Yasuobilal2007
Profesör
- Katılım
- 29 Ocak 2020
- Mesajlar
- 1,286
- Reaksiyon puanı
- 952
- Puanları
- 293
- Yaş
- 21
Tabiki otomatik
Mesaj otomatik birleştirildi:
Ama dsg olmazTabiki otomatik
Ama dsg olmazTabiki otomatik
Şehir içi otomatik daha iyi benceHep manuel kullandım, yine manuel derim ama otomatik te ayrı bir güzel.
İkisininde avantajı, dezavantajı var.Otomatik vitesin güzel tarafı trafikde durduğun zaman debriyajla uğraşmıyorsun.Kullanımı daha rahat.Manuelin avantajı da fiyat olarak daha ucuz.Tabiki otomatik
Mesaj otomatik birleştirildi:
Ama dsg olmaz
Ben otomatik tercih ederim. Manuel güzel değil çünkü bir takım zorlukları var vitesi hıza göre ayarlama, debriyaj ile uğraşma gibi.Hep manuel kullandım, yine manuel derim ama otomatik te ayrı bir güzel.
Manuel>Otomatik>Dsg>CvtTabiki otomatik
Mesaj otomatik birleştirildi:
Ama dsg olmaz
Aynen katılıyorum bu yorumunuza. Manuel yılların bir alışkanlığı diyelim.Ben otomatik tercih ederim. Manuel güzel değil çünkü bir takım zorlukları var vitesi hıza göre ayarlama, debriyaj ile uğraşma gibi.
Fakat otomatik viteste bunların hiçbiri yok.Ve tabi araba sürmekte biraz amatörseniz otomatik vites kullanılmalı
Bence
Şanzımanlar ikiye ayrılır. CVT ve diğerleri.Manuel>Otomatik>Dsg>Cvt
Manuel in keyfi bi başkaManuel.
Debriyajsız manuel şanzıman yaptı Hyundai.Olsa ben de otomatik kullanırım. Eğer debriyazsız olsa manuel ben onu da kullanırdım ama tercihim gene otomatiğe.
Evet, bir videoda bunu görmüştüm. Bu yüzden ekledim.Debriyajsız manuel şanzıman yaotı Hyundai.
F1 kulakçıkları mükemmel oluyor sürüş açısından benceDebriyajsız manuel şanzıman yaptı Hyundai.
Ha, yarış / süper spor arabalarda sıralı ve çift kavramaları da tercih ederim.F1 kulakçıkları mükemmel oluyor sürüş açısından bence
Bence de hızlı arabalarda f1 kulaklar daha iyi dün yaptığım gibi 115 lik skoda karoq la hiç bir zevki yokHa, yarış / süper spor arabalarda sıralı ve çift kavramaları da tercih ederim.
Cvt nin performansı kötü ve sanki araba yürümüyormuş gibi his veriyor. Rahatlık olarak evet Cvt gerçekten iyi.Şanzımanlar ikiye ayrılır. CVT ve diğerleri.
Evo 10 da da var.Ha, yarış / süper spor arabalarda sıralı ve çift kavramaları da tercih ederim.
1.5 Civic RS de denedim müthişti. Diğer araçlarda nasıl bilmiyorum. 1.5 Civice çok iyi uyum sağlıyor.Cvt nin performansı kötü ve sanki araba yürümüyormuş gibi his veriyor. Rahatlık olarak evet Cvt gerçekten iyi.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Evo 10 da da var.
Aynı şey dedemin karoq ta var d de kullandigimiz zaman araba acayip bayılıyor bu yüzden hep s de kullanıyorDSG hariç otomatik. Yokuşta arabayı gereksiz bayıyor.
Ben 2015 Seat Toledo'ya bindiğimde görmüştüm. Yokuşun eğimi de fazla değildi. Aracı yüksek devirde tutup gereksiz yere bayıyorAynı şey dedemin karoq ta var d de kullandigimiz zaman araba acayip bayılıyor bu yüzden hep s de kullanıyor