Mavi ekran hatası

Bu konuyu okuyanlar

LM3O4LKAD3

Öğrenci
Katılım
4 Haziran 2020
Mesajlar
46
Reaksiyon puanı
26
Puanları
18
Yaş
23
sürekli mavi ekran hatası alıyorum bilgisayarın ne zaman hata vereceği belli olmuyor sistem boşta yada işlem yaptığım zaman hata alıyorum oyunlarda hata vermiyor bilgisayar mavi ekran verince ssd ses yapıyor bazen aynı şekilde ekran kartı ses çıkartıyor hangi parça arzalı olabilir yada yazılımsal sorunu olabilirmi
 

Ekli dosyalar

  • 222.png
    222.png
    28.6 KB · Görüntüleme: 157

mila12

Müdavim
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
83
Minidump dosyasını zip haline getirip dosya.co adresine yükleyiniz.
 

"Melih"

Müdavim
Katılım
21 Temmuz 2019
Mesajlar
3,034
Reaksiyon puanı
1,933
Puanları
113
Format atınız en güncel sürücü yükleyiniz.
sürekli mavi ekran hatası alıyorum bilgisayarın ne zaman hata vereceği belli olmuyor sistem boşta yada işlem yaptığım zaman hata alıyorum oyunlarda hata vermiyor bilgisayar mavi ekran verince ssd ses yapıyor bazen aynı şekilde ekran kartı ses çıkartıyor hangi parça arzalı olabilir yada yazılımsal sorunu olabilirmi
 

LM3O4LKAD3

Öğrenci
Katılım
4 Haziran 2020
Mesajlar
46
Reaksiyon puanı
26
Puanları
18
Yaş
23
Format atınız en güncel sürücü yükleyiniz.
hocam 3 4 defa format attım yine düzelmedi driverları aygıt yönetici üzerinden güncelledim windows update yaptım biosta güncel 1 tane ram var onada memtest yaptım sorun bulunmadı
 

mila12

Müdavim
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
83
hocam 3 4 defa format attım yine düzelmedi driverları aygıt yönetici üzerinden güncelledim windows update yaptım biosta güncel 1 tane ram var onada memtest yaptım sorun bulunmadı

HDD tune ile bir disk testi yaparmasınız.

Birde windows'un kendi içinde bulunan ram testi ile bir tam testi yapınız.
 

yedek1000

Asistan
Cezalı
Katılım
1 Şubat 2016
Mesajlar
423
Reaksiyon puanı
71
Puanları
28
Ekran kartı sürücüsünü kaldırınca yine mavi ekran hatası alıyor musun? Ve mavi ekran hatasını ne zamna veriyor
 

LM3O4LKAD3

Öğrenci
Katılım
4 Haziran 2020
Mesajlar
46
Reaksiyon puanı
26
Puanları
18
Yaş
23
CRITICAL_PROCESS_DIED (ef)
A critical system process died
Arguments:
Arg1: ffffd60faea1c240, Process object or thread object
Arg2: 0000000000000000, If this is 0, a process died. If this is 1, a thread died.
Arg3: 0000000000000000
Arg4: 0000000000000000

Debugging Details:
------------------


KEY_VALUES_STRING: 1

Key : Analysis.CPU.Sec
Value: 6

Key : Analysis.DebugAnalysisProvider.CPP
Value: Create: 8007007e on DESKTOP-

Key : Analysis.DebugData
Value: CreateObject

Key : Analysis.DebugModel
Value: CreateObject

Key : Analysis.Elapsed.Sec
Value: 36

Key : Analysis.Memory.CommitPeak.Mb
Value: 70

Key : Analysis.System
Value: CreateObject


BUGCHECK_CODE: ef

BUGCHECK_P1: ffffd60faea1c240

BUGCHECK_P2: 0

BUGCHECK_P3: 0

BUGCHECK_P4: 0

PROCESS_NAME: svchost.exe

CRITICAL_PROCESS: svchost.exe

EXCEPTION_RECORD: ffff8944a2512000 -- (.exr 0xffff8944a2512000)
ExceptionAddress: 0000000000000000
ExceptionCode: 81bd4867
ExceptionFlags: 0a000001
NumberParameters: -2118268825
Parameter[0]: 0000000000000000
Parameter[1]: 0000000000000000
Parameter[2]: 0000000000000000
Parameter[3]: 0000000000000000
Parameter[4]: 0000000000000000
Parameter[5]: 0000000000000000
Parameter[6]: 0000000000000000
Parameter[7]: 0000000000000000
Parameter[8]: 0000000000000000
Parameter[9]: 0000000000000000
Parameter[10]: 0000000000000000
Parameter[11]: 0000000000000000
Parameter[12]: 0000000000000000
Parameter[13]: 0000000000000000
Parameter[14]: 0000000000000000

