arkadaşlar merhaba ilk başta söyleyeyim; mause`ta değilim zaten hemen gidip yeni mause satın aldım ancak windows kullanıcı seçim ekranında imleci oynatamadığımdan kullanıcı seçimi yapamıyorum ve windows bu haliyle tam açık sayılmadığından yeni donanım sürücüleri yüklenemiyor işte bu yüzden 2 gündür bilgisayarımı kullanamıyorum. mause`ta değilim ama garantisi bitmemiş ürün için para ödeyecek kerizde değilim!
ürünü dağ başından değil bimeks`ten satın aldığımı ilk başta bildireyim.
1.5 sene önce logitech klavye mause seti satın aldım, şimdiye kadar sorunsuz kullanıyordum ancak evvelsi gün mause bozuldu o kadar faturası ve garanti belgesini sakladım ama şimdi kayıp bir türlü bulamıyorum. sanırım logitech`in ülkemizde tek distribütör firması var. penta hemen telefonunu buldum aradım ben daha mause bozu..... derken hemen garanti belgesi ve satış faturasını sordu ben kayıp olduğunu söyleyince beni başka yere yönlendirmeye çalıştı ben bundan kıllandım, ağzını aradım cevap vermemek için kıvranıyor sonunda yarım saatlik uğraş sonunda ağzından garanti belgesi veya satış faturası ibraz edilmez ise tamirat için ücret istedikleri açıklamasını ağzından alabildim
bunun günümüzün teknolojik şartlarda gereksiz zorluk olduğundan bahsedince. ne yapalım şirket prosedürü böyle ile olayı oldu bittiye getirmeye çabalıyor ki ben o kadar ürün için başka firmaların teknik servislerine gittim baktım işlemleri yaparken hiç garantisi istemediklerini gördüğümde bunu sormuştum, bana buna gerek olmadığını zaten herşeyin sistemde kayıtlı olduğunu açıklamışlardı.
ben nasıl olur dediğimde görevli ürünü hangi mağazadan hangi gün saat dakika saniyede satın aldığımı açıkladı çünkü sisteme herşey kayıtlı, diğer teknik servislere telefondan önlem olarak sorduğumda da milattan kalma zorunlulukla uğraştırdığını hissettiren rahatlıkla: "garanti belgesine gerek yok merak etme" diyolar ki bunu penta görevlisine açıkladığımda sessiz kalıyor
bak şu tesadüfe ki logitech türkiye distribütörü penta`nın prosedür mazereti dayatmasıyla kendimi garantisi bitmemiş ürüne tamir ücreti istenirken buluyorum.
burası garanti belgesi yanında birde satış faturası istediği gibi önce fotokopisini çekip göndermenizi istiyorlar (mit`e başvuru yapıyoruz sanki), bu resmen garantili ürüne garanti sunmamak için her zorluğu sunmak kurnazlığından başka birşey değil.
garantili ürüne garanti sunmak bir haktır firmanın bizlere sunduğu mükafat veya sadaka değildir!
logitech ürünleri satın almayı düşünenlere nasıl kişilere para kazandırmak üzere oldukları duyrulur.
soru 1: bu konuda yapabileceğim daha birşey var mı?
soru 2: böyle sorun yaşatan firma davasında davayı kazanacağımı düşünüyorum haklımıyım? eğer haksızsam neden?
tüketici hakem heyetine başvurunca eğer kaybedersem dava masraflarını ödeme gibi bir sorun yaşar mıyım?
ürünü dağ başından değil bimeks`ten satın aldığımı ilk başta bildireyim.
1.5 sene önce logitech klavye mause seti satın aldım, şimdiye kadar sorunsuz kullanıyordum ancak evvelsi gün mause bozuldu o kadar faturası ve garanti belgesini sakladım ama şimdi kayıp bir türlü bulamıyorum. sanırım logitech`in ülkemizde tek distribütör firması var. penta hemen telefonunu buldum aradım ben daha mause bozu..... derken hemen garanti belgesi ve satış faturasını sordu ben kayıp olduğunu söyleyince beni başka yere yönlendirmeye çalıştı ben bundan kıllandım, ağzını aradım cevap vermemek için kıvranıyor sonunda yarım saatlik uğraş sonunda ağzından garanti belgesi veya satış faturası ibraz edilmez ise tamirat için ücret istedikleri açıklamasını ağzından alabildim
bunun günümüzün teknolojik şartlarda gereksiz zorluk olduğundan bahsedince. ne yapalım şirket prosedürü böyle ile olayı oldu bittiye getirmeye çabalıyor ki ben o kadar ürün için başka firmaların teknik servislerine gittim baktım işlemleri yaparken hiç garantisi istemediklerini gördüğümde bunu sormuştum, bana buna gerek olmadığını zaten herşeyin sistemde kayıtlı olduğunu açıklamışlardı.
ben nasıl olur dediğimde görevli ürünü hangi mağazadan hangi gün saat dakika saniyede satın aldığımı açıkladı çünkü sisteme herşey kayıtlı, diğer teknik servislere telefondan önlem olarak sorduğumda da milattan kalma zorunlulukla uğraştırdığını hissettiren rahatlıkla: "garanti belgesine gerek yok merak etme" diyolar ki bunu penta görevlisine açıkladığımda sessiz kalıyor
bak şu tesadüfe ki logitech türkiye distribütörü penta`nın prosedür mazereti dayatmasıyla kendimi garantisi bitmemiş ürüne tamir ücreti istenirken buluyorum.
burası garanti belgesi yanında birde satış faturası istediği gibi önce fotokopisini çekip göndermenizi istiyorlar (mit`e başvuru yapıyoruz sanki), bu resmen garantili ürüne garanti sunmamak için her zorluğu sunmak kurnazlığından başka birşey değil.
garantili ürüne garanti sunmak bir haktır firmanın bizlere sunduğu mükafat veya sadaka değildir!
logitech ürünleri satın almayı düşünenlere nasıl kişilere para kazandırmak üzere oldukları duyrulur.
soru 1: bu konuda yapabileceğim daha birşey var mı?
soru 2: böyle sorun yaşatan firma davasında davayı kazanacağımı düşünüyorum haklımıyım? eğer haksızsam neden?
tüketici hakem heyetine başvurunca eğer kaybedersem dava masraflarını ödeme gibi bir sorun yaşar mıyım?