Sizce en güvenilir alıveriş sitesi?

  • Gittigidiyor

    Kullanılan: 10 26.3%
  • Hepsiburada

    Kullanılan: 31 81.6%
  • Hızlıal

    Kullanılan: 2 5.3%

  • Kullanılan toplam oy
    38

Bu konuyu okuyanlar

emirhansevinc

Öğrenci
Katılım
18 Ağustos 2017
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
20
Sürekli internetten alışveriş yapan birisi olarak n11'den 2. aldığım ürün ile güven vermeyen bir site olduğunu anladım.Olay söyle gelişiyor;
  • İlk önce bana yarışmadan bir tripod hediye geldi 1-2 hafta kullandıktan sonra ürün kırıldı neyse diyerek bir tane daha sipariş verdim acil lazımdı.
  • Ürünü aldıktan sonra inceledim ve diğerinden farklı olduğunu gördüm sabit durmuyordu ve çekimde yapılmıyordu dolayısıyla.Vidalamış ve yapıştırmışlar vida kısmı da kırılmış.
  • Durumu n11'e bildirdim -Bildirene kadar 3 kişiyle konuştum her birine ayrı ayrı anlatmak zorunda kaldım- benden rapor istediler üstüne birde kargocunun yanında açmamı söylediler kargoyu(sanki izin veriyorlarmış gibi)
  • Son olarak şu anda anladım ki İnternetten asla alışveriş yapmıyacağım site n11'dir.Gittigidiyor,hepsiburada,n11 üçündende alışveriş yaptım fakat n11 müşterinin yanında durmak yerine satıcıyı koruyor .
Olay böyle gelişiyor İnternetten ilk defa aldığım bir ürüne pişman olmuş bulunmaktayım.Üründe zaten çok pahalı olduğu için geri iade ile uğraşamıyorum şube çok uzak... Velhasıl yakında beni suçlu duruma düşürürlerse şaşırmam!
 

topalsolucan

Rektör
Katılım
25 Mart 2010
Mesajlar
15,675
Reaksiyon puanı
551
Puanları
113
gittigidiyorda memnun kalmadığın bir ürünü sorgusuz sualsız geri postalayabilir ve paranı gittigidiyordan geri alabilirsin. n11'de ise satıcı şahıs isterse paranı sana geri iade etmeyebilir, n11 bu kadar dandik malesef.

hepsiburada'da sıkıntı yaşamazsın.
 

emirhansevinc

Öğrenci
Katılım
18 Ağustos 2017
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
20
gittigidiyorda memnun kalmadığın bir ürünü sorgusuz sualsız geri postalayabilir ve paranı gittigidiyordan geri alabilirsin. n11'de ise satıcı şahıs isterse paranı sana geri iade etmeyebilir, n11 bu kadar dandik malesef.

hepsiburada'da sıkıntı yaşamazsın.

Çok haklısın gittigidiyor ve hepsiburada ikiside çok iyi ben denedim ama n11 daha asla hepsiburada yurtiçi kargo kullanmasa aras ile yollasa çok iyi olacak gittigidiyor dörtdörtlük hem kargo olarak hem kalite
 

Rint

Profesör
Katılım
8 Nisan 2013
Mesajlar
1,653
Reaksiyon puanı
359
Puanları
83
Bu üç site arasında Hepsiburada en iyisidir. Gittigidiyorda da bu tip sorunlar ile karşılaşma oranı yüksek... Mal satın alana kadar her şey iyi ancak satın aldıktan sonraki süreçler çok önemli bence, bu durumu satın alırken göz önünde bulundurup ona göre fiyat değerlendirmesi yapılmalıdır. Geçmiş olsun.
 

