ücret taleb ederse böyle bir yerde daha cuzi bir fiyata yaptırabilirsin.Eğer öneri istersen pm'den söyleyebilirim.Reklam sayılabilir burada. Yanlış anlaşılmasın ben orada çalışan falan değilim tabi keşke alsalar da çalışsak :D :p

Haftalarca beklemez !!! Serviste asla cihazın içinden bir parça alınamaz ya da orjinal olmayan parça kullanılamaz bunu merkez denetler. Peki hangi diğer serviste bunun garantisi ya da denetlemesi var ?

Touchpad kullanımından dolayı anakart esnemez. Kulaktan dolma şeyleri bırakın artık. O anakartların hepsi çarpmaya , darbeye karşı testlere tabi tutuluyor.Plastik tusun altında kullanılmıyor artık mazilerde kaldı. Çok zor bi ihtimal modelinde öyle bir plastik varsa ve yerinden çıkmış ise basmayan tuşta boşluk olur.
 

mperk

Profesör
Katılım
25 Nisan 2010
Mesajlar
1,941
Reaksiyon puanı
55
Puanları
0
Haftalarca beklemez !!! Serviste asla cihazın içinden bir parça alınamaz ya da orjinal olmayan parça kullanılamaz bunu merkez denetler. Peki hangi diğer serviste bunun garantisi ya da denetlemesi var ?

Touchpad kullanımından dolayı anakart esnemez. Kulaktan dolma şeyleri bırakın artık. O anakartların hepsi çarpmaya , darbeye karşı testlere tabi tutuluyor.Plastik tusun altında kullanılmıyor artık mazilerde kaldı. Çok zor bi ihtimal modelinde öyle bir plastik varsa ve yerinden çıkmış ise basmayan tuşta boşluk olur.

Ne demek haftalarca beklemez hangi yetkili servis günler içerisinde teslim yapmış ki !!
Diğer servisler diye kastettiğiniz yani benim önereceğim servisler gibi olan yerler orijinal parça kullanmıyor mu demek istediniz !
Sadece siz kullanıyorsunuz yani
Bırakın bu ayakları yetkili servis her zaman en iyisi değildir bazen saçma sapan uçuk fiyatlar verebiliyorlar bizzat yaşadım. Tecrübeyle sabittir. Diğer servis dediklerinizde de daha uygun fiyata orijinal parçalarla çalışanlar vardır.
 

oguzhan432

Asistan
Katılım
15 Temmuz 2009
Mesajlar
424
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
Bakın anakart şu şekilde oynuyor şimd modeli incelersemniz touch padin dikey hizasında kart okuyucunun olduğu yer var oraya kartı koyduumda vbe o tuşa bastığımda kart oynuyor kartın girdiği devrede anakarta entegere edilmiş.Yani anaart oynuyor.Kulaktan dolma bilgi olabilir ama donanım uzmanı olan birinin bilgisi bu
 

Mta

Profesör
Katılım
27 Mart 2008
Mesajlar
1,257
Reaksiyon puanı
6
Puanları
218
Ne demek haftalarca beklemez hangi yetkili servis günler içerisinde teslim yapmış ki !!
Diğer servisler diye kastettiğiniz yani benim önereceğim servisler gibi olan yerler orijinal parça kullanmıyor mu demek istediniz !
Sadece siz kullanıyorsunuz yani
Bırakın bu ayakları yetkili servis her zaman en iyisi değildir bazen saçma sapan uçuk fiyatlar verebiliyorlar bizzat yaşadım. Tecrübeyle sabittir. Diğer servis dediklerinizde de daha uygun fiyata orijinal parçalarla çalışanlar vardır.

Sadece fiyat konusunda haklısın gerisi hikaye. Evet orjinal parça kullanmıyor. Sadece SETK "Samsung Electronics TürKiye" ile anlaması olanlar orjinal parçayı satın alabilir. Buda sadece servisler. Yetkili servis her zaman en iyisidir. Dışardaki servisler gibi içinden parça çalınamaz. Tel , kablo çekilmesi diye bişey olmaz. Ondan sök buna tak diyede bişey olamaz. Fiyat bakımından uygun ama bu bile tartışılır. Servisimizde R620 model cihazın lcd si kırıldı. Çalışan bir arkadaşın dikkatsizliğinden dolayı oldu. Parçayı aynı gün değişir adam hiç çaktırmadan verirdik. Ama müşteri arandı bilgi aktarıldı. Müşteri bire bir değişimini istedi . Yeni ürün alınıp müşteriye 2 gün içersinde teslim edildi. Böyle bir serviste tabiki çalışanların ücreti yüksek olacak , masrafı fazla olacak. Tecbüyle sabittir; 2 yıldır Samsung servisindeyim öncesini hesaba bile katmıyorum ?
Kaç yıldır kurumsal bi şirkette tecrüben var ?