ERROR_CODE: (NTSTATUS) 0x81bd4867 - <Unable to get error code text>

BLACKBOXBSD: 1 (!blackboxbsd)


BLACKBOXNTFS: 1 (!blackboxntfs)


BLACKBOXPNP: 1 (!blackboxpnp)


BLACKBOXWINLOGON: 1

CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1

EXCEPTION_CODE_STR: 81bd4867

EXCEPTION_PARAMETER1: 0000000000000000

EXCEPTION_PARAMETER2: 0000000000000000

EXCEPTION_PARAMETER3: 0000000000000000

EXCEPTION_PARAMETER4: 0

EXCEPTION_STR: 0x81bd4867

TRAP_FRAME: ffff800000000000 -- (.trap 0xffff800000000000)
Unable to read trap frame at ffff8000`00000000

STACK_TEXT:
ffff8b8b`d85dfd98 fffff804`08acb1d9 : 00000000`000000ef ffffd60f`aea1c240 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KeBugCheckEx
ffff8b8b`d85dfda0 fffff804`089c6e8b : ffffd60f`aea1c240 fffff804`0829c719 ffffd60f`aea1c240 fffff804`0829c870 : nt!PspCatchCriticalBreak+0x115
ffff8b8b`d85dfe40 fffff804`08839400 : ffffd60f`00000000 00000000`00000000 ffffd60f`aea1c240 ffffd60f`aea1c240 : nt!PspTerminateAllThreads+0x175c17
ffff8b8b`d85dfeb0 fffff804`088391e9 : ffffffff`ffffffff ffff8b8b`d85dffe0 ffffd60f`aea1c240 00000000`00000000 : nt!PspTerminateProcess+0xe0
ffff8b8b`d85dfef0 fffff804`083d2b18 : 00000000`000003e0 ffffd60f`afc68080 ffffd60f`aea1c240 ffff8b8b`d85e0130 : nt!NtTerminateProcess+0xa9
ffff8b8b`d85dff60 fffff804`083c5060 : fffff804`0842fdb6 ffff8b8b`d85e0a58 ffff8b8b`d85e0a58 ffff8b8b`d85e0130 : nt!KiSystemServiceCopyEnd+0x28
ffff8b8b`d85e00f8 fffff804`0842fdb6 : ffff8b8b`d85e0a58 ffff8b8b`d85e0a58 ffff8b8b`d85e0130 00000000`00000000 : nt!KiServicelinkage
ffff8b8b`d85e0100 fffff804`083d321d : ffff8944`a2512000 ffff8b8b`d85e0b00 ffff8000`00000000 00000032`80d00000 : nt!KiDispatchException+0x168616
ffff8b8b`d85e0920 fffff804`083cf405 : 00000000`0006a205 ffff8b8b`d85e0b80 00000000`00000000 ffffd60f`b059a960 : nt!KiExceptionDispatch+0x11d
ffff8b8b`d85e0b00 00007ffe`04a61117 : 00000000`0010000b 00000000`00000010 00007ffe`04a2a15c 00000000`00000000 : nt!KiPageFault+0x445
00000032`80d010d8 00000000`0010000b : 00000000`00000010 00007ffe`04a2a15c 00000000`00000000 00000032`80d017f0 : 0x00007ffe`04a61117
00000032`80d010e0 00000000`00000010 : 00007ffe`04a2a15c 00000000`00000000 00000032`80d017f0 00000000`00000000 : 0x10000b
00000032`80d010e8 00007ffe`04a2a15c : 00000000`00000000 00000032`80d017f0 00000000`00000000 00000000`00000001 : 0x10
00000032`80d010f0 00000000`00000000 : 00000032`80d017f0 00000000`00000000 00000000`00000001 00000000`00000000 : 0x00007ffe`04a2a15c