topalsolucan

Rektör
Katılım
25 Mart 2010
Mesajlar
15,675
Reaksiyon puanı
551
Puanları
113
en güzeli aliexpres. hem ucuz hem de aşırı derecede müşteri koruyucusu. :)
 

emirhansevinc

Öğrenci
Katılım
18 Ağustos 2017
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
20
en güzeli aliexpres. hem ucuz hem de aşırı derecede müşteri koruyucusu. :)
Aynen öyle orayı çok kullanıyorum aslında Türkiye'den çok ürün alan birisi değilim ama tripod iyi gibi görünüyordu acelem vardı artık bir daha asla N11 en rezili
--- Gönderi Güncellendi ---
Aynen öyle orayı çok kullanıyorum aslında Türkiye'den çok ürün alan birisi değilim ama tripod iyi gibi görünüyordu acelem vardı artık bir daha asla N11 en rezili
Ali'den o kadar şey alıyorum mesela bugün cam kırık geldi yazdım adama anında yenisini yollayacağını söylüyor önceden de başka bir satıcıdan aldım cam kırık geldi uzatmadan yenisini yolladı ve resmini yolladı paketledikten sonra N11'den daha birşey alınmaz..
--- Gönderi Güncellendi ---
Biraz üste taşıyalım.N11 kullananlar dikkatli olsun ben 20TL harcadım belki ama bu siteye çok güvenip büyük paralar verilmez söyleyeyim internette de çok şikayet okumuştum zaten bende tanıklık ettim
--- Gönderi Güncellendi ---
Biraz üste taşıyalım.N11 kullananlar dikkatli olsun ben
Bu üç site arasında Hepsiburada en iyisidir. Gittigidiyorda da bu tip sorunlar ile karşılaşma oranı yüksek... Mal satın alana kadar her şey iyi ancak satın aldıktan sonraki süreçler çok önemli bence, bu durumu satın alırken göz önünde bulundurup ona göre fiyat değerlendirmesi yapılmalıdır. Geçmiş olsun.
Hepsiburada iyi ama Yurtiçi kargo rezalet şube de uzak olunca...Tüm gün evde bekleyip üstüne birde "evde değildiniz" yazısını internette sorgulatttığınızda görünce küfür yemiş gibi oluyorsunuz
--- Gönderi Güncellendi ---
Güncelleme;Satıcıya durumu yazdım o kadar bekledim şimdi sadece" ."Yazmış dalga geçiyor sanki!
 

ihty

Asistan
Katılım
7 Ağustos 2009
Mesajlar
109
Reaksiyon puanı
11
Puanları
18
hepsiburada iyi diyen arkadaşlar aldıgınız ürün saglamsa sorun olmaz ama gelen ürün arızalı ise hepsiburada ya iyi diyeceginizi zannetmiyorum.
16.05.2017 tarihinde verdigim sipariş
Dark RangeMAX WRT350 300Mbit Menzil Arttırıcı / Access Point (2x2dBi Antenli)
AŞAGIDAKI MESAJI ÜRÜN YORUMLARI NA yazdım 1 hafta kadar onay bekledi ama onaylanmadıgı için yayınlanmadı.(ürünü ve hepsiburadayı öven yorum olmadıgı için olabilir diye düşünüyorum ) :)))

16 MAYIS.2017 tarihinde verdigim sipariş 19 MAYIS 2017 de geldi
ama arızalıydı. 3 kere aradım degişim talep ettim sonunda onay kodu 23 MAYIS 2017 de geldi teslim almaları için kargoyu aradım oda 25 MAYIS 2017 teslim aldı.

ve nihayet 23 HAZİRAN 2017 degişim onaylandı sanki benim suçummuş gibi hepsiburada nın bana gönderdigi arızalı çalışmayan ama ücretini ödedigim ürün 28 HAZİRAN 2017 günü teslim edildi.
bunların üstüne bir de 44 gün sonra gelen ürün için Sipariş Değerlendirme Anketi maili geldi. ;;))) sorunlar için çok hızlı çözümler bulan müşteri memnuniyetini ön planda tutan HEPSİBURADA.com çok teşekkürler...
 

