Doğru yere mi konuyu açıyorum bilmiyorum
Ne yapmam gerektiği konusunda bilgi almak istiyorum
Notebooku bir gün kapatırken sağ tarafta vidası attı. Meğerse menteşesi kırılmış lcd kasa coverda ki vida takılan yeri kırılmış. Toshibaya yolladım daha garantisi devam ediyordu. Garanti kapsamına alınmadı.
Parça grubu Cover plactıcs yani lcd üst kasa kırıl teklifi verilecek diye yazılmış fiyatı 223,38 tl
parça grubu mechanıcal parts sağ ekran yayı kırık teklif verilecek 131,47 tl
parça grubu bakım ve parça temizliği ısınıp kapanıyor fan bakıı için teklif verilecek 60,00 tl halbu ki böyle bir sorun yok
işçilik bedeli 79,99 tl
Şimdi benden toplam 494,85 tl istendi. Kabul etmedim çünkü bu kadar pahalı olması içime sinmedi. notebookun 3. senesi içinde zaten o parçalar nette varsa ben takarım dedim. HDD daha önce değişmişti orijinal kabında değildi onu orijinal kaba takıp yollayın dedim teklifi kabul edin takarız vs dediler, yok dediler kısaca ve HDD'yi ürün dışında yolladılar bir güzel. Haliyle tekrar yolladım orijinal kabına taktılar bu sefer tekrar yolladılar bu sefer tipi kaymış bir şekilde geldi. Üstelik bu sefer açılmıyordu da. Tabi ben bunları kısa kısa anlatıyorum 12-15 şubatta yolladığım ürünü nisanın başına kadar kullanamadım geldi servise geldi servise oldu. Tüketici hakem heyetine gittim servise benim yolladığım için ürünün servise gitmeden önce ürünün açıldığını kanıtlamam gerektiğini teknosa vs gibi bir yerden göndersen verilen formda oraya ürünün ne arızası var vs yazdığında kanıtlamış oluyordun şimdi adamlar bize geldiğinde ürün zaten açılmıyor da diyebilirler dedi. Bende kesin olmayan bir sonucu 6 ay kadar bir süre beklememek için tekrar servise yolladım data kablosu çıkmış takıp gönderdiler. Aklıma gittiği servisin yedek parça satışına bakmak geldi.
LCD cover bana 223,38 tl yazdıkları parçaya 175 tl
sağ ve sol menteşeye 115 tl istediler (sadece sağ menteşe için 131.47 tl istemişlerdi)
Şimdi sorum ve fikir almak istediğim kısım.Ben bunları maille onlara anlatayım mı teknik servisi şikayet edeyim mi ya da call centerı mı arayayım ?
Çünkü bu ürün ilk defa gitmedi bir kere ekran lcd değişmesi için gitti onda bile bakım ve parça temizliği parası alınmış. Anlattığım koşulda da istenmiş. Bir sürü insan bu teknik servise ürün yolluyor üstelik kargo parası da gönderen kullanıcılara ait! Ha bu arada her yolladıklarında notebooka termal macun sürmeden yollamaları cabası...
Yazılan cevaplar için şimdiden teşekkürler...

Notebooku bir gün kapatırken sağ tarafta vidası attı. Meğerse menteşesi kırılmış lcd kasa coverda ki vida takılan yeri kırılmış. Toshibaya yolladım daha garantisi devam ediyordu. Garanti kapsamına alınmadı.
Parça grubu Cover plactıcs yani lcd üst kasa kırıl teklifi verilecek diye yazılmış fiyatı 223,38 tl
parça grubu mechanıcal parts sağ ekran yayı kırık teklif verilecek 131,47 tl
parça grubu bakım ve parça temizliği ısınıp kapanıyor fan bakıı için teklif verilecek 60,00 tl halbu ki böyle bir sorun yok
işçilik bedeli 79,99 tl
Şimdi benden toplam 494,85 tl istendi. Kabul etmedim çünkü bu kadar pahalı olması içime sinmedi. notebookun 3. senesi içinde zaten o parçalar nette varsa ben takarım dedim. HDD daha önce değişmişti orijinal kabında değildi onu orijinal kaba takıp yollayın dedim teklifi kabul edin takarız vs dediler, yok dediler kısaca ve HDD'yi ürün dışında yolladılar bir güzel. Haliyle tekrar yolladım orijinal kabına taktılar bu sefer tekrar yolladılar bu sefer tipi kaymış bir şekilde geldi. Üstelik bu sefer açılmıyordu da. Tabi ben bunları kısa kısa anlatıyorum 12-15 şubatta yolladığım ürünü nisanın başına kadar kullanamadım geldi servise geldi servise oldu. Tüketici hakem heyetine gittim servise benim yolladığım için ürünün servise gitmeden önce ürünün açıldığını kanıtlamam gerektiğini teknosa vs gibi bir yerden göndersen verilen formda oraya ürünün ne arızası var vs yazdığında kanıtlamış oluyordun şimdi adamlar bize geldiğinde ürün zaten açılmıyor da diyebilirler dedi. Bende kesin olmayan bir sonucu 6 ay kadar bir süre beklememek için tekrar servise yolladım data kablosu çıkmış takıp gönderdiler. Aklıma gittiği servisin yedek parça satışına bakmak geldi.
LCD cover bana 223,38 tl yazdıkları parçaya 175 tl
sağ ve sol menteşeye 115 tl istediler (sadece sağ menteşe için 131.47 tl istemişlerdi)
Şimdi sorum ve fikir almak istediğim kısım.Ben bunları maille onlara anlatayım mı teknik servisi şikayet edeyim mi ya da call centerı mı arayayım ?
Çünkü bu ürün ilk defa gitmedi bir kere ekran lcd değişmesi için gitti onda bile bakım ve parça temizliği parası alınmış. Anlattığım koşulda da istenmiş. Bir sürü insan bu teknik servise ürün yolluyor üstelik kargo parası da gönderen kullanıcılara ait! Ha bu arada her yolladıklarında notebooka termal macun sürmeden yollamaları cabası...
Yazılan cevaplar için şimdiden teşekkürler...