Soru MSI Türkiye sözünde durmadı.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Saint2
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Saint2

Öğrenci
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
27
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Bir çevrimiçi dükkandan MSI RAIDER 18 HX AI A2XWJG-215TR ön ödemeli olarak satın almak istedim. Ama MSI Turkey söz verdiği gibi çevrimiçi dükkana laptopu tedarik etmedi. Siparişim 20 gün sonra iptal edildi. Dükkan tarafımı arayıp defalarca özür dileyip istediğim zaman kullanmam için kupon oluşturdu. MSI böyle mi çalışıyor ? Utanmaları lazım.
 

Fakehero

Dekan
Emektar
Müdavim
Katılım
5 Aralık 2019
Mesajlar
5,734
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
5,688
Puanları
1,708
Yaş
36
Almak istediğiniz sayfada ön sipariş aktifken aldınız ama ürün MSI tarafından satın aldığınız yere tedarik edilmedi mi? Ön siparişi iptal edebilme hakları var.
 

Saint2

Öğrenci
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
27
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Ön sipariş aktifken aldım. Ama MSI ürünü tedarik etmediği ve 7 Mayıs'ta da tedarik etmeyeceği (Normalde 7 Mayıs'ta kargolanacaktı) için beni arayarak durumu bildirdiler.
 

kmurat

Müdavim
Müdavim
Katılım
8 Şubat 2014
Mesajlar
8,697
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
3,795
Puanları
1,358
Çevrimiçi dükkan parana yattı. Seni kupon ile kandırıyorlar. Üç beş gün sonra da kapatır kaybolurlar. Paranı geri iste.
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Müdavim
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
26,301
Çözümler
9
Reaksiyon puanı
25,593
Puanları
8,958
OMEN Max alin hem daha ucuz hem de daha kibar bir cihaz. OLED ekranla geliyor ustelik.
 

Graveworm

Müdavim
Müdavim
Katılım
17 Haziran 2012
Mesajlar
2,395
Çözümler
10
Reaksiyon puanı
1,366
Puanları
658
Yaş
37
MSI'in ürününü, MSI dışında neden ön ödemeli başka bir yerden sipariş veriyorsun ki? Büyük ihtimalle @kmurat ın dediği senaryo gerçekleşecek.
 

Fakehero

Dekan
Emektar
Müdavim
Katılım
5 Aralık 2019
Mesajlar
5,734
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
5,688
Puanları
1,708
Yaş
36
Ön sipariş aktifken aldım. Ama MSI ürünü tedarik etmediği ve 7 Mayıs'ta da tedarik etmeyeceği (Normalde 7 Mayıs'ta kargolanacaktı) için beni arayarak durumu bildirdiler.
Hangi siteden aldığını paylaşabilir misin?
 

Saint2

Öğrenci
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
27
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Çevrimiçi dükkan parana yattı. Seni kupon ile kandırıyorlar. Üç beş gün sonra da kapatır kaybolurlar. Paranı geri iste.
Yok paramı hemen geri aldım. Bahsettiğim site İncehesap.com 'du.
Mesaj otomatik birleştirildi:

MSI'in ürününü, MSI dışında neden ön ödemeli başka bir yerden sipariş veriyorsun ki? Büyük ihtimalle @kmurat ın dediği senaryo gerçekleşecek.
İncehesap.com küçük bir şirket değil. hatta büyük bir şirket olarak biliyorum. Açıkçası, oradan bir şey satın almaya kalkıp da böyle bir sorun yaşayacağım aklıma gelmedi.
 

Fakehero

Dekan
Emektar
Müdavim
Katılım
5 Aralık 2019
Mesajlar
5,734
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
5,688
Puanları
1,708
Yaş
36
Ön sipariş kesin satış sayılmadığı için, bu tür durumlar için yapabileceğiniz birşey bulunmuyor. Hatta normal satılan ürünlerde bile tedarik problemi olduğunda, satıcının elinde olmayan durumdan ötürü, kargolanmamış ürünü iptal etme ve parayı geri iade etme hakları bulunuyor.
 

Saint2

Öğrenci
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
27
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Ön sipariş kesin satış sayılmadığı için, bu tür durumlar için yapabileceğiniz birşey bulunmuyor. Hatta normal satılan ürünlerde bile tedarik problemi olduğunda, satıcının elinde olmayan durumdan ötürü, kargolanmamış ürünü iptal etme ve parayı geri iade etme hakları bulunuyor.

Kanunen öyle olabilir. Ama etik olarak haksızlar. Ön sipariş satan şirket değil, kullanıcı adına yapılıyor. Yani çok zamandır benim talebimi şahsen biliyorlardı.
Ben 220 bin TL'ye laptop alırken şu an fiyatı 280-290 bin TL oldu.
MSI bir ürünü tedarik edemiyor diye (Normalde Türkiye'de 14 Nisan'da piyasaya sürülürken, benim kargo tarihim 6 Mayıs olacaktı. Ona rağmen tedarik edilemiyor) daha fazla para vermek adaletsiz değil mi ?
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Müdavim
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
26,301
Çözümler
9
Reaksiyon puanı
25,593
Puanları
8,958
Kanunen öyle olabilir. Ama etik olarak haksızlar. Ön sipariş satan şirket değil, kullanıcı adına yapılıyor. Yani çok zamandır benim talebimi şahsen biliyorlardı.
Ben 220 bin TL'ye laptop alırken şu an fiyatı 280-290 bin TL oldu.
MSI bir ürünü tedarik edemiyor diye (Normalde Türkiye'de 14 Nisan'da piyasaya sürülürken, benim kargo tarihim 6 Mayıs olacaktı. Ona rağmen tedarik edilemiyor) daha fazla para vermek adaletsiz değil mi ?

Adaletsiz de burasi Turkiye zaten adalet diye bir sey yok ki. Kim yaptirim uygulayacak?
 

seo_uzmanı

Öğrenci
Katılım
1 Nisan 2025
Mesajlar
32
Reaksiyon puanı
13
Puanları
8
Kuponu ince hesaptan aldıysan bence direkt devam et + Tüketici Hakem Heyetine başvurarak ürünü isteyebilirsin
 

Saint2

Öğrenci
Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
27
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Durum yavaş yavaş netleşmeye başladı...
Anladığım kadarıyla, MSI Türkiye ile İncehesap.com bir sebepten dolayı anlaşamamışlar. Nedir dedim, ticari sır dediler. Kimse de ben bir söz verdim, ne olursa olsun tutmalıyım diye bir şey yok. Her ikisine de söyledim. Gerekirse gidip dükkandan alır gene de verdiğim sözü tutardım diye.
Yazık ki Türkiye çok rezil bir ülke oldu. Her iki şirketin de müşteri kaybetme, etik kurallar gibi bir derdi yok. 1 müşteriden ne olacak ki diyorlar.
Fakat bu işler zincirleme olduğu için zaten burnumuz pislikten çıkmıyor.
Benim sözlerime burun kıvıran, umurumda değil, Türkiye'de işler böyle diyen yöneticiler kapılarının önünde park ettikleri arabalarına binerken değnekçiye fahiş para veriyor, sinir oluyorlar. Bu sefer de başkası Burası Türkiye diyor. Çünkü iyilik de, kötülük de bulaşıcı.
Türkiye'de en iyi online mağaza AMAZON. Çok küçük şirket iken büyümelerinin, kocaman bir şirket olma sebebi yukarıda anlattığım şeyleri yapıp üç kuruşun hesabını yapıp kardan saymaları mı yoksa müşteri memnuniyetine önem vermeleri mi ?
 
Üst