Ege Mert öztürk

Öğrenci
Katılım
18 Ağustos 2017
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
Sikayetvar.com a şikayet yazmanı şiddetle tavsiye ederim benzer problemi yaşadım şikayetimi silmem karşılığında ödeme gerçekleştireceklerini söylediler sakın inanma. Yaz şikayetini ve bekle.. GittiGidiyor da aynı muhattab bulamıyorsun.Tüm işlemler maille gerçekleşiyor. Hepsiburada da aynı internetten elektronik alınmaz 2000 tl civarında telefon aldım hepsiburada dan çok uğraştım 2 ay sonra iade gerçekleşti. Tüketici mahkemesinden tebliğkat gidince korktular
 
Son düzenleme:

emirhansevinc

Öğrenci
Katılım
18 Ağustos 2017
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
20
Güncelleme;Satıcıya durumu yazdım o kadar bekledim şimdi sadece" ."Yazmış dalga geçiyor sanki!
hepsiburada iyi diyen arkadaşlar aldıgınız ürün saglamsa sorun olmaz ama gelen ürün arızalı ise hepsiburada ya iyi diyeceginizi zannetmiyorum.
16.05.2017 tarihinde verdigim sipariş
Dark RangeMAX WRT350 300Mbit Menzil Arttırıcı / Access Point (2x2dBi Antenli)
AŞAGIDAKI MESAJI ÜRÜN YORUMLARI NA yazdım 1 hafta kadar onay bekledi ama onaylanmadıgı için yayınlanmadı.(ürünü ve hepsiburadayı öven yorum olmadıgı için olabilir diye düşünüyorum ) :)))

16 MAYIS.2017 tarihinde verdigim sipariş 19 MAYIS 2017 de geldi
ama arızalıydı. 3 kere aradım degişim talep ettim sonunda onay kodu 23 MAYIS 2017 de geldi teslim almaları için kargoyu aradım oda 25 MAYIS 2017 teslim aldı.

ve nihayet 23 HAZİRAN 2017 degişim onaylandı sanki benim suçummuş gibi hepsiburada nın bana gönderdigi arızalı çalışmayan ama ücretini ödedigim ürün 28 HAZİRAN 2017 günü teslim edildi.
bunların üstüne bir de 44 gün sonra gelen ürün için Sipariş Değerlendirme Anketi maili geldi. ;;))) sorunlar için çok hızlı çözümler bulan müşteri memnuniyetini ön planda tutan HEPSİBURADA.com çok teşekkürler...
Geçmiş olsun bana şimdi de "." Yazdıktan sonra dalga mı geçiyorsunuz cevap versenize yazdım "verdik" diyorlar böyle birşey olabilir mi?!
--- Gönderi Güncellendi ---
Sikayetvar.com a şikayet yazmanı şiddetle tavsiye ederim benzer problemi yaşadım şikayetimi silmem karşılığında ödeme gerçekleştireceklerini söylediler sakın inanma. Yaz şikayetini ve bekle
Eyvallah sağol deniyorum şimdi 20Tl'sinde değilim ama bu bildiğin dolandırıcılık üstüne dalga geçiyorlar
--- Gönderi Güncellendi ---
Sikayetvar.com a şikayet yazmanı şiddetle tavsiye ederim benzer problemi yaşadım şikayetimi silmem karşılığında ödeme gerçekleştireceklerini söylediler sakın inanma. Yaz şikayetini ve bekle
Eyvallah sağol deniyorum şimdi 20Tl'sinde değilim ama bu bildiğin dolandırıcılık üstünüde dalga geçiyorlar
Sikayetvar.com a şikayet yazmanı şiddetle tavsiye ederim benzer problemi yaşadım şikayetimi silmem karşılığında ödeme gerçekleştireceklerini söylediler sakın inanma. Yaz şikayetini ve bekle.. GittiGidiyor da aynı muhattab bulamıyorsun.Tüm işlemler maille gerçekleşiyor. Hepsiburada da aynı internetten elektronik alınmaz 2000 tl civarında telefon aldım hepsiburada dan çok uğraştım 2 ay sonra iade gerçekleşti. Tüketici mahkemesinden tebliğkat gidince korktular
Şimdi yazdım şikayeti ne kadar sürede yanıt alırım?
 