SYMBOL_NAME: nt!PspCatchCriticalBreak+115

MODULE_NAME: nt

IMAGE_NAME: ntkrnlmp.exe

IMAGE_VERSION: 10.0.18362.418

STACK_COMMAND: .thread ; .cxr ; kb

BUCKET_ID_FUNC_OFFSET: 115

FAILURE_BUCKET_ID: 0xEF_svchost.exe_BUGCHECK_CRITICAL_PROCESS_afc68080_nt!PspCatchCriticalBreak

OS_VERSION: 10.0.18362.1

BUILDLAB_STR: 19h1_release

OSPLATFORM_TYPE: x64

OSNAME: Windows 10

FAILURE_ID_HASH: {526ee2d7-544e-cdd1-a74e-c43ac139a8b4}

Followup: MachineOwner



CRITICAL_PROCESS_DIED (ef)
A critical system process died
Arguments:
Arg1: ffff830fe4799140, Process object or thread object
Arg2: 0000000000000000, If this is 0, a process died. If this is 1, a thread died.
Arg3: 0000000000000000
Arg4: 0000000000000000

Debugging Details:
------------------


KEY_VALUES_STRING: 1

Key : Analysis.CPU.Sec
Value: 7

Key : Analysis.DebugAnalysisProvider.CPP
Value: Create: 8007007e on DESKTOP-

Key : Analysis.DebugData
Value: CreateObject

Key : Analysis.DebugModel
Value: CreateObject

Key : Analysis.Elapsed.Sec
Value: 14

Key : Analysis.Memory.CommitPeak.Mb
Value: 70

Key : Analysis.System
Value: CreateObject


BUGCHECK_CODE: ef

BUGCHECK_P1: ffff830fe4799140

BUGCHECK_P2: 0

BUGCHECK_P3: 0

BUGCHECK_P4: 0

PROCESS_NAME: csrss.exe

CRITICAL_PROCESS: csrss.exe

EXCEPTION_RECORD: ffff830fe4799700 -- (.exr 0xffff830fe4799700)
ExceptionAddress: 0000000000000000
ExceptionCode: 00000000
ExceptionFlags: 00000000
NumberParameters: 0

ERROR_CODE: (NTSTATUS) 0xe4734080 - <Unable to get error code text>

BLACKBOXBSD: 1 (!blackboxbsd)


BLACKBOXNTFS: 1 (!blackboxntfs)


BLACKBOXPNP: 1 (!blackboxpnp)


BLACKBOXWINLOGON: 1

CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1

EXCEPTION_STR: 0x0

STACK_TEXT:
fffff58b`e7ad0d98 fffff802`58ecb1d9 : 00000000`000000ef ffff830f`e4799140 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KeBugCheckEx
fffff58b`e7ad0da0 fffff802`58dc6e8b : ffff830f`e4799140 fffff802`5869c719 ffff830f`e4799140 fffff802`5869c870 : nt!PspCatchCriticalBreak+0x115
fffff58b`e7ad0e40 fffff802`58c39400 : ffff830f`00000000 00000000`00000000 ffff830f`e4799140 ffff830f`e4799140 : nt!PspTerminateAllThreads+0x175c17
fffff58b`e7ad0eb0 fffff802`58c391e9 : ffffffff`ffffffff fffff58b`e7ad0fe0 ffff830f`e4799140 00000000`00000000 : nt!PspTerminateProcess+0xe0
fffff58b`e7ad0ef0 fffff802`587d2b18 : 00007ffe`000002ec ffff830f`e4734080 ffff830f`e4799140 fffff58b`e7ad1130 : nt!NtTerminateProcess+0xa9
fffff58b`e7ad0f60 fffff802`587c5060 : fffff802`5882fdb6 fffff58b`e7ad1a58 fffff58b`e7ad1a58 fffff58b`e7ad1130 : nt!KiSystemServiceCopyEnd+0x28
fffff58b`e7ad10f8 fffff802`5882fdb6 : fffff58b`e7ad1a58 fffff58b`e7ad1a58 fffff58b`e7ad1130 00007ffe`1b4062d4 : nt!KiServiceLinkage
fffff58b`e7ad1100 fffff802`587d321d : ffff830f`e4799700 fffff802`58686c8d 00000000`00004000 fffff58b`e7ad1b00 : nt!KiDispatchException+0x168616
fffff58b`e7ad1920 fffff802`587cf405 : ffff830f`e4734080 fffff58b`e7ad1b80 00000000`00000000 00000000`00000020 : nt!KiExceptionDispatch+0x11d
fffff58b`e7ad1b00 00007ffe`1bfbcd03 : 0000003b`c6e81cc8 0000003b`c6e81d50 00007ffe`1c11277c 00000000`00000000 : nt!KiPageFault+0x445
0000003b`c6e816e0 0000003b`c6e81cc8 : 0000003b`c6e81d50 00007ffe`1c11277c 00000000`00000000 0000003b`c6e82370 : 0x00007ffe`1bfbcd03
0000003b`c6e816e8 0000003b`c6e81d50 : 00007ffe`1c11277c 00000000`00000000 0000003b`c6e82370 0000003b`c6e81cb0 : 0x0000003b`c6e81cc8
0000003b`c6e816f0 00007ffe`1c11277c : 00000000`00000000 0000003b`c6e82370 0000003b`c6e81cb0 00007ffe`1b4062d4 : 0x0000003b`c6e81d50
0000003b`c6e816f8 00000000`00000000 : 0000003b`c6e82370 0000003b`c6e81cb0 00007ffe`1b4062d4 00007ffe`1bfbe359 : 0x00007ffe`1c11277c


