Neden Türk Sosyal Ağlar Tutmuyor

Bu konuyu okuyanlar

404 Error

Dekan
Katılım
22 Şubat 2019
Mesajlar
6,368
Reaksiyon puanı
12,510
Puanları
113
Yaş
23
Zaten Türkiye'de bir şey doğru düzgün özgün olsa ve tutulsa şaşacağım. Neredeyse her şey onun bunun kopyası. Bir de şaka yapıyorlar herhalde, önceden yapılmış şeylere hemen "Yerli ve Milli" diyorlar. Sanki dünyada ilk biz yaptık. Çok komik bence. ?
 

Jarvisit

Tech is my home
Admin
SDN
Katılım
20 Mayıs 2016
Mesajlar
1,912
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
2,841
Puanları
113
Türklerin diğerlerinden eksik olarak "yapmadığı şey" reklam. O yüzden tutmaz.
 

bachsome

Öğrenci
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
88
Reaksiyon puanı
67
Puanları
18
Zaten Türkiye'de bir şey doğru düzgün özgün olsa ve tutulsa şaşacağım. Neredeyse her şey onun bunun kopyası. Bir de şaka yapıyorlar herhalde, önceden yapılmış şeylere hemen "Yerli ve Milli" diyorlar. Sanki dünyada ilk biz yaptık. Çok komik bence. ?
Haklısınız.
Türklerin diğerlerinden eksik olarak "yapmadığı şey" reklam. O yüzden tutmaz.
Yani reklam yapılması gerektiğini mi düşünüyorsunuz ? Peki strateji var mı aklınızda ? Bir sosyal ağ için nasıl reklam verilebilir ? Reklam verenlerin de maalesef tutmadığını görüyoruz.
 

hakancalis

Müdavim
Katılım
6 Ocak 2021
Mesajlar
1,249
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
957
Puanları
113
Zaten tutmuş yüzbinlerce üyesi olan platformlar varken kullanıcısı az,güvenlik açıkları olan,sunucuları kötü olan yerli platformlar pek tutmuyor
 
Katılım
28 Kasım 2020
Mesajlar
88
Reaksiyon puanı
67
Puanları
18
Merhaba, ben bir sosyal medya projesinde çalışan birisiydim, onlar da yatırımcı arıyorlardı, hatta burada konu açmıştım ama sanırım kaldırılmış konu.

Soruyorum değerli forum kullanıcılarına; Türk sosyal medya platformları neden tutmuyor ? Çok örneğini gördük ve yakın zamanda televizyonda reklam verilen platform bile gördük ama bir süre sonra o da bitti. Neden bir Twitter, bir Facebook gibi olmuyor ? Neden fonu boşuna kullanan kişiler kolayca yatırım bulabiliyor ?
1-) Yerli kavramının arkasına sığınmak.

Yerli kavramı elbette pazarlama için muazzam bir taktik, ancak artık milletimiz yerli denen üründen kaçar oldu maalesef. Yerli kavramının arkasına sığınmaktan vazgeçmelisiniz.

2-) Taklit

Taklit girişimlerin başarısız olmalarının ana sebebi. Başkalarını taklit etmeyin, daima özgün olun. Özgün olmak ne kadar zor olsa da size paha biçilemeyecek bir değer katacaktır. Özellikle hazır yazılımların direkt olarak kullanımından kaçınmalısınız.

3-) Reklamlandırma çalışmalarına bütçe ayrılmaması.

Girişimin pazarlanması önemli bir başlık, girişimi pazarlamak için reklama belirli bir yatırım yapmalısınız. Reklamlarınız yaratıcı olmalı, unutmayın etkili bir reklam, çok görüntülenen bir reklamdan daima daha iyidir.

4-) Yetersiz altyapı/ Başarısız IT faaliyetleri.

Bir online platformu ayakta tutan sunucu olarak adlandırdığımız bilgisayarlardır. Sunucuları genellikle veri merkezi olarak tanımladığımız, toplu olarak sunucuların barındırıldığı, gerekli internet ve elektriğin sağlandığı ortamlarda tutarız. Bir platform oluşturmaktan çok, bu platform için gerekli performansı ve veri güvenliğini sağlayacak ortamı oluşturmak önemlidir. Veri güvenliği yoksa, nasıl ayakta kalasınız ki?
Özellikle günümüzde, artan siber saldırılar ve siber saldırıların kolaylaşmasından ötürü veri güvenliği çok daha önemli bir madde olarak karşımıza çıkıyor.




Aslında bu konu hakkında birçok sebep mevcut, ancak sık yapılan hataları 4 madde ile belirttim. Umarım bu mesaj sizler için yol gösterici olur.
Başarılar.
 

_emre_emre_

Müdavim
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
2,442
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
2,265
Puanları
113
Yaş
124
cavatin var mesela. sağlam üyesi de var denilebilir ama çok fazla kişi aktif olmuyor
 
Üst