Ege Mert öztürk

Öğrenci
Katılım
18 Ağustos 2017
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
firma adını seçip gönderi kodunu seçip şikayetini yazdıysan en geç yarın cevap gelir
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,641
Reaksiyon puanı
3,243
Puanları
113
Sürekli internetten alışveriş yapan birisi olarak n11'den 2. aldığım ürün ile güven vermeyen bir site olduğunu anladım.Olay söyle gelişiyor;
  • İlk önce bana yarışmadan bir tripod hediye geldi 1-2 hafta kullandıktan sonra ürün kırıldı neyse diyerek bir tane daha sipariş verdim acil lazımdı.
  • Ürünü aldıktan sonra inceledim ve diğerinden farklı olduğunu gördüm sabit durmuyordu ve çekimde yapılmıyordu dolayısıyla.Vidalamış ve yapıştırmışlar vida kısmı da kırılmış.
  • Durumu n11'e bildirdim -Bildirene kadar 3 kişiyle konuştum her birine ayrı ayrı anlatmak zorunda kaldım- benden rapor istediler üstüne birde kargocunun yanında açmamı söylediler kargoyu(sanki izin veriyorlarmış gibi)
  • Son olarak şu anda anladım ki İnternetten asla alışveriş yapmıyacağım site n11'dir.Gittigidiyor,hepsiburada,n11 üçündende alışveriş yaptım fakat n11 müşterinin yanında durmak yerine satıcıyı koruyor .
Olay böyle gelişiyor İnternetten ilk defa aldığım bir ürüne pişman olmuş bulunmaktayım.Üründe zaten çok pahalı olduğu için geri iade ile uğraşamıyorum şube çok uzak... Velhasıl yakında beni suçlu duruma düşürürlerse şaşırmam!
katılıyorum. n11 den urum aldım sıfır diye teşhir ürün yıkamışlar. almadan önce de sordum sıfır mi diye, neyse ürünü degisim için gönderdm gelen ürün tamir edilmiş ürün. Daha da kimseye n11 tavsiye etmem. yorumu bile yayınlamadılar. n11 bi tezgah kurmuş geleni geçeni sevip gönderiyorlar.
 

emirhansevinc

Öğrenci
Katılım
18 Ağustos 2017
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
20
Sikayetvar.com a şikayet yazmanı şiddetle tavsiye ederim benzer problemi yaşadım şikayetimi silmem karşılığında ödeme gerçekleştireceklerini söylediler sakın inanma. Yaz şikayetini ve bekle
Eyvallah sağol deniyorum şimdi 20Tl'sinde değilim ama bu bildiğin dolandırıcılık üstünüde dalga geçiyorlar
katılıyorum. n11 den urum aldım sıfır diye teşhir ürün yıkamışlar. almadan önce de sordum sıfır mi diye, neyse ürünü degisim için gönderdm gelen ürün tamir edilmiş ürün. Daha da kimseye n11 tavsiye etmem. yorumu bile yayınlamadılar. n11 bi tezgah kurmuş geleni geçeni sevip gönderiyorlar.
aynen öyle ben tavsiye etmek yerine her yerde başıma geleni yazacam forumlarda kimse almazsa belki birşeyler düzelir
--- Gönderi Güncellendi ---
firma adını seçip gönderi kodunu seçip şikayetini yazdıysan en geç yarın cevap gelir
Yaptım hayırlısı artık
--- Gönderi Güncellendi ---
Biraz üstlere taşıyamaz mıyız bazen Facebook'ta paylaşıyor moderatörler bari bunu paylaşsınlar da sesim duyulsun
--- Gönderi Güncellendi ---
Aliexpress gibisi yok adamlara bir fotoğraf gönderiyorum özür dileyip parayı yatırıyor üründe sende kalıyor bunlar dalga geçiyor sonra Türkiye'den niye alışveriş yapmıyorsun derler
--- Gönderi Güncellendi ---
Satıcının bana yazdığı yanıtı aynen yazıyorum ; "ahmakca yorumlarınız ve sorularınız silinecektir. zaman harcamayın"
 

