FatihBahadr
Öğrenci
- Katılım
- 16 Ağustos 2020
- Mesajlar
- 68
- Reaksiyon puanı
- 39
- Puanları
- 18
- Yaş
- 28
İyi günler arkadaşlar. Mediamarkt mağazasından temmuz ayında Sony WF-1000XM3 kulaklık aldım 1400₺ ye + 150₺ verip kasko yaptırdım. Ürün 1 ay içinde iPhone’da bağlantı kopması, ses seviyesinin ayarlanmaması, mikrofon performansının kötüleşmesi sebebiyle garantiye vermek için MediaMarkt’a götürdüm. Ürünü Burcu Elektroniğe gönderdiler ve 1 hafta sonra ürünü teslim alabileceğim söylendi. Teslim almaya gittiğimde ise ürünün sıvı temaslı olduğu için garanti dışı kaldığı söylendi. Yazın İstanbulun sıcağında 1 ay içinde sıvıyı verden bulup temas ettiğini anlamadım. Neyse kulaklıklığı alıp sorunlu kullanmaya devam ettim ama artık dayanılmaz olduğu için MediaMarkt’a bu sefer kaskosu için götürdüm. Ürün kaskodan geldi ve bana ürünün hiçbir sorunu olmadığını söylediler. Ürünü henüz teslim almadım. Normal garantiye gönderdiğim zaman garanti dışı bırakıp, sonra kasko ile gönderdiğimde sorunsuz denmesinin bir izahı olabilir mi Allah aşkına? Durumu Tüketici Haklarına taşıyacağım ama ondan farklı yapmam gereken birşey var mı sizce teslim alırken?