Modemi huba bağlama sorunu (lütfen acil yardım)

Bu konuyu okuyanlar

emxq

Öğrenci
Katılım
25 Ağustos 2007
Mesajlar
34
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
bende airties rt205 modem var (1 port+wireless) ama yeni aldıım bilgisayarımla eskisini wireless yerine ethernetten bağlamyı tercih ettim(son zamanlarda kaçak internet kullanıcılarının artması sebebiyle) 4portlu bi hub aldım. kabloları tamamen doğru şekilde bağladııma eminim ama internet 30 sn falan gelio ama daha sonra modemdeki lan ışığı kesilio ve bağlantı kopuyo bunun nedeni ne olabilir yardımlarınızı bekliyorum.
 

chimera

Müdavim
Emektar
Katılım
24 Kasım 2006
Mesajlar
8,773
Reaksiyon puanı
574
Puanları
0
Sorun modeminde de olabilir, telefon kablosunda da olabilir. Araya splitter kullandıysan sorun oradan da kaynaklanabilir.
 

emxq

Öğrenci
Katılım
25 Ağustos 2007
Mesajlar
34
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
daha önce tek bilgisayardan sorunsuz giriodum splitterde kullanıorum şimdi de tek bilgisayardan modemle birlikte verilen kabloyla sorunsuz girebiliyorum ama hub aracılığıyla bağlandıımda 30sn falan sürüyo bağlantı daha sonra kopuyo
 

tertunc

Müdavim
Emektar
Katılım
18 Ağustos 2007
Mesajlar
7,204
Reaksiyon puanı
21
Puanları
38
chimera dedi ki:
Sorun modeminde de olabilir, telefon kablosunda da olabilir. Araya splitter kullandıysan sorun oradan da kaynaklanabilir.
evet sorun splitter da
 

emxq

Öğrenci
Katılım
25 Ağustos 2007
Mesajlar
34
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
hayır sorun splitterda diil direk telefona bağladıımda da aynı sorunu yaşadım acaba modemle ilgili olabilirmi bi ayar falan gereklimi acaba ben baktım ama pek anlayamadım modem ayarları normal gözüküyo
 

cathlack

Müdavim
Katılım
3 Mayıs 2007
Mesajlar
2,225
Reaksiyon puanı
6
Puanları
0
Sorun modemdedir ...bağlantıyı dağıtamıyor olabilir ..
Airtiesi ararsan onlar sana yardımcı oluyolar ;)
 

regedit

Müdavim
Katılım
18 Ağustos 2007
Mesajlar
1,452
Reaksiyon puanı
1
Puanları
36
Airties müşteri hizmetlerini aradığında modem ayarlarını yapıyorlar, hala çalışmıyorsa sorunun modemde olduğu anlaşılır,

birde ayarlarında "PPPoA" ADSL seçili olmasına dikkat et

çok güzel bi modem seçmişsin, fiyat ve performans açısından çok ii ;)
 

emxq

Öğrenci
Katılım
25 Ağustos 2007
Mesajlar
34
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
airties destek hattını aradım ama oldukça uzun bi süre beklememe rağmen açan biri olmadı olan giden kontörlere oldu modem ayarları hakkında bilgisi olan varmı
 

emxq

Öğrenci
Katılım
25 Ağustos 2007
Mesajlar
34
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
regedit dedi ki:
Airties müşteri hizmetlerini aradığında modem ayarlarını yapıyorlar, hala çalışmıyorsa sorunun modemde olduğu anlaşılır,

birde ayarlarında "PPPoA" ADSL seçili olmasına dikkat et

çok güzel bi modem seçmişsin, fiyat ve performans açısından çok ii ;)
pppoe deymiş ayarlar onla bir ilgisi olabilirmi ayarlarını değiştirmek çözüm sağlarmı
 

cathlack

Müdavim
Katılım
3 Mayıs 2007
Mesajlar
2,225
Reaksiyon puanı
6
Puanları
0
Sorunun tam olarak ne olduğu belli değilki !
30 saniye sonra bağlantı kopuyor diyosun
O zaman modemde sorun vardır ya da bağlantıda ya da ayarlarda
Sorunu tam olarak anlatmamışsın
 

emxq

Öğrenci
Katılım
25 Ağustos 2007
Mesajlar
34
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
cathlack dedi ki:
Sorunun tam olarak ne olduğu belli değilki !
30 saniye sonra bağlantı kopuyor diyosun
O zaman modemde sorun vardır ya da bağlantıda ya da ayarlarda
Sorunu tam olarak anlatmamışsın
modemden huba bağladım hubtan da bilgisayara bağladım en başta bağlantı kuruluyo 30sn-1dk içinde bağlantı kopuyo modemdeki lan ışığı sönüyo.sorunum bu
 

emxq

Öğrenci
Katılım
25 Ağustos 2007
Mesajlar
34
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
ayarlarda protokolü seçtikten sonra llc ve vcmux seçenekleri var ne olduunu bilen varmı
 

emxq

Öğrenci
Katılım
25 Ağustos 2007
Mesajlar
34
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar protıkol ayarları: PPPoE-PPPoA-Static-DHCP-Bridge bunlardan birini seçtikten sonrada LLC ve VCMUX diye iki seçenek var ayarlardan anlayan biri lütfen söylesin
 

emxq

Öğrenci
Katılım
25 Ağustos 2007
Mesajlar
34
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
aradım ama yarım saat açmadılar olan kontörlere oldu
 

MSTFSLMZ

Öğrenci
Katılım
20 Eylül 2007
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
4433386630.jpg



eger donanimsal bi sorun yoksa uPNP yi ac bi de bole dene bende de ayni problem vardi duzeldi..

dlink adsl2 + 8 port switch kullaniorum su an ise yarayabilir//
 

emxq

Öğrenci
Katılım
25 Ağustos 2007
Mesajlar
34
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
ilgilendiğiniz için teşekkürler sorun hubdaymış hub arızalı çıktı
 

Mr.Fastfinger

Doçent
Katılım
12 Eylül 2007
Mesajlar
743
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Sorunun ya ethernet portlarında yada ethernet bağlantı kablolarında yazacaktımki sorunu çözmüşsün.Lan ışığı sönüyor diye sorununu yazan arkadaşa telefon kablonda splitterda sorun olabilir gibi cevapları nasıl verdiniz aklım almıyo :)
 
Üst