emirhansevinc

Öğrenci
Katılım
18 Ağustos 2017
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
20
Satıcının bana yazdığı yanıtı aynen yazıyorum ; "ahmakca yor
Sikayetvar.com a şikayet yazmanı şiddetle tavsiye ederim benzer problemi yaşadım şikayetimi silmem karşılığında ödeme gerçekleştireceklerini söylediler sakın inanma. Yaz şikayetini ve bekle.. GittiGidiyor da aynı muhattab bulamıyorsun.Tüm işlemler maille gerçekleşiyor. Hepsiburada da aynı internetten elektronik alınmaz 2000 tl civarında telefon aldım hepsiburada dan çok uğraştım 2 ay sonra iade gerçekleşti. Tüketici mahkemesinden tebliğkat gidince korktular
n11'e Faacebook ile ulaştm ve sikayetvar'a yazdığım linki attım hemen aradılar kupon vereceklerini söylediler satıcıyı da bildireceklermiş.Konuşma bitti ardından satıcı beni suçlu çıkarmaya çalıştı hakaret ettiğimi vs. söylüyor ne yapacağım??
 

Ege Mert öztürk

Öğrenci
Katılım
18 Ağustos 2017
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
Kanıt sunsun ozaman. iftira suçtur hatırlat bunu. yasal mercilere hakkınızda suç duyurusunda bulunacağım de. Tek korktukları yasalardır... Kanıt sunamadıkça hiç bir halt yiyemez. Sakin ol ve şakın koz verme
 

beyzabetül

Profesör
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,285
Reaksiyon puanı
347
Puanları
83
hepsiburada da direk mağazaya soru soramıyorsun,mağaza hakkında olumsuz yorumlar yayınlanmıyor.ben devamlı n11 den alışveriş yaparım.ve pek önemli bir sorunla karşılaşmadım.bu yüzden hepsiburada dan önce n11 tercih ederım
--- Gönderi Güncellendi ---
gittigidiyorda memnun kalmadığın bir ürünü sorgusuz sualsız geri postalayabilir ve paranı gittigidiyordan geri alabilirsin. n11'de ise satıcı şahıs isterse paranı sana geri iade etmeyebilir, n11 bu kadar dandik malesef.

hepsiburada'da sıkıntı yaşamazsın.
n 11 den ayakkabı siparişi verdım gönderdiklerı ayakkabı ayağıma olmadı.geri gönderip bir büyüğünü istedim.bu sefer farklı model gönderdıler.durumu mağazaya bıldırdım.sonra geri iade etmemı istedıler.bende bu arada siparişi iptal ettım.para benım hesabıma n11 tarafından mağazaya aktarılmadan iade edildi.(yani 3 iş günü+1 iş günü uzatma süresi var .)mağazanın bundan haberı yok.ayakkabı elımde.ben yıne de mağazayla iletişime geçerek durumu anlattım ve ayakkabıyı iade ettim.yani istesem ayakkabıyı iade etmezdım.paranın benım hesabıma gerı aktarıldığından haberlerı bıle yoktu
 

emirhansevinc

Öğrenci
Katılım
18 Ağustos 2017
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
20
Satıcının bana yazdığı yanıtı aynen yazıyorum ; "ahmakca yor

n11'e Faacebook ile ulaştm ve sikayetvar'a yazdığım linki attım hemen aradılar kupon vereceklerini söylediler satıcıyı da bildireceklermiş.Konuma bitti ardından satıcı beni suçlu çıkarmaya çalıştı hakaret ettiğimi vs. söylüyor ne yapacağım??
Kanıt sunsun ozaman. iftira suçtur hatırlat bunu. yasal mercilere hakkınızda suç duyurusunda bulunacağım de. Tek korktukları yasalardır... Kanıt sunamadıkça hiç bir halt yiyemez. Sakin ol ve şakın koz verme
sağolasın ben zaten siz dalga geçiyorsunuz dedim n11'de ilgeleneceklerni söylüyorlar daha bir gelişme yok...
 

