monarosa
Asistan
- Katılım
- 23 Mart 2020
- Mesajlar
- 128
- Reaksiyon puanı
- 74
- Puanları
- 28
- Yaş
- 33
Bu yıl farklı bir yol izlemeye karar veren LC Waikiki, Black Friday için televizyon reklamları yürütmeyeceğini duyurdu. Markanın E-ticaret Genel Müdürü Ömer Barbaros Yiş, buradan ayıracakları ekstra kaynakla hem indirim oranını hem de indirime giden ürün sayısını artıracaklarını belirtti.
Tüketici için oldukça faydalı bir hamle bence, bir defa zaten büyük markaların bu kadar reklama da ihtiyacı yok. Kaldı ki dolarla endeksli pamuk, iplik gibi hammaddelerin fiyatları arttığı için yerli üretim de olsa giyim sektöründe fiyatlar uçmuş durumda. Alışverişler keyfi olmaktan çıkıp yalnızca zaruri ihtiyaçlara kaymış halde. Bu devirde diğer markaların da bunun gibi aksiyonlar alması lazım.
Tüketici için oldukça faydalı bir hamle bence, bir defa zaten büyük markaların bu kadar reklama da ihtiyacı yok. Kaldı ki dolarla endeksli pamuk, iplik gibi hammaddelerin fiyatları arttığı için yerli üretim de olsa giyim sektöründe fiyatlar uçmuş durumda. Alışverişler keyfi olmaktan çıkıp yalnızca zaruri ihtiyaçlara kaymış halde. Bu devirde diğer markaların da bunun gibi aksiyonlar alması lazım.
LC Waikiki'den Reklamlarla Ilgili Radikal Karar | Marketing Türkiye
Kasım ayı indirim kampanyalarını başlatan LC Waikiki televizyon reklamı yapmamaya karar verdi. Buraya ayıracağı bütçeyi daha fazla indirim yapmak için
www.marketingturkiye.com.tr