Vikings
Dekan
- Katılım
- 5 Aralık 2013
- Mesajlar
- 9,621
- Reaksiyon puanı
- 91
- Puanları
- 48
Bilgi için teşekkürler, bu tarz durumlarda artık 6 ay olduğunu söylerim
Arkadaşlar bu 3 piksel olayı doğrumu bır pıksel olunca değiştirmeme falan şansına kalms falan demelerı yok dıyo müdür burda adam 10.000 TLlık televızyon alıyorda ondada cıkıyor dıye falan dıye
10 bin tl kıl tv de şe çıkar 80 binlik tv de de çıkar iade almaları gerekiyor, alınmadığı zaman tüketici hakem heyetine başvurun.
Arkadaşlar bu 3 piksel olayı doğrumu bır pıksel olunca değiştirmeme falan şansına kalms falan demelerı yok dıyo müdür burda adam 10.000 TLlık televızyon alıyorda ondada cıkıyor dıye falan dıye
Peki öyle kesin paranı alıyormsn
Anladımda boyle bırsey var pekı onlar neden LG dekı calısanlar tuketıcı hakları prosüdürlerını zaten bılıyor gıdın mahkemeye verın o zaman dıyorGeçmiş olsun yalnız şöyle bir ayrıntı var sanırım 1000tl üzeri davalarda sonuç lehinize olsa dahi hakem heyetinin verdiği karar bağlayıcı değil yani yine iş teknosanın insafına kalabilir. Bu durumda tüketici mahkemesine başvurmanız gerekiyor mahkeme sonucunda olumlu sonuç alırsanız(ki muhtemelen öyle olacaktır) tüm masrafları davalı size kuruşu kuruşuna ödemek durumunda.
Öncelikle Teşekkür ederim ben Tüketici Heyetınden Suanda ıhbarname gönderdim oraya haklarımı belırttım ve para iadesi istediğimi söyledim tüketici heyetı burdan cevap gelmezse il haken heyetine başvurucaz beraber dedı onlarda benım arkamda anlıcanız. Yanı demek istediğim şu ben öylede böylede o parayı geri alacağm dımı28 Mayıs 2014ten itibaren 2.000 TLnin altındaysa Tüketici Sorunları Hakem Heyetine yani ilçe; 2000 ve 3000 arası ise il hakem heyetine başvurulur. çıkan karar bağlayıcıdır. sonuç tebliğ edildikten 15 gün sonraya kadar itiraz hakkı vardır. 15 gün sonra para iadesi yada yeni ürün (dilekçede ne istediyseniz o olur) olmazsa icraya veriyorsunuz ve icra ücretini ödersiniz. telefon ücreti ve icra ücreti yada masraflar diyelim karşı tarafça size iade edilir. geçmiş olsun.
İnşallah hocam inanın yoruldum yaTurkcellden iphone 5 almıştım ekranda sarı leke problemi vardı iade istedim 15 gün geçmeden iadeyi 25 günün sonunda yaptılar oda araya araya sinirli sinirli konuşa konuşa , türk mağazalarıyla uğraşmak gerçekten zor zaten ondan sonra internetten apple aracılığı ile sipariş verdim iphone 5s'i ve problem oldu ilk üründe koşulsuz iade yapalım dediler değişim istedim yaptılar tekrar problem oldu tekrar değişim yaptılar sonra ürünüm geldi ve kullandım 1 ay boyunca flaşı bozuldu genpaya verdim orasıda uğraştırmadan değişim yaptı demek istediğim apple dışındaki tüm ürünlerde veya türk satıcılardan alınan ürünlerde sıkıntı yaşanabiliyor o yüzden bu gibi samsung lg htc gibi ürünleri alırken hep bir problem yaşarım endişesi olur bende ki zaten almam da siz siz olun apple dışında problem yaşamam dediğiniz yerlerden alınız. çok çok geçmiş olsun hocam inşallah iade yaparlar.
Kardeşim sorununu şikayetvar sitesinede yaz dikkate alıyorlar. 1 tane bile olsa ölü piksel yuzunden iadesini almak zorunda arkadaşların dediği gibi hakem heyetine başvurunu yap mecbur kalıp iadesini almak zorundalar. Ah be arkadaşlar ben bimeks çalışanıyım. Her gelen müşteriye söylüyorum git vatandan al benden al ama teknosadan alma adamlar satıp geçiyorlar ilgilenmiyorlar. Bimeksden almış olsaydın 14 gün müşteri memnuniyeti adı altında alıp direk yenisini vereceklerdi. Yakın zamanda sony z telefonunu servise göndermek isteyen nüşterimizin telefonunun camını dükkanda yanlışlıkla çatlattık. Müşteriyi dükkana çağırıp 0 sonylıyle değişim yaptık müşteri üstüne para versem 2 alsam olmaz mı dedi olur dedik farkını verip z2 alıp gitti. Aldığınız yerler çok önemli bunlarada dikkat edin. İnşallah seininkide değişecek merak etme ama iadesi çıkınca paranı al sana tekrar telefon verelim yada hediye çeki derler kabul etme.
Para iadesi bu sekilde alamazsin bimeks ile alakası yok artık servise vereceksin servis birsey olmaz v.s gibi sizi başından salata çalışırsa direk tüketici hakem heyetine gideceğini o servistekilere söyle sonra tüketici hakem heyetine git fatura v.s. ile cihazın sorununu bildir ve hiçbir şekilde ilgilenmediklerini hakem heyetine bildir fatura fotokopisi filan alacaklar ve gerisini tüketici hakem heyeti halledecek.Merhaba arkadaşlar 19.07.2014 tarihinde Bimeksten almış olduğum LG G2 telefonumda ölü piksel var.Ben bu telefonu nereye götürmeliyim, ne yapmalıyım, para iadesi alabilir miyim ? Okuduklarıma göre 1 tane ölü piksel olsa bile 6 ay içerisinde yenisiyle değişim ya da para iadesi alabiliyormuşuz.Ben şimdi Bimekse gitsem sıkıntı çıkarmadan para iadesi alabilirmiyim ? Kutusu, faturası, kulaklığı, şarj aleti hepsi duruyor.Bunları da götürmeli miyim ?
Öncelikle yardımlarınız için hepinizden teşekkür ederim. Bugün hersey sonuçlandı ve ihbar name yerine gtti ve bugün arayip aynen şunu dediler ne kadar doğru yalan bilemem. Bugün arayip mağazamiz sizi haklı bulmuşdur bu sansiniza denk gelmstr telefonunuzu değiştiricez ancak sikayetinizi geri çekin dendi. Parami iade edin dedim paranızı iade edemem çek vereblrm dedi. Sorum söyle parami iade alabilirmym veya telefonun sonu yok model uzerine model çıkıyor. Ps 4mu alayim yoksa iphone 6mi beklim veyaz lg g3 prime gelirmi istanbula