baca42

Öğrenci
Katılım
10 Mayıs 2018
Mesajlar
30
Reaksiyon puanı
21
Puanları
8
Yaş
43
hepsiburada ve n11'den yıllardır alışveriş yaparım. hatta bugün n11'den sipariş verdim.
hepsiburadada alışverişi yaptığınız an paranızı kesiyorlar( satıcı mağazaya aktarıyorlar), iptal gibi seçenek yok galiba.
Ayrıca defalarca gördüm ki, bir ürüne olumsuz yorum yaptım 3 kere, hiçbiri yayınlanmadı. kafalarına göre yayınlıyorlar.
Mağaza hakkında yorumlarda yok.
başka bir sorunsa şöyle. kargo eve getirmeden geldik bulamadık notu yazmış. aradım, şikayet ettim hepsiburadaya. bana verilen cevap şuydu. 2. kez getiremiyorlarmış, siz gidip alacaksınız. onu bana aradığımda onlarda söyler. çözüm sıfır.

n11'de ise olumlu olumsuz bütün yorumlarım yayımlandı. üstelik ürünü aldığınızda satıcının hesabına hemen geçmiyor havuzda bekliyor.
ürünü istediğiniz an iptal edebiliyorsunuz. veya ödemeyi erteleyebiliyorsunuz. bir kere iptal ettim, anında paramı iade ettiler.


Atladığımız bir noktada şu. Mağaza puan ve yorumlarına bakın. n11 de var, hepsiburadada yok. A mağazasının yorumların bakıyorsunuz, ilgili satıcı, arızalı ürünü değiştirdi paketleme iyi vs... olumlu yorumlar var.
B mağazına bakıyorsunuz, ürünü değiştirmedi, paketleme kötü, sorularımız cevap gelmiyor, farklı ürün yollandı gibi olumsuz yorumlar çok.
o zaman A mağazasından güvenle alışveriş yapıp, B mağazasından yapmayacaksınız.
Hepsiburada sitesinde buda yok. n11, hepsiburadadan bence daha güvenli ve iyi.
 
Son düzenleme:

BayMüdür

Öğrenci
Katılım
2 Ağustos 2018
Mesajlar
31
Reaksiyon puanı
11
Puanları
8
N11 'De güvenilmeyen satıcılar var fakat hepsinide aynı kefeye koymamak gerekir.Şirketinde bu durumda tüketicinin yanında olması gerekirdi:confused:
 

Constantin87

Profesör
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
3,173
Reaksiyon puanı
1,724
Puanları
113
Sikayetvar.com a şikayet yazmanı şiddetle tavsiye ederim benzer problemi yaşadım şikayetimi silmem karşılığında ödeme gerçekleştireceklerini söylediler sakın inanma. Yaz şikayetini ve bekle.. GittiGidiyor da aynı muhattab bulamıyorsun.Tüm işlemler maille gerçekleşiyor. Hepsiburada da aynı internetten elektronik alınmaz 2000 tl civarında telefon aldım hepsiburada dan çok uğraştım 2 ay sonra iade gerçekleşti. Tüketici mahkemesinden tebliğkat gidince korktular

Şikayetvarın eskisi gibi bir etkisi kalmadı ben N11 den çok sipariş verdim, ereyon, hepsiburada, hızlıal gibi sitelerden de saat, nexus tablet envayi çeşit ürün aldım sorun çıkmadı şükür.
 

rise

Dekan
Emektar
Katılım
12 Ocak 2009
Mesajlar
9,893
Reaksiyon puanı
3,241
Puanları
113
N11 den 6 yıldır alışveriş yaparım, iade yaptım, değişim yaptım. Sorun yaşamadım.
Neyi hangi mağazadan aldığınızı biliyorsanız maça 1-0 önde başlarsınız.

