Note 9 Buff 5D Ekran Koruyucu Fabrikasyon Hatası.

Bu konuyu okuyanlar

Bcn347

Öğrenci
Katılım
4 Eyl 2018
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
28
Kendi aceleceliğimden Spigen yerine 27.08.18 de Buff Labs kendi resmi satış sitesinden 150tlye aldığım ''Buff Galaxy Note 9 5D Glass Ekran Koruyucu'' adlı ürün bildirim ledi, kamera ve diğer sensörlere göre üretilmemiş. Led kamera sensörlere göre ayarlandığında ahizenin üstüne geliyo sol tarafı havada kalıyor. Sitedeki telefonu aradığımda (SETA ELEKTRONİK) kesinlikle bi muhatap bulunmuyo sanırım sekreter olan kadına ulaştığınızda da mail atın dedi. Ne hikmetse 1 hafta geçtiği halde maile bakan yok. Mail için aradığımda bilgisayar başında olmadıkları için hemen cevap veremediklerini söylüyo. Alıcak olan varsa paranızla rezil olmak istemiyorsanız BENCE ürün ve firmadan uzak durun.
001.png


002.jpg
 

F1kan

Profesör
Katılım
14 Eki 2016
Mesajlar
3,833
Reaksiyon puanı
1,898
Puanları
113
Yaş
25
Siteye yorum yazıp 1 yıldız verin.
Şikayervar"a girip ordanda sorununuzu dile getirin.
Bu açtığınız konuyu farklı forum sitelerinde paylaşın. Mecbur dönmek zorunda kalıcaklar.

Ve şunuda belirtmek isterim. Ben bu markadan aşırı memnun biriyim ama bir tüketici mağdur oluyorsa kusura bakmasın yaptığı hatayı telafi etmek zorundadır. Hatta ve hatta hakkını arayıp tüketici hakem heyetine dahi gidebilirsin.

Şunu da düşünmedim değil. Ürünün satışı yok şuan. Acaba çok büyük oranda hata payı ile üretilip anladılarda kaldırdılar mı ürünü...

Neyse dediğim gibi, hakkınızı arayın, sesinizi duyurun ve asla mağdur olmayın.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Şunu fark ettim. Sitede ürün altına 3 yorum yazılmış ve yayımlanması beklenıyor. Sanırım sadece siz mağdur olmadınız
 
Son düzenleme:

beyzabetül

Profesör
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
3,238
Reaksiyon puanı
334
Puanları
83
bende note 8 de kullanmaya çalışmıştım.orjinal olmasına rağmen kabarcıkları bi türlü düzeltememiştim.sonra kenardan toz falan giriyordu.kaldırıp attım.100 tl çöp
 

Bcn347

Öğrenci
Katılım
4 Eyl 2018
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
28
F1kan
Siteye yorum yazıp 1 yıldız verin.
Şikayervar"a girip ordanda sorununuzu dile getirin.
Bu açtığınız konuyu farklı forum sitelerinde paylaşın. Mecbur dönmek zorunda kalıcaklar.

Ve şunuda belirtmek isterim. Ben bu markadan aşırı memnun biriyim ama bir tüketici mağdur oluyorsa kusura bakmasın yaptığı hatayı telafi etmek zorundadır. Hatta ve hatta hakkını arayıp tüketici hakem heyetine dahi gidebilirsin.

Şunu da düşünmedim değil. Ürünün satışı yok şuan. Acaba çok büyük oranda hata payı ile üretilip anladılarda kaldırdılar mı ürünü...

Neyse dediğim gibi, hakkınızı arayın, sesinizi duyurun ve asla mağdur olmayın.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Şunu fark ettim. Sitede ürün altına 3 yorum yazılmış ve yayımlanması beklenıyor. Sanırım sadece siz mağdur olmadınız

Firmanın çalışma sistemi gördüğüm kadarıyla (SETA ELEKTRONİK) tvlerde gördünüz dolandırıcılardan farkı olmayan bi firma. Tüketiciye gitsem bitane bile muhatap bulamam para iadesi almak imkansız gibime geliyo. Maile 2 haftadır cevap yok işin tuaf yanı telefonla arayın hiç kimse cevap vermiyor.
 

F1kan

Profesör
Katılım
14 Eki 2016
Mesajlar
3,833
Reaksiyon puanı
1,898
Puanları
113
Yaş
25
F1kan


Firmanın çalışma sistemi gördüğüm kadarıyla (SETA ELEKTRONİK) tvlerde gördünüz dolandırıcılardan farkı olmayan bi firma. Tüketiciye gitsem bitane bile muhatap bulamam para iadesi almak imkansız gibime geliyo. Maile 2 haftadır cevap yok işin tuaf yanı telefonla arayın hiç kimse cevap vermiyor.
Hukuksal yaptırımla alırsın.
 
Üst