Soru Kullanıcı Hatası Derlermi?

RizeliCapkin53

Asistan
Katılım
5 Şubat 2021
Mesajlar
212
Reaksiyon puanı
89
Puanları
28
Yaş
24
Cooler Master CH321 Kulaklığımdan dip sesi geliyordu meğer usb ucu yamulmuş taş gibi olan şeyi şimdi oynatabiliyorum bunu garantiye verirsem kullanıcı dahası derlermi?.
 

kosi

Doçent
Katılım
15 Haziran 2020
Mesajlar
710
Reaksiyon puanı
401
Puanları
63
Yaş
22
Cooler Master CH321 Kulaklığımdan dip sesi geliyordu meğer usb ucu yamulmuş taş gibi olan şeyi şimdi oynatabiliyorum bunu garantiye verirsem kullanıcı dahası derlermi?.
Derler diye tahmin ediyorum,ama siz yinede gönderin değiştirme ihtimalleri yok değil.Zaten kulaklığınızın sorunu var,böyle kullanmak yerine şansınızı deneyin.Umarı değişim olur.
 

murat zorluu

Moderatör
Moderatör
Katılım
17 Mayıs 2017
Mesajlar
3,868
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,360
Puanları
358
Konum
İstanbul/Kartal
Cooler Master CH321 Kulaklığımdan dip sesi geliyordu meğer usb ucu yamulmuş taş gibi olan şeyi şimdi oynatabiliyorum bunu garantiye verirsem kullanıcı dahası derlermi?.
Kesinlikle kullanıcı hatası derler.USB'nin sizin hatanızdan yamulduğunu ima edip değişim için ücret talep ederler...
 

goqhan06

Emektar
Katılım
12 Kasım 2009
Mesajlar
135
Reaksiyon puanı
57
Puanları
28
Bir Türk Firmasının Fason ürettiği Araç Navigasyonunda Şarj portu Kabloyu takarken içeri göçtü, Lehimden atmış. Garantiye gönderdim, kullanıcı hatası dediler ücret istediler. Tüketici Hakem heyetine götürdüm, beni haklı bulup ücret iadesi kararı verirdi. Diyeceğim o ki sizin isteminiz dışında zayıf bir işçilik ile Port Lehimlenmiş ise, servisten geri dönerse benim yöntemi uygulayın.
 

RizeliCapkin53

Asistan
Katılım
5 Şubat 2021
Mesajlar
212
Reaksiyon puanı
89
Puanları
28
Yaş
24
Bir Türk Firmasının Fason ürettiği Araç Navigasyonunda Şarj portu Kabloyu takarken içeri göçtü, Lehimden atmış. Garantiye gönderdim, kullanıcı hatası dediler ücret istediler. Tüketici Hakem heyetine götürdüm, beni haklı bulup ücret iadesi kararı verirdi. Diyeceğim o ki sizin isteminiz dışında zayıf bir işçilik ile Port Lehimlenmiş ise, servisten geri dönerse benim yöntemi uygulayın.
hocam ürünü kargoyla gönderin inceleyelim diyorlar büyük ihtimalle para isteyecekler
 

goqhan06

Emektar
Katılım
12 Kasım 2009
Mesajlar
135
Reaksiyon puanı
57
Puanları
28
hocam ürünü kargoyla gönderin inceleyelim diyorlar büyük ihtimalle para isteyecekler
Hocam gönderin siz, cevap gelsin ona göre davranırsınız. Ücretlimi, garanti den mi ortaya çıkması gerekiyor. Sonuçta para istenirse yaptırmak zorunda değilsiniz. Düşük bir meblağ tutarsa yaptırırsınız o ayrı konu. Ama tutup da Cihazın Sıfır Fiyatını isterlerse siz bilirsiniz, baktım fiyatına 500 TL civarı. Hocam tercih sizin. Uğraşırım 4-5 ay beklerim derseniz Tüketici Hakları, yok uğraşamam derseniz, verdikleri fiyata göre davranırsınız. Sonuçta Tüketici Hakem heyetine gittiğinizde sizi bilirkişi tayin edilmiş servislere gönderecekler. Durumu orada anlatabilirsiniz.
 

RizeliCapkin53

Asistan
Katılım
5 Şubat 2021
Mesajlar
212
Reaksiyon puanı
89
Puanları
28
Yaş
24
Hocam gönderin siz, cevap gelsin ona göre davranırsınız. Ücretlimi, garanti den mi ortaya çıkması gerekiyor. Sonuçta para istenirse yaptırmak zorunda değilsiniz. Düşük bir meblağ tutarsa yaptırırsınız o ayrı konu. Ama tutup da Cihazın Sıfır Fiyatını isterlerse siz bilirsiniz, baktım fiyatına 500 TL civarı. Hocam tercih sizin. Uğraşırım 4-5 ay beklerim derseniz Tüketici Hakları, yok uğraşamam derseniz, verdikleri fiyata göre davranırsınız. Sonuçta Tüketici Hakem heyetine gittiğinizde sizi bilirkişi tayin edilmiş servislere gönderecekler. Durumu orada anlatabilirsiniz.
hocam yarın kargoyla göndereceğim bakalım ne olacak durumu anlattım usb nin ucunun yamulduğunu söyledim yani bu açık açık kullanıcı hatası yaptım demek gibi birşey ama kulaklıkdan dip dip ses gelmeye başladı bi anda falan desemde sonuçda usb den kaynaklı olduğunu anlayıp kullanıcı hatası diyecekler ne cevap gelir bilmiyorum ama beklediğim bir cevap alamassam dediğiniz gibi tüketici hakem heyetine başvuracağım.
 

RizeliCapkin53

Asistan
Katılım
5 Şubat 2021
Mesajlar
212
Reaksiyon puanı
89
Puanları
28
Yaş
24
Muhtemelen ürün kullanıcılarının çoğundan şikayet geldiği için üründe fabrikasyon hata var mı diye bakacak olabilirler
hocam itopyaya maille ne olduğunu sorduğumda ürünü kargoyla onlara göndereceğimi onlarda Ürünü Firmaya Göndereceklerini Söylediler Ama işin garip Tarafı Cooler Master Türkiyede Firması yok
 
Üst