SYMBOL_NAME: nt!PspCatchCriticalBreak+115

MODULE_NAME: nt

IMAGE_NAME: ntkrnlmp.exe

IMAGE_VERSION: 10.0.18362.418

STACK_COMMAND: .thread ; .cxr ; kb

BUCKET_ID_FUNC_OFFSET: 115

FAILURE_BUCKET_ID: 0xEF_csrss.exe_BUGCHECK_CRITICAL_PROCESS_e4734080_nt!PspCatchCriticalBreak

OS_VERSION: 10.0.18362.1

BUILDLAB_STR: 19h1_release

OSPLATFORM_TYPE: x64

OSNAME: Windows 10

FAILURE_ID_HASH: {fd1e1f35-9317-b08c-2bb2-0ac0e4aec581}

Followup: MachineOwner
---------



CRITICAL_PROCESS_DIED (ef)
A critical system process died
Arguments:
Arg1: ffffa78581de8140, Process object or thread object
Arg2: 0000000000000000, If this is 0, a process died. If this is 1, a thread died.
Arg3: 0000000000000000
Arg4: 0000000000000000

Debugging Details:
------------------


KEY_VALUES_STRING: 1

Key : Analysis.CPU.Sec
Value: 6

Key : Analysis.DebugAnalysisProvider.CPP
Value: Create: 8007007e on DESKTOP-

Key : Analysis.DebugData
Value: CreateObject

Key : Analysis.DebugModel
Value: CreateObject

Key : Analysis.Elapsed.Sec
Value: 12

Key : Analysis.Memory.CommitPeak.Mb
Value: 70

Key : Analysis.System
Value: CreateObject


BUGCHECK_CODE: ef

BUGCHECK_P1: ffffa78581de8140

BUGCHECK_P2: 0

BUGCHECK_P3: 0

BUGCHECK_P4: 0

PROCESS_NAME: services.exe

CRITICAL_PROCESS: services.exe

EXCEPTION_RECORD: ffffa78581de8700 -- (.exr 0xffffa78581de8700)
ExceptionAddress: 0000000000000000
ExceptionCode: 00000000
ExceptionFlags: 00000000
NumberParameters: 0

ERROR_CODE: (NTSTATUS) 0x848b6040 - <Unable to get error code text>

BLACKBOXBSD: 1 (!blackboxbsd)


BLACKBOXNTFS: 1 (!blackboxntfs)


BLACKBOXPNP: 1 (!blackboxpnp)


