- Katılım
- 9 Temmuz 2008
- Mesajlar
- 23,956
- Reaksiyon puanı
- 441
- Puanları
- 7,263
Porsche, Mercedes ve BMW modifiyesi konusunda devleşen Lumma, her geçen gün ürün gamını geliştirerek müşterilerini mutlu ediyor. Lumma son olarak BMW X6ya yaptığı modifiye paketini genişleterek kendisini bu konuda hatırlattı.
BMW X6, üretildiği günden itibaren sportif bir SUVhayal eden sürücülerin isteğini fazlasıyla karşıladı. Fakat daha fazlasınıisteyenlerin imdadına tuning firmaları yetişti. Lummada bu firmalar arasındayerini her zaman aldı. Lumma, X6ya defalarca ürün ve tuning kitlerigeliştirdi. Son olarak X6ya yapılan kit Lummanın bu araçtaki tecrübesininbirikimi olarak görülüyor.
Lumma, X6nın ön tamponunu yeniden dizayn etti. Butamponda komple yenilenen ve genişletilen hava girişleri ilk dikkat çeken detayoluyor. LED teknolojisine sahip sis ve gündüz farları tamponun iki uç kısmındakullanılmış. Sağda ve solda ikişer adet olan bu farlar sportif görünümü oldukçaetkilemiş. Ön tamponda frenleri soğutmak için kullanılan hava ızgarasıgörümümden çok işlevsel bir yapıya sahip. Kaput komple karbon fiberden dizaynedilmiş ve BMWnin klasikleşen böbrek şeklindeki ızgaraları mat siyah olarakkullanılmış. Far çerçeveleri ve tampondaki mat siyahlık otomobilde bütünlüksağlıyor.
Mat siyah şerit yan kısımdan arka spoylere kadar devamettiriliyor. Marşpiyeller dışında kapı altlarında kullanılın kabartılar ön vearka tamponla görsel bütünlük sağlarken aerodinamik olarak ta başarılı birdurum ortaya koyuyor.
Arka tamponda komple yenilenerek bütünlük oluşturuldu. Arka tamponun altkısmındaki difizör ve geniş hava çıkışları yarış otomobillerini hatırlatıyor.Sportif egzoz sistemi çifter çıkışlı 2 susturucu ile bitiyor. Benzinlimodellerde bu egzoz sisteminin sesi yarış araçlarını aratmıyor.
X6nın dizel motorlu versiyonları için Lummanın ürettiği D-BOX sayesindeekstra güç ve tork elde ediliyor. Örneğin standardında 306 HP olan güç D-BOXsayesinde 340 HPye çıkıyor. Tork ise 600 Nmden 670 Nmye çıkıyor.
Lumma Racing jantların 22 inç çapındaki versiyonları bu araca uygungörülüyor. Önlerde 295/30-22 ve arkalarda 335/25-22 ebadında lastikler tercihediliyor. 40 mm alçaltılan süspansiyonu sayesinde spor bir otomobil gibi yoltutan X6nın modifiye işlemlerinden frenleri de etkilendi. Sarı renklikaliperler Lummanın tuning kiti içinde bulunuyor ve aracın daha iyi bir frenperformansı sunmasını sağlıyor.
Lumma, X6nın iç mekanını da düşündü. Müşterinin isteğine göre dedeğişebilen renk seçenekleri mevcut ama Lumma bu araçta en çok açık ve koyurenk kombinasyonunun gideceğini düşünüyor. X6nın kotlularında deri vealkantara kullanılıyor. Direksiyon simidinde mat karbon görünümlü malzeme dikkatçekiyor. Müşterinin isteğine göre arka koltuk sökülüp ön koltuklar gibi 2sportih koltuk ve işlevsel orta konsol arka kısımda kullanılabiliniyor.
Lummanın Türkiye mümessili F355, BMW X6 için üretilen bu kiti siparişüzerine Türkiyeye getiriyor. Bu kitin fiyatı ise müşterinin isteği doğrulusundadeğişiklik gösteriyor.
kaynak
BMW X6, üretildiği günden itibaren sportif bir SUVhayal eden sürücülerin isteğini fazlasıyla karşıladı. Fakat daha fazlasınıisteyenlerin imdadına tuning firmaları yetişti. Lummada bu firmalar arasındayerini her zaman aldı. Lumma, X6ya defalarca ürün ve tuning kitlerigeliştirdi. Son olarak X6ya yapılan kit Lummanın bu araçtaki tecrübesininbirikimi olarak görülüyor.
Lumma, X6nın ön tamponunu yeniden dizayn etti. Butamponda komple yenilenen ve genişletilen hava girişleri ilk dikkat çeken detayoluyor. LED teknolojisine sahip sis ve gündüz farları tamponun iki uç kısmındakullanılmış. Sağda ve solda ikişer adet olan bu farlar sportif görünümü oldukçaetkilemiş. Ön tamponda frenleri soğutmak için kullanılan hava ızgarasıgörümümden çok işlevsel bir yapıya sahip. Kaput komple karbon fiberden dizaynedilmiş ve BMWnin klasikleşen böbrek şeklindeki ızgaraları mat siyah olarakkullanılmış. Far çerçeveleri ve tampondaki mat siyahlık otomobilde bütünlüksağlıyor.
Mat siyah şerit yan kısımdan arka spoylere kadar devamettiriliyor. Marşpiyeller dışında kapı altlarında kullanılın kabartılar ön vearka tamponla görsel bütünlük sağlarken aerodinamik olarak ta başarılı birdurum ortaya koyuyor.
Arka tamponda komple yenilenerek bütünlük oluşturuldu. Arka tamponun altkısmındaki difizör ve geniş hava çıkışları yarış otomobillerini hatırlatıyor.Sportif egzoz sistemi çifter çıkışlı 2 susturucu ile bitiyor. Benzinlimodellerde bu egzoz sisteminin sesi yarış araçlarını aratmıyor.
X6nın dizel motorlu versiyonları için Lummanın ürettiği D-BOX sayesindeekstra güç ve tork elde ediliyor. Örneğin standardında 306 HP olan güç D-BOXsayesinde 340 HPye çıkıyor. Tork ise 600 Nmden 670 Nmye çıkıyor.
Lumma Racing jantların 22 inç çapındaki versiyonları bu araca uygungörülüyor. Önlerde 295/30-22 ve arkalarda 335/25-22 ebadında lastikler tercihediliyor. 40 mm alçaltılan süspansiyonu sayesinde spor bir otomobil gibi yoltutan X6nın modifiye işlemlerinden frenleri de etkilendi. Sarı renklikaliperler Lummanın tuning kiti içinde bulunuyor ve aracın daha iyi bir frenperformansı sunmasını sağlıyor.
Lumma, X6nın iç mekanını da düşündü. Müşterinin isteğine göre dedeğişebilen renk seçenekleri mevcut ama Lumma bu araçta en çok açık ve koyurenk kombinasyonunun gideceğini düşünüyor. X6nın kotlularında deri vealkantara kullanılıyor. Direksiyon simidinde mat karbon görünümlü malzeme dikkatçekiyor. Müşterinin isteğine göre arka koltuk sökülüp ön koltuklar gibi 2sportih koltuk ve işlevsel orta konsol arka kısımda kullanılabiliniyor.
Lummanın Türkiye mümessili F355, BMW X6 için üretilen bu kiti siparişüzerine Türkiyeye getiriyor. Bu kitin fiyatı ise müşterinin isteği doğrulusundadeğişiklik gösteriyor.
kaynak