Merhaba arkadaşlar;
2007 yılında aldığım Acer4920g model notebook da yaklaşık 2 ay önce hoparlöründen ses alamadım ve fazla bekletmeden aldığım firmaya götürüp bakılmasını istedim ve sonuçta İstanbul'daki Acer servisine gitti. 16/01/2009 tarihinde firmaya servis makbuzu karşılığı bıraktım ve bugün 26/02/2009 tam 30.iş günü. Bu süre dolmadan 3 kez firmaya gidip 2 kez ile telefon ile görüştüm, her seferinde parça beklediklerini söylediler. Artık beklemekten ve notebook tan sıkıldım.
Sizden ricam; nasıl bir yol izlemeliyim. birkaç gün daha beklemem gerekiyor mu acaba ? yoksa direk şikayet mi etmeliyim lütfen yardım edin.:helpsmilie::helpsmilie:
Saygılarımla.
2007 yılında aldığım Acer4920g model notebook da yaklaşık 2 ay önce hoparlöründen ses alamadım ve fazla bekletmeden aldığım firmaya götürüp bakılmasını istedim ve sonuçta İstanbul'daki Acer servisine gitti. 16/01/2009 tarihinde firmaya servis makbuzu karşılığı bıraktım ve bugün 26/02/2009 tam 30.iş günü. Bu süre dolmadan 3 kez firmaya gidip 2 kez ile telefon ile görüştüm, her seferinde parça beklediklerini söylediler. Artık beklemekten ve notebook tan sıkıldım.
Sizden ricam; nasıl bir yol izlemeliyim. birkaç gün daha beklemem gerekiyor mu acaba ? yoksa direk şikayet mi etmeliyim lütfen yardım edin.:helpsmilie::helpsmilie:
Saygılarımla.