BLACKBOXWINLOGON: 1

CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1

EXCEPTION_STR: 0x0

STACK_TEXT:
fffff080`deae6d98 fffff806`2c6cb1d9 : 00000000`000000ef ffffa785`81de8140 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KeBugCheckEx
fffff080`deae6da0 fffff806`2c5c6e8b : ffffa785`81de8140 fffff806`2be9c719 ffffa785`81de8140 fffff806`2be9c870 : nt!PspCatchCriticalBreak+0x115
fffff080`deae6e40 fffff806`2c439400 : ffffa785`00000000 00000000`00000000 ffffa785`81de8140 ffffa785`81de8140 : nt!PspTerminateAllThreads+0x175c17
fffff080`deae6eb0 fffff806`2c4391e9 : ffffffff`ffffffff fffff080`deae6fe0 ffffa785`81de8140 00000000`00000000 : nt!PspTerminateProcess+0xe0
fffff080`deae6ef0 fffff806`2bfd2b18 : 00007ff6`00000330 ffffa785`848b6040 ffffa785`81de8140 fffff080`deae7130 : nt!NtTerminateProcess+0xa9
fffff080`deae6f60 fffff806`2bfc5060 : fffff806`2c02fdb6 fffff080`deae7a58 fffff080`deae7a58 fffff080`deae7130 : nt!KiSystemServiceCopyEnd+0x28
fffff080`deae70f8 fffff806`2c02fdb6 : fffff080`deae7a58 fffff080`deae7a58 fffff080`deae7130 00007ff6`dc629000 : nt!KiServiceLinkage
fffff080`deae7100 fffff806`2bfd321d : ffffa785`81de8700 fffff806`2be86c8d 00000000`00003200 fffff080`deae7b00 : nt!KiDispatchException+0x168616
fffff080`deae7920 fffff806`2bfcf405 : 00000092`3bc815f0 fffff080`deae7b80 00000000`00000000 ffffa785`83c3d5e0 : nt!KiExceptionDispatch+0x11d
fffff080`deae7b00 00007ffc`61a5e392 : 00000000`00000000 00000092`00000000 00007ffc`61adfe6e 00000092`3bc815f0 : nt!KiPageFault+0x445
00000092`3bc81560 00000000`00000000 : 00000092`00000000 00007ffc`61adfe6e 00000092`3bc815f0 00007ff6`dc629000 : 0x00007ffc`61a5e392


SYMBOL_NAME: nt!PspCatchCriticalBreak+115

MODULE_NAME: nt

IMAGE_NAME: ntkrnlmp.exe

IMAGE_VERSION: 10.0.18362.418

STACK_COMMAND: .thread ; .cxr ; kb

BUCKET_ID_FUNC_OFFSET: 115

FAILURE_BUCKET_ID: 0xEF_services.exe_BUGCHECK_CRITICAL_PROCESS_848b6040_nt!PspCatchCriticalBreak

OS_VERSION: 10.0.18362.1

BUILDLAB_STR: 19h1_release

OSPLATFORM_TYPE: x64

OSNAME: Windows 10

FAILURE_ID_HASH: {ee93b0b6-df4f-d713-0975-c4f2316ee89d}

Followup: MachineOwner



CRITICAL_PROCESS_DIED (ef)
A critical system process died
Arguments:
Arg1: ffffa489411e90c0, Process object or thread object
Arg2: 0000000000000000, If this is 0, a process died. If this is 1, a thread died.
Arg3: 0000000000000000
Arg4: 0000000000000000

Debugging Details:
------------------


KEY_VALUES_STRING: 1

Key : Analysis.CPU.Sec
Value: 7

Key : Analysis.DebugAnalysisProvider.CPP
Value: Create: 8007007e on DESKTOP-

Key : Analysis.DebugData
Value: CreateObject

Key : Analysis.DebugModel
Value: CreateObject

Key : Analysis.Elapsed.Sec
Value: 13

Key : Analysis.Memory.CommitPeak.Mb
Value: 70

Key : Analysis.System
Value: CreateObject


BUGCHECK_CODE: ef

BUGCHECK_P1: ffffa489411e90c0

BUGCHECK_P2: 0

BUGCHECK_P3: 0

BUGCHECK_P4: 0

PROCESS_NAME: services.exe

CRITICAL_PROCESS: services.exe

EXCEPTION_RECORD: ffffa489411e9680 -- (.exr 0xffffa489411e9680)
ExceptionAddress: 0000000000000000
ExceptionCode: 00000000
ExceptionFlags: 00000000
NumberParameters: 0

ERROR_CODE: (NTSTATUS) 0x42511080 - <Unable to get error code text>

BLACKBOXBSD: 1 (!blackboxbsd)


