Kitlesel hareketin zamanı geldi!Okumadan geçme.

Uğurcan7

Asistan
Katılım
1 Mart 2012
Mesajlar
481
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Merhabalar,

Yalan söylemeyeyim bundan 6 ay önce felan Burger King Call Center da çalışan temsilcileri belli belirsiz nedenlerden dolayı işten çıkarmışlardı.Bizde bazı emekçi örgütlenmeler sonucu büyük bir katılımla 444 5464 nolu numarayı arayıp.

"Sipariş yok,destek var." diyerek çağrıyı sonlandırıp.Tekrar tekrar aynı şeyi yapıp hatları 3,5 saat gibi bir süre kitleyip olumlu bir eylem yapmıştık,işe alıp almadılar bilmem elemanları.(Önemli olan zalimi yenip mazlumu yüceltmek.)Ama gayet işe yaramıştı.

Velhasılı kelam;

Önerim şudur:

Bir gün belirleyip TTNET kullanıcıları olarak 444 0 375 TTNET Müşteri Hizmetlerini arayıp. "Sorun bende değil,işletmede" veya "Bende sorun yok,sıkıntı GENEL" vs..

Çeşitli kalıp laflarla Müşteri Hizmetleri'nde kayıt bırakmak ve elbet biri 'Nedir ulan bu?' diyecektir ve bir düzeltmeye gidilecektir.

Ama eylemin aynı dakikada yapılması ve hatların kilitlenmesi çok önemli.Yoksa sadece TTNET daha fazla para kazanır.

Yöneticilerin bu açtığım konuya hassasiyet gösterip farklı paylaşımlarla,çevrelerle bir sonuca gitmemizi sağlamalarıdır.

Takdir sizindir.

Saygılarımla..
 

YellowRed

Rektör
Katılım
2 Ekim 2008
Mesajlar
13,574
Reaksiyon puanı
27
Puanları
0
ttnet müşteri hizmetleri sürekli meşgul zaten. nasıl düşürüp mesaj bırakıcaz? :D
 

Uğurcan7

Asistan
Katılım
1 Mart 2012
Mesajlar
481
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
ttnet müşteri hizmetleri sürekli meşgul zaten. nasıl düşürüp mesaj bırakıcaz? :D

Sen üstdüzey yöneticisin düşün,hatlar kilitleniyor,ve 3-5 kişi (bile olsa) aynı şeyi söyleyip kapatıyorlar.Senin elmanın sana der böyle oldu müdürüm.Sende hee ulan bu böyle oluyorsa bir iş var der.

Ama dediğim gibi eylemin çok özenli bir şekilde yapılması lazım,hatlar kilitlenince kupa bizim olabilir.

--- Mesaj Güncellendi ---

Tabi 3-5 kişiden kasıt,o kadar kişi değil ulaşabilen 3-5 kişi.
 

HRNKC

Profesör
Katılım
1 Ağustos 2008
Mesajlar
4,155
Reaksiyon puanı
20
Puanları
218
Bunu yaparak onlara para kazandıracağımıza herkes 2 ay boyunca faturasını ödemesin, kitlesel olarak bu hareket eyleme dökülsün adamların eli ayağı işte o zaman birbirine girer... 26 Milyon kişi bunu 2 ay boyunca sürdürsün bakalım nasıl tutuşuyorlar... Ortalama 80-90 TL internet faturası desek, 20-25 TL telefon faturası toplayın çarpın 26 Milyonla işte o zaman seyreyle kıyameti...
 

12ada

Doçent
Katılım
29 Temmuz 2011
Mesajlar
775
Reaksiyon puanı
7