Sorun çıkaranları ve değişim/iptal talebine doğrudan olumsuz yanıt veren mağazaları yorumlara bakarak alışverişten önce görmek gerekiyor. Ayrıca koşulsuz iade, elektronik ürün iadesi gibi süreçleri de baştan okumak gerekiyor.
 

odemirbag

Öğrenci
Katılım
13 Temmuz 2017
Mesajlar
27
Reaksiyon puanı
9
Puanları
3
Yaş
43
buyrun rezalet görün



21/05/2020 tarihinde ürün satın aldım. kargo bana teslim edemedi yada kargo bana gelirken kayboldu.
N11 ile durumu hemen görüştüm
ödemeyi öteledim.
3 4 gün sonra otomatik olarak onay verildi 5800 küsür lira

şimdi 06 haziran 1 kere olsun bana geri dönüş yapmadılar haklısınız demekten başka birşey demiyorlar.

durumu hakem heyetine iletmek için başvurdum.

şimdi ne dükkanı ne satıcısısı

Bilgisayar sipariş ettim. resmen dolandırdı beni.
Mesaj otomatik birleştirildi:

N11 den 6 yıldır alışveriş yaparım, iade yaptım, değişim yaptım. Sorun yaşamadım.
Neyi hangi mağazadan aldığınızı biliyorsanız maça 1-0 önde başlarsınız.

Sorun çıkaranları ve değişim/iptal talebine doğrudan olumsuz yanıt veren mağazaları yorumlara bakarak alışverişten önce görmek gerekiyor. Ayrıca koşulsuz iade, elektronik ürün iadesi gibi süreçleri de baştan okumak gerekiyor.

başıma gelen durumun mağza ile ilgisi yok N11 rezil etti beni
 

rise

Dekan
Emektar
Katılım
12 Ocak 2009
Mesajlar
9,893
Reaksiyon puanı
3,241
Puanları
113
3 4 gün sonra otomatik olarak onay verildi 5800 küsür lira
Otomatik onay verinceye kadar harekete geçmeliydin. Çok çok geç kalınmış bir durum.

Diğer taraftan kargonun alıcıya teslim edildiğini ispatlayan bir evrak veya delil yoksa her türlü haklısın.

Fakat yukarıda söylediğim gibi geç kalınmış olduğu için çok fazla yorumda bulunamıyoum.
 

odemirbag

Öğrenci
Katılım
13 Temmuz 2017
Mesajlar
27
Reaksiyon puanı
9
Puanları
3
Yaş
43
Otomatik onay verinceye kadar harekete geçmeliydin. Çok çok geç kalınmış bir durum.

Diğer taraftan kargonun alıcıya teslim edildiğini ispatlayan bir evrak veya delil yoksa her türlü haklısın.

Fakat yukarıda söylediğim gibi geç kalınmış olduğu için çok fazla yorumda bulunamıyoum.


Hocam sinirden gülüyorum bari sen güldürme,....
ben otomatik onaydan önce n11 sitesinden ödemeyi erteledim.
teslim aldığıma dair imza belge vs hiç birşey yok...
N11' i 3 gün boyunca aradım. defalarca durumu anlattım. panik yapmayın dediler.
Aras kargodan teslim fişini istedim imzasız olduğu için teslim fişi veremediler.

son gün n11'i tekrar aradım bakın erteledim bugun 3 ü günü ödemeyi onaylamıyorum dedim.
sorun yok dediler ama gece 12 de çaaat ödeme onaylanmış.
ne yapsaydım? 3 gün içinde
kargo subesine mı saldırsaydım :)
n11 genel merkezine gidip bassamıydım :)
yada 3 gün içinde davamı açsaydım :)