BLACKBOXNTFS: 1 (!blackboxntfs)


BLACKBOXPNP: 1 (!blackboxpnp)


BLACKBOXWINLOGON: 1

CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1

EXCEPTION_STR: 0x0

STACK_TEXT:
ffff8108`2bc83d98 fffff801`7accb1d9 : 00000000`000000ef ffffa489`411e90c0 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KeBugCheckEx
ffff8108`2bc83da0 fffff801`7abc6e8b : ffffa489`411e90c0 fffff801`7a49c719 ffffa489`411e90c0 fffff801`7a49c870 : nt!PspCatchCriticalBreak+0x115
ffff8108`2bc83e40 fffff801`7aa39400 : ffffa489`00000000 00000000`00000000 ffffa489`411e90c0 ffffa489`411e90c0 : nt!PspTerminateAllThreads+0x175c17
ffff8108`2bc83eb0 fffff801`7aa391e9 : ffffffff`ffffffff ffff8108`2bc83fe0 ffffa489`411e90c0 00000000`00000000 : nt!PspTerminateProcess+0xe0
ffff8108`2bc83ef0 fffff801`7a5d2b18 : 00007ff6`00000328 ffffa489`42511080 ffffa489`411e90c0 ffff8108`2bc84130 : nt!NtTerminateProcess+0xa9
ffff8108`2bc83f60 fffff801`7a5c5060 : fffff801`7a62fdb6 ffff8108`2bc84a58 ffff8108`2bc84a58 ffff8108`2bc84130 : nt!KiSystemServiceCopyEnd+0x28
ffff8108`2bc840f8 fffff801`7a62fdb6 : ffff8108`2bc84a58 ffff8108`2bc84a58 ffff8108`2bc84130 00007ff6`5a4a9000 : nt!KiServiceLinkage
ffff8108`2bc84100 fffff801`7a5d321d : ffffa489`411e9680 fffff801`7a486c8d 00000000`00003200 ffff8108`2bc84b00 : nt!KiDispatchException+0x168616
ffff8108`2bc84920 fffff801`7a5cf405 : 00000000`00000000 ffff8108`2bc84b80 00000000`00000000 ffffa489`440db0e0 : nt!KiExceptionDispatch+0x11d
ffff8108`2bc84b00 00007ffd`c265e392 : 00000000`00000000 00000093`00000000 00007ffd`c26dfe6e 00000093`be481370 : nt!KiPageFault+0x445
00000093`be4812e0 00000000`00000000 : 00000093`00000000 00007ffd`c26dfe6e 00000093`be481370 00007ff6`5a4a9000 : 0x00007ffd`c265e392


SYMBOL_NAME: nt!PspCatchCriticalBreak+115

MODULE_NAME: nt

IMAGE_NAME: ntkrnlmp.exe

IMAGE_VERSION: 10.0.18362.418

STACK_COMMAND: .thread ; .cxr ; kb

BUCKET_ID_FUNC_OFFSET: 115

FAILURE_BUCKET_ID: 0xEF_services.exe_BUGCHECK_CRITICAL_PROCESS_42511080_nt!PspCatchCriticalBreak

OS_VERSION: 10.0.18362.1

BUILDLAB_STR: 19h1_release

OSPLATFORM_TYPE: x64

OSNAME: Windows 10

FAILURE_ID_HASH: {de916554-41e9-0209-be45-f48b112d9dd8}

Followup: MachineOwner
Mesaj otomatik birleştirildi:

HDD tune ile bir disk testi yaparmasınız.

Birde windows'un kendi içinde bulunan ram testi ile bir tam testi yapınız.
hdd tune ve ram testi yaptım sorun çıkmadı
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ekran kartı sürücüsünü kaldırınca yine mavi ekran hatası alıyor musun? Ve mavi ekran hatasını ne zamna veriyor
ekran kartı driverını kaldırınca sorun çıkmadı ama yüklediğim zaman sorun çıkarmştı yüklenmiyordu onuda virüs programını sildim düzeldi zaten ekran kartı servise gitti geldi başka sorun yüzünden sorun yok diye geri gönderdiler
 
Son düzenleme:

yedek1000

Asistan
Cezalı
Katılım
1 Şubat 2016
Mesajlar
423
Reaksiyon puanı
71
Puanları
28
Ekran kartı sürücüsünü gdu ile güvenli kipte kaldır. Ekran kartı markası nedir?

