Kullanıcı adı şifre sorunu!

sivas5858

Öğrenci
Katılım
28 Ağustos 2011
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar cuma günü gittim kendi üzerime yalın internet satın aldım.ama bu gün oldu hala internete giremedim.dsl ışığı yanıyor ama internet ışığı yanmıyor.2 farklı bilgisayarda 2 farklı modemde denedim sorun bendemi diye windows 7 uyumsuzdur diye üzerine xp kurdum yanlışlıkla 500 gb oyun arşivim uçtu gitti ama sorun bende değil onu anladım.Sözleşmede verdikleri sarı kağıttaki kullanıcı adımı ve şifremi ttnet'in internet sitesine yazıyorum yanlış diyor.İnterneti aldığım bayiye gidiyorum ben yeni bağlattım diyorum hizmet numarası istiyor ben nerden bileyim hizmet numarasını.modeme 50 kere reset attım yeniden girdim kullanıcı adı şifresini ama internet ışığı 1 saniye bile yanmadı.şimdi ne yapmam gerekiyor? kullanıcı adı ve şifremi değiştirmiş olabilirler mi?
 

muratflash

Müdavim
Müdavim
Katılım
9 Kasım 2008
Mesajlar
13,809
Reaksiyon puanı
510
Puanları
3,293
Sen modemi yapılandırırlken bilgilerini doğru giriyorsun değil mi??..

kullanıcı adı@ttnet.com
ve şifre

Bu şekilde girmelisin olmazsada 4440375i arayabilirsin ttnet müşteri hizmetleri yardımcı olur..
 

sivas5858

Öğrenci
Katılım
28 Ağustos 2011
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Sen modemi yapılandırırlken bilgilerini doğru giriyorsun değil mi??..

kullanıcı adı@ttnet.com
ve şifre

Bu şekilde girmelisin olmazsada 4440375i arayabilirsin ttnet müşteri hizmetleri yardımcı olur..

Ttnet müşteri hizmetlerini aradım.Telefona çıkan bayandan ttnet kullanıcı adı ve şifremi istedim.Telefondaki bayan sağolsun sorunumu tam olarak söyledi.Abonelik kaydını tam yapmamışlar internetin kapalı telekom müdürlüğüne bir uğra dedi.Telekom müdürlüğünden önce internet açtığım şubeye gittim 4-5 kere hepsindede azarlar gibi internetiniz açıldı beyefendi modemin kurulumunu yaptınızmı diyor.Ben 2 farklı bilgisayarda denedim 2 farklı modemde denedim 2 farklı windowsta denedim abonelik kaydım yapılmamış öyle söylüyorlar diyorum biz baktık açık diyorlar hala.En son müdürlüğe gittim şubeye geri git dediler.Oruç oruç 5 km yol yürüttüler.Şubedeki bayan modemimi getirmem gerektiğini yanımda nasıl yapılacağını göstereceklerini söyledi.aldım 2 farklı modem getirdim.normal olarak internete bağlanamadı ve internetimin kapalı olduğunu söyledi.4 gündür açık olduğunu iddia ettiği halde söyledi bunu.neyse bugün bağlanır dedi.şu an hala internet yok.Artık bayram tatilinden sonra zahmet olmassa açarlar.en az 11 gün kafadan gitti.Şu ramazan günü yalanla dolanla araya bayram tatilini soktularya helal olsun hepsine.
itle köpekle uğraşamam bayramdan sonra hemen gidip kapattıracağım zaten.
 

muratflash

Müdavim
Müdavim
Katılım
9 Kasım 2008
Mesajlar
13,809
Reaksiyon puanı
510
Puanları
3,293
Aslında bi sıkıntı olmaması lazım ama size neden yardımcı olmamışlar anlamıyorum... Birde yalın internet daha yeni yeni Türkiye de belki birazda sıkıntı bundan kaynaklanabilir... Bence iptal ettirme bu durum sana daha pahalıya patlamasın aşılır bu sıkıntı..
 

sivas5858

Öğrenci
Katılım
28 Ağustos 2011
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Aslında bi sıkıntı olmaması lazım ama size neden yardımcı olmamışlar anlamıyorum... Birde yalın internet daha yeni yeni Türkiye de belki birazda sıkıntı bundan kaynaklanabilir... Bence iptal ettirme bu durum sana daha pahalıya patlamasın aşılır bu sıkıntı..

Kardeş parasının fazla bir önemi yok.Mal yerine konulmak insanın zoruna gidiyor.Modemi bağladınmı diyorlar.yok bağlamadım kablodan direk giriyorum.En baştan beri neden yalan söylediler biz baktık açık dediler? Neden beni eve yollayıp modem getirttiler? Benim isim ve şifremle başka bir yerden isteyen bağlanabiliyormuş demekki ben bunu anladım.4 gündür sürekli gidip internetim kapalı diyorum biz baktık açık modemi doğru bağlayın diyorlar.Bu gün olmuş beyefendi sizin internetiniz kapalıymış.Zaten biz kaydınızı yaparken explorer hata vermişti diyorlar.Ben adım gibi eminim kasıtlı olarak yapılmış bir şey.Bilmiyorum artık ama o şubeye bir daha gitmek istemiyorum.bayram tatili bitince bekleyeceğim ne zaman açacaklar.
 

mazruf

Guru
Emektar
Katılım
30 Temmuz 2009
Mesajlar
23,098
Reaksiyon puanı
1,117
Puanları
293
Yaş
40
Sen modemi yapılandırırlken bilgilerini doğru giriyorsun değil mi??..

kullanıcı adı@ttnet.com
ve şifre

Bu şekilde girmelisin olmazsada 4440375i arayabilirsin ttnet müşteri hizmetleri yardımcı olur..

Sadece [MENTION=59927]ttnet[/MENTION] olacak sanırım.
 

muratflash

Müdavim
Müdavim
Katılım
9 Kasım 2008
Mesajlar
13,809
Reaksiyon puanı
510
Puanları
3,293
Sadece @ttnet olacak sanırım.
Evet doğru kullanıcıadı@ttnet olacak..

Bu arada bende 8mbps ye kadar olan tarifedeyim download hızımı düşürmüşler... Uğraşılmaz bu ttnet le yaa...

[TABLE="class: menustyle, width: 40%, align: center"]
[TR="class: table_style_alt"]
[TD="align: left"]ADSL Hızı(Kb/s):[/TD]
[TD="align: left"]797 / 7167
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
masa üstü bilgisayarımla bağlanıyorum ama laptap bilgisayarımla kablosuz bağlanamıyorum
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
komşudaki modeme kablosuz modem routerle bağlanmak içinde ttnetten kullanıcı ismi almaya gerek varmı
 
Üst