_şimdi ben burada neye geç kaldım.....
n11 denen firma aldığı paraya bakıyor
satıcı aldığı paraya bakıyor
alıcı naparsa yapsın umrunda bike değil

bu arada neden webden aldın diyen arkadaşlar olmuş 22 mayısta Covid nedeniyle heryer kapalıydı
mecbur n11 den aldım ayrıca daha pahalı ürünlerde aldım bende sorun yaşamamıştım ama N11 in bu derece duyarsız ve riyakar olduğunu tecrübe etmiş oldum.


Müşteri hizmetleri sadece kayıt alıyor üst birimlere acil olarak ilettik diyor

aldığın ürün verdiğin para yaşadığın sorun umrunda bile değil.

Konu zaten hakem heyetinde bugun avukat ile görüştüm dava açıyorum
22 mayısta sipariş ettiğim cihazı su an zaten alamıyorum zam geldi
Bundan sonra arasalarda paranı veriyoruz deselerde umrumda değil
50 gündür gemileri yakmıştım artık limanıda yakıyorum


son olarak bugun n11 aradı beni
Malı satın aldığım satıcıya ulaşamıyorlarmış
ya ben adamlarla her türlü telefonda konuşuyorum,
webde telefonu var whatsapp destek numarası bile var dedim
n11 de mağzanın yorumları çok olumlu
birde mağzaya ulaşamadık diye yalan söylediler işte bu dava açmamın ne kadarda doğru bir karar olduğunu anlamamı sağladı
mağza adını vermiyorum mağzanın hiç bir suçu yok çok defa alışveriş yaptım.

sonuç olarak geç kalınmış bir durum yok N11 duyarsızlığı var sadece
 
Son düzenleme:

rise

Dekan
Emektar
Katılım
12 Ocak 2009
Mesajlar
9,893
Reaksiyon puanı
3,241
Puanları
113
_şimdi ben burada neye geç kaldım.....
Yaklaşık 50 gün geçmiş, hakem heyetine de başvurmuşsun zaten..
Bu arada kargo takibinde ne görünüyordu, en son nerede olduğunu görebiliyor muydun ?
 

odemirbag

Öğrenci
Katılım
13 Temmuz 2017
Mesajlar
27
Reaksiyon puanı
9
Puanları
3
Yaş
43
Yaklaşık 50 gün geçmiş, hakem heyetine de başvurmuşsun zaten..
Bu arada kargo takibinde ne görünüyordu, en son nerede olduğunu görebiliyor muydun ?
en son teslimatta sonrasında teslim edildi.

alıcı isimlerine dikkat edin :)
 

Ekli dosyalar

  • aras alıcı.jpg
    aras alıcı.jpg
    51.8 KB · Görüntüleme: 66

Logithx

Profesör
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
4,552
Reaksiyon puanı
2,103
Puanları
113
Herkes bir sorun yaşayınca doğal olarak ordan alışveriş yapmam felanca site daha iyi adamlar diğer siteler alışveriş yapıyorlar ürün sağlamsa bir sorun yok ürün sorunlu olduğunda bırak n11'i hepsi burada'sı gitti gidiyor'u hepsi aynı sorun çıkarabilir sorun çıkarmadığı sürece iyi ama bu sitelerin hepsiden böyle sorunlar yaşayan insanlar çok olduğu gibi sorun yaşamayanda bir o kadar çok artık şansa dönmüş olay..
 
Son düzenleme:

_MusTy_

Profesör
Katılım
31 Ağustos 2019
Mesajlar
1,977
Reaksiyon puanı
1,319
Puanları
113
Yaş
17
Fiyat olarak n11
Güvenilirlik olarak hepsiburada favorimdir
 

Son mesajlar

Üst