Bu arada istersen hdd tune quick test yapmadın değil mi?
 

mila12

Müdavim
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
83
Overclock işlemi yapmadınız değilmi?

Ayrıca chipset driverlarını üreticinin kendi sitesinden indirip yükleyin.
 

LM3O4LKAD3

Öğrenci
Katılım
4 Haziran 2020
Mesajlar
46
Reaksiyon puanı
26
Puanları
18
Yaş
23
Ekran kartı sürücüsünü gdu ile güvenli kipte kaldır. Ekran kartı markası nedir?
ddu programı ile güvenli modda sildim tekrar yükledim yine hata aldım rx590 nitro 8gb
Mesaj otomatik birleştirildi:

Overclock işlemi yapmadınız değilmi?

Ayrıca chipset driverlarını üreticinin kendi sitesinden indirip yükleyin.

overclock yapmadım chipset driverlarını windows kendi yüklemiyormu?
 

mila12

Müdavim
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
83
ddu programı ile güvenli modda sildim tekrar yükledim yine hata aldım rx590 nitro 8gb
Mesaj otomatik birleştirildi:



overclock yapmadım chipset driverlarını windows kendi yüklemiyormu?

Windows'un kendi yüklediği driverlar sorun yaratabiliyor. Üreticinin kendi sitesinden kurunuz.
 

LM3O4LKAD3

Öğrenci
Katılım
4 Haziran 2020
Mesajlar
46
Reaksiyon puanı
26
Puanları
18
Yaş
23
Sisteminde mcafee mi kurulu?
hayır kurulu değil sadece windows yazılmı var başka güvenlik yazılımı kullanmıyorum
Mesaj otomatik birleştirildi:

Windows'un kendi yüklediği driverlar sorun yaratabiliyor. Üreticinin kendi sitesinden kurunuz.
sadece ekran kartını kendi sitesinden kurdum zaten diğer driverları windows otomatik kuruyor diye biliyorum
 

mila12

Müdavim
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
83
hayır kurulu değil sadece windows yazılmı var başka güvenlik yazılımı kullanmıyorum
Mesaj otomatik birleştirildi:


sadece ekran kartını kendi sitesinden kurdum zaten diğer driverları windows otomatik kuruyor diye biliyorum

Otomatik kurduğu driver microsoft'un kendi sitesinden iniyor. Bu driverlar bazen sorunlu ve donanım ile uyumsuzluk yaratabiliyor.

O yüzden üreticinin kendi sitesinden indirmek daha doğrudur.
 

"Melih"

Müdavim
Katılım
21 Temmuz 2019
Mesajlar
3,034
Reaksiyon puanı
1,933
Puanları
113
Başlat çaliştir kod yapmiştir -overall tüm yöngetisiden yükleyiniz.
hayır kurulu değil sadece windows yazılmı var başka güvenlik yazılımı kullanmıyorum
Mesaj otomatik birleştirildi:


sadece ekran kartını kendi sitesinden kurdum zaten diğer driverları windows otomatik kuruyor diye biliyorum

 

LM3O4LKAD3

Öğrenci
Katılım
4 Haziran 2020
Mesajlar
46
Reaksiyon puanı
26
Puanları
18
Yaş
23
Başlat çaliştir kod yapmiştir -overall tüm yöngetisiden yükleyiniz.


hocam bu intel ben amd kullanıyorum
 

LM3O4LKAD3

Öğrenci
Katılım
4 Haziran 2020
Mesajlar
46
Reaksiyon puanı
26
Puanları
18
Yaş
23
Otomatik kurduğu driver microsoft'un kendi sitesinden iniyor. Bu driverlar bazen sorunlu ve donanım ile uyumsuzluk yaratabiliyor.

O yüzden üreticinin kendi sitesinden indirmek daha doğrudur.
hocam sorun olmaz değilmi valla bu korona zamanı bilgisayarı servise yollamak istemiyorum zaten 1 ay geri gelmiyor :)
 

mila12

Müdavim
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
83
hocam sorun olmaz değilmi valla bu korona zamanı bilgisayarı servise yollamak istemiyorum zaten 1 ay geri gelmiyor :)

Yok sorun olmaz driver yükleyeceksiniz.