---------- saat 17:44 eklendi ---------- önceki mesaj saat 17:35 eklenmişti ----------

Bakın anakart şu şekilde oynuyor şimd modeli incelersemniz touch padin dikey hizasında kart okuyucunun olduğu yer var oraya kartı koyduumda vbe o tuşa bastığımda kart oynuyor kartın girdiği devrede anakarta entegere edilmiş.Yani anaart oynuyor.Kulaktan dolma bilgi olabilir ama donanım uzmanı olan birinin bilgisi bu

Network ve Sistem uzmanlığı eğitimi aldım . Ama bana onarımda hiç bir faydası yok.
Donanım uzmanlığı parça bilgisidir. Onarımla hiç bir alakası yoktur. Dediğin gibi kart okuyucu anakarta monteli. Anakartı alttan destek sağlayan plastik ayaklar var. O ayaklar kırılmadıkça , anakart çatlamadıkça oynaması imkansız. Amacım sizle iddilaşmak değil. Ama bu dedikleriniz hepsi duyduğunuz, aklınızdan hesap ürettiğiniz olaylar. Ben bunları her gün yaşıyor, onarım yapıyor ve görüyorum. Size bunları anlatmamda tek amaç var ön yargılı olmayın ve bilmediniz konulardaki gerçekleri öğrenin.
Birde hangi servis varmış o kadar kısa günde diyen arkadaş Ltr oranımız (Bütün tamir olan ürünlerin 3 günde tamamlanma oranı) 2.1. Yani ortalama 2.1 günde cihazlar onarım oluyor.Bu süreye parça siparişide dahildir.
 

sdelta

Profesör
Katılım
23 Nisan 2008
Mesajlar
4,229
Reaksiyon puanı
140
Puanları
243
Servisin yoğunluğuna göre değişir. Bizde geldiği gün kesin olarak bakılır. Aynı gün (kendi stoklarımızda parça yok ise ) merkezden sipariş edilir parça. Merkez stogunda var ise ( çok eski modeller haric hepsi oluyor ) 1 gün sonra parça gelir aynı gün onarılır.Onarım tamamlandıktan sonra müşteriye sms atılır.Servis formuyla teslim alır. Zaten şöyle bişey var 3 gün içersinde onarım tamamlanmazsa Samsung merkez kafamızı şişirir. :)

Ve eski parça ve dışardan asla parça kullanılamaz. Online olarak sistem var . Onarım açıklamasına "Top Board - Touch Pad Değişti" yazısı var ise müşteri hizmetleri arar üst kısmın jelatinli olup olmadığını (jelatinden kastım yeni parçalarda her zaman jelatin koruyucusu olur) sorar. Değil ise hemen incelemeye alırlar zaten. Artı olarak parça kodunu sisteme girmek gerek örnek olarak BA75-00524A bu bi model cihazın parça kodu . Bunu sisteme girerek bu cihaza kullandığını göstermek zorunda yoksa bu parçanın parasını merkezden talep edemez.

Yeterince açık sanırım :)

Yetkili servisi basite almayın gerçekten herşey çok aşırı şekilde inceleniyor.

Bilgilendirme için teşekkürler.

Yanlız DATRON servisine vermiştim kardeşimin datron notebookunu adamlara dava açmak üzereyim. Dış kasasında el izi vardı zamanla kullanımdan dolayı oluştu. İlk gittiğinde ekran kartını bozdular, görüntü parçalara bölündü, daha sonra restart atmaya başladı pc. Daha sonra tekrar götürdüm anakartta bozuldu. Kullanılmaz hale geldi notebook. Yapılacak bir işlemde yoktu sadece dış kasa değişecekti.
 

oguzhan432

Asistan
Katılım
15 Temmuz 2009
Mesajlar
424
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
anakart oynuyor ya videoya mı çekiyim oynuyor işte alla hallah
 

