Notebook Garanti Süresi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan sui
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

sui

Öğrenci
Katılım
1 Şubat 2008
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba arkadaşlar;
2007 yılında aldığım Acer4920g model notebook da yaklaşık 2 ay önce hoparlöründen ses alamadım ve fazla bekletmeden aldığım firmaya götürüp bakılmasını istedim ve sonuçta İstanbul'daki Acer servisine gitti. 16/01/2009 tarihinde firmaya servis makbuzu karşılığı bıraktım ve bugün 26/02/2009 tam 30.iş günü. Bu süre dolmadan 3 kez firmaya gidip 2 kez ile telefon ile görüştüm, her seferinde parça beklediklerini söylediler. Artık beklemekten ve notebook tan sıkıldım.
Sizden ricam; nasıl bir yol izlemeliyim. birkaç gün daha beklemem gerekiyor mu acaba ? yoksa direk şikayet mi etmeliyim lütfen yardım edin.:helpsmilie::helpsmilie:
Saygılarımla.
 

nsgnc

Profesör
Katılım
6 Nisan 2008
Mesajlar
1,572
Reaksiyon puanı
10
Puanları
218
Şikayet edeceğini servise bildir. Gereğini yapmazlarsa şikayet et. Nasıl şikayet edeceğini tam bilmiyorum. 30. iş günü dolmuşsa daha beklemeye gerek yok.
 

cepo

Öğrenci
Katılım
19 Eylül 2007
Mesajlar
99
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
dostum yandınki ne yandın ben daha çok yeni bu tarz bir sorun yaşadım ve yoğun çabalarım sayesinde 30 iş gününü doldurmadan sorunumu çözdürebildim hergün hiç üşemndenmeden 2 kez aradım acer servisini benimki dekare bilişimdi ve acil ihtiyacım olduğunu belirtim 30 iş gününü doldurduysan servise git aleti bıraktığın yere ya yenisini verin yada paramı geri iade edin de buna hakkın var yalnız burda bir sorun var 30 iş günü diyor yani adamlar cumartesi ve pazarı saymıyorlar ve buda aşağı yukarı 40-42 güne denk geliyor yani bu süreyi beklemen lazım.
 

alabula

Profesör
Katılım
9 Mart 2008
Mesajlar
3,814
Reaksiyon puanı
40
Puanları
0
16 Ocak - 26 Şubat arasında 30 iş günü oluyor sanırım. Git hakkını ara arkadaşım. Acer bu tür konularda katı bir firma değil.
 

apolat

Öğrenci
Katılım
26 Şubat 2009
Mesajlar
45
Reaksiyon puanı
6
Puanları
8
sanayi bakanligina sikayet edebilirsin. web sitesi uzerinden de yapilabiliyor. etkili bir yontem. bir beyaz esya firmasini ve hepsiburada.com u sikayet etmistim ve 1 hafta icinde sorunlarim cozuldu. diger bir yontem parani geri alabilirsin. herhangi bir urunun serviste kalma suresi 45 gundur. bu sure asilir ise; ya ayni urunun yenisini yok ise ust modelini veyahut parani geri vermek zorundalar.
 

aktugk

Öğrenci
Katılım
16 Şubat 2009
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
26 Şubat 30 iş günü doluyor. Sanayii bakanlığınca belirlenmiş max. 30 iş günü servis süresi vardır. Halen bir çözüme kavuşmamışsa eğer ürün fiyatı 936 ytl'den düşük ise ilçe hakem heyetlerine, yüksek ise il hakem heyetlerine başvurabilirsin.
 
Üst