Mavi ekran hata loglarına göre ram hatası görünüyor. Bazen memtest tarzı yazılımlar yakalayamıyor.

Ayrıca aşağıdaki dosyayı indirip karşınıza çıkan yazılara evet deyiniz. Bu daha detaylı mavi ekran logu alınmasını sağlayacak.


Minidump klasöründeki hataları silin. Oluştuğu zaman yenilerini yükleyin.

SSD kullanıyorsanız aşağıdaki yazılım ile ssd disk ömrünüzü kontrol ediniz.

 

yedek1000

Asistan
Cezalı
Katılım
1 Şubat 2016
Mesajlar
423
Reaksiyon puanı
71
Puanları
28
Tekrar yüklemeden keşke bir sorsaydın. Raporda ekran kartı ile ilgili durum var zaten. Sürücüyü kaldırdığımda sorun yok diyorsan demek ki sorun ekran kartında.

Şimdi tez davranma
- Mavi ekranı hangi aşamada alıyorsun? Windows açılır açılmaz mı? Yoksa bir uygulama başlattığında mı?
- Ekran kartın hangi marka model onu yaz. Üreticinin kendi sitesinden işletim sistemine uyumlu olan son sürücüyü indir ve yükle. Windows güncel olanı yüklemeyebilir.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ram leri nasıl test ettin?
 

LM3O4LKAD3

Öğrenci
Katılım
4 Haziran 2020
Mesajlar
46
Reaksiyon puanı
26
Puanları
18
Yaş
23
Tekrar yüklemeden keşke bir sorsaydın. Raporda ekran kartı ile ilgili durum var zaten. Sürücüyü kaldırdığımda sorun yok diyorsan demek ki sorun ekran kartında.

Şimdi tez davranma
- Mavi ekranı hangi aşamada alıyorsun? Windows açılır açılmaz mı? Yoksa bir uygulama başlattığında mı?
- Ekran kartın hangi marka model onu yaz. Üreticinin kendi sitesinden işletim sistemine uyumlu olan son sürücüyü indir ve yükle. Windows güncel olanı yüklemeyebilir.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ram leri nasıl test ettin?
1 adet ram var memtest ile test yaptım windows bellek testi yaptım sorun çıkmadı
güç kaynağımı ekran kartımı rammi arzalı herkes farklı bişey söyledi valla kafam karıştı ne yapacağımı şaşırdım :)
Mesaj otomatik birleştirildi:

neyse yarın olsun bakıcam tekrar tşkler yorumlarınız için artık yatmam lazım sabahtan beri bu sorunla ugraşıyorum hepinize iyi geceler
 

mila12

Müdavim
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
83
Raporlarda ekran kartı hatası ile ilgili bir belirti yok. Memory read olmadığına dair hatalar var.
 

LM3O4LKAD3

Öğrenci
Katılım
4 Haziran 2020
Mesajlar
46
Reaksiyon puanı
26
Puanları
18
Yaş
23
Sen yarın ilk iş ekran kartı sürücüsünü kaldır. Hatta yapabiliyorsan ekran kartını sök. Öyle bir süre kullan bakalım mavi ekrana düşecek mi? Düşmez ise sorun ekran kartından
https://www.amd.com/en/support/graphics/radeon-500-series/radeon-rx-500-series/radeon-rx-590 linkteki sürücü kur bakalım sonrasına
kardeşim ekran kartını çıkartayım tamam ama ekran kartsız bu pc nasıl açılcak ekran kartı driverını formatla 3 4 defa sildim zaten
Mesaj otomatik birleştirildi:

işlemci arzası olabilirmi acaba burdaki sıcaklık işlemci sıcaklığımı ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

 

Ekli dosyalar

  • addsa.png
    addsa.png
    142.9 KB · Görüntüleme: 84
  • ff22.png
    ff22.png
    158.3 KB · Görüntüleme: 80

mila12

Müdavim
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
83
Isıdan olacağını düşünmüyorum. Aşağıdaki yazılımı indirim. Stres testi yaptırın. Yukarıdaki seçenekleri kaldırın önce sadece ram olan kalsın 15 dakika çalıştırın. Durdurun sadece cpu olarak 15 dakika çalıştırın.

 
Üst