mperk

Profesör
Katılım
25 Nisan 2010
Mesajlar
1,941
Reaksiyon puanı
55
Puanları
0
Sadece fiyat konusunda haklısın gerisi hikaye. Evet orjinal parça kullanmıyor. Sadece SETK "Samsung Electronics TürKiye" ile anlaması olanlar orjinal parçayı satın alabilir. Buda sadece servisler. Yetkili servis her zaman en iyisidir. Dışardaki servisler gibi içinden parça çalınamaz. Tel , kablo çekilmesi diye bişey olmaz. Ondan sök buna tak diyede bişey olamaz. Fiyat bakımından uygun ama bu bile tartışılır. Servisimizde R620 model cihazın lcd si kırıldı. Çalışan bir arkadaşın dikkatsizliğinden dolayı oldu. Parçayı aynı gün değişir adam hiç çaktırmadan verirdik. Ama müşteri arandı bilgi aktarıldı. Müşteri bire bir değişimini istedi . Yeni ürün alınıp müşteriye 2 gün içersinde teslim edildi. Böyle bir serviste tabiki çalışanların ücreti yüksek olacak , masrafı fazla olacak. Tecbüyle sabittir; 2 yıldır Samsung servisindeyim öncesini hesaba bile katmıyorum ?
Kaç yıldır kurumsal bi şirkette tecrüben var ?




Hocam bak,
Çalıştığın kurumu koruyorsun anlıyorum ama biraz gerçekçi ol. Yetkili servise verilen bir ürün iki haftadan az bir süre içerisinde dönmez. Haftalarca bekliyen çok kişi tanıdım. Hele de samsung'un teknik servisi BERBAT. Bizzat yaşadığım olaydır.
Avcılar samsung teknik servisine garantili cep telefonumu verdim. Telefonun sorunu şarj girişi bozuktu ve ön paneli değişekti. Yaklaşık 35-36 gün telefonsuz kaldım. HEr hafta arıyordım tabi telefon nerde diye. Neyse telefon hazırmış gittim almaya ön panel değişemezmiş şu an yokmuş ellerinde neyse dedim sim kartı taktım açmak için şarjı yokmuş açılmadı.
Eve geldim teli şarja taktım yine şarj olmuyor yeni batarya alıp tel açıkken denedim yine şarj olmuyor dondum kaldım sinirden. Telefon 35 gün beklemiş ve hiç bir şey yapılmadan geri gelmişti bana. Sonra başlarım böyle işe dedim para verdim dışardan yaptırdım.

Yine samsung,
Ev Arkadaşımın laptop'u donuyordu en fazla 2 saat açık kalıp donuyordu.
Neyse garantiye götürdü fanı temizleyip değişmiş sonra bilgisayar test edilmiş GÜYA 3-4 saat falan hiç donmamış.
Arkadaş bilgisayarı almış geldi eve bilgisayarı açtık 10 dk geçmedi dondu. Tabi sorun her açılışta tekrarladı.
Taktıkları ORİJİNAL fan hiç bir şeye yaramadı heralde. Ertesi gün tekrar garantiye götürüyor bilgisyarı ve bir kaç hafta yine bekledikten sonra laptopu almaya gidiyor tabi orada test et diye konuştuk arkadaşla.
Adam bilgisayarı veriyor sorun bulamadık hard-diski anakartı kontrol ettik hiç bir yerde sorun yok diyor. Ve test ettik donmadı diyor. Arkadaşta bilgisayarı açıyor servisteyken donmuyor. Eve gelince bir süre sonra tabi yine donmalar başladı neyse öyle kullandı arkadaş derken 1-2 hafta geçmedi bilgisayar küt gitti. Anakart yandı. Bilgisayar açılmıyor. Servise götürdü. 360tl para istiyorlar. Şu an pc evde yatıyor.

Yetkili servisler iyidir. Ama o markalar bellidir zaten. Misal ASUS. Her markanın yetkili servisi iyidir diye bir şey YOK

Özellikle samsung'un yetkili servisini savunmayın bana.
 

oguzhan432

Asistan
Katılım
15 Temmuz 2009
Mesajlar
424
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
Servis personelinde bitiyor iş mesela samsung a ilindeki bir sevisi süprdir ama b ilindeki berbattır.Olabilir.Pc işi bu arıza yı bilemyebilirsin.Geleceğide göremeyiz ama haklısın samsung tel servisei rezalet.
 

oguzhan432

Asistan
Katılım
15 Temmuz 2009
Mesajlar
424
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
laptobu servise bıraktım 30 dk önce.Bakalım ne olcak yalnız arıza kısmına adam touch pad e tıklayınca anakart oynuyor yazmış sadece.

Adam tamir edilebilcek bi şeyse bugün hallederiz dedi.Eğer parça gerekirse 1 hafta gibi beklemen gerekebilir dedi
 

oguzhan432

Asistan
Katılım
15 Temmuz 2009
Mesajlar
424
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
Halen online takip de bir değişiklik yok dmekki parça değişecek ama 17:30 a kadar yolu var bekliyorum.Eğer bugün tamir edersek mesaj atarız demiştiler demekki olmadı ve parça değişecek.
 
Üst