Yardım LG Ceiling Fan - LG ThinQ App Bağlantısını Koparamıyorum

dreamturqua

Öğrenci
Katılım
23 Ekim 2024
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Herkese Merhaba,

Ön bilgi: LG Ceiling Fan cihazımı daha önce bir LG ThinQ hesabına bağlamışız ve ev seçmişiz. Fakat, ne bunu yaptığımızı, ne de o hesabı hatırlıyoruz.

Cihazı app ile eşleştirdiğimde önceki hesaba ait eve bağlı olduğunu söyleyip, davet talep etmemi istiyor.(Resim Ekte) Yaptığımda da hiçbir mail hesabımıza öyle bir talep düşmüyor.

Benim burada sorunumu çözecek şey LG Ceiling Fan'ı resetlemek olacak. Fakat nasıl yapacağımı bilmiyorum. LG Müşteri Hizmetlerini aradığımda, ilgili teknik destek ekibiyle konuşup, ürüne giden enerjiyi şalterden 15 dakika kesmem gerektiğini, sonra bağlanacağını iletti. Fakat bu çözüm olmadı. (Zaten 15 dakikadan uzun elektrik kesintileri yaşadığımız için çözüm olmayacağını iletmiştim).

Bazı bu tarz akıllı ürünlerde resetlemeler genellikler ışık anahtarından 3'er sn boyunca 4 defa açıp kapama gibi yöntemlerle yapılabiliyordu ama onu da denedim ve yine de olmadı.

Bu ürünü nasıl resetleyerek bağlı olduğu kullanıcı hesabından koparabilirim? Yardım edebilecek biri var mıdır?

Şimdiden teşekkür ederim.
 

Ekli dosyalar

  • WhatsApp Image 2024-10-24 at 11.58.56.jpeg
    WhatsApp Image 2024-10-24 at 11.58.56.jpeg
    36.2 KB · Görüntüleme: 19

Fakehero

Dekan
Emektar
Müdavim
Katılım
5 Aralık 2019
Mesajlar
5,589
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
5,611
Puanları
1,708
Yaş
35
Fan'a ait ayrı bir kontrolcü kutu vb. var mı? Ya da uzaktan kumandadaki bazı tuşlara aynı anda basarak resetlenebiliyor olabilir. Kullanım kılavuzunda buna dair bir bilgi var mıdır?
Uygulamadaki şu an girdiğiniz hesaptan çıktıktan sonra, tekrar girip ID bul seçeneğinden "Farklı hesap bilgileri ile arama yapmak ister misiniz" seçeneğinden önceki ID'yi bulmayı denediniz mi?
 

dreamturqua

Öğrenci
Katılım
23 Ekim 2024
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Fan'a ait ayrı bir kontrolcü kutu vb. var mı? Ya da uzaktan kumandadaki bazı tuşlara aynı anda basarak resetlenebiliyor olabilir. Kullanım kılavuzunda buna dair bir bilgi var mıdır?
Uygulamadaki şu an girdiğiniz hesaptan çıktıktan sonra, tekrar girip ID bul seçeneğinden "Farklı hesap bilgileri ile arama yapmak ister misiniz" seçeneğinden önceki ID'yi bulmayı denediniz mi?
Merhaba maalesef kullanım klavuzunda da yabancı kaynaklarda da bununla ilgili bir bilgiye rastlamadım. ID bul seçeneğinde demiş olduğunuz şekilde ID bulmayı denemedim. Akşam onu deneyeceğim. İlginiz ve yönlendirmeniz için teşekkür ederim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Herkese Merhaba,

Ön bilgi: LG Ceiling Fan cihazımı daha önce bir LG ThinQ hesabına bağlamışız ve ev seçmişiz. Fakat, ne bunu yaptığımızı, ne de o hesabı hatırlıyoruz.

Cihazı app ile eşleştirdiğimde önceki hesaba ait eve bağlı olduğunu söyleyip, davet talep etmemi istiyor.(Resim Ekte) Yaptığımda da hiçbir mail hesabımıza öyle bir talep düşmüyor.

Benim burada sorunumu çözecek şey LG Ceiling Fan'ı resetlemek olacak. Fakat nasıl yapacağımı bilmiyorum. LG Müşteri Hizmetlerini aradığımda, ilgili teknik destek ekibiyle konuşup, ürüne giden enerjiyi şalterden 15 dakika kesmem gerektiğini, sonra bağlanacağını iletti. Fakat bu çözüm olmadı. (Zaten 15 dakikadan uzun elektrik kesintileri yaşadığımız için çözüm olmayacağını iletmiştim).

Bazı bu tarz akıllı ürünlerde resetlemeler genellikler ışık anahtarından 3'er sn boyunca 4 defa açıp kapama gibi yöntemlerle yapılabiliyordu ama onu da denedim ve yine de olmadı.

Bu ürünü nasıl resetleyerek bağlı olduğu kullanıcı hesabından koparabilirim? Yardım edebilecek biri var mıdır?

Şimdiden teşekkür ederim.
Paylaşmış olduğum ekran görüntüsünde yazan "Ev Öğeme Aktarma" alanı butonmuş, tıklanabiliyormuş. Oraya tıkladıktan sonra problem çözüldü.
 
Son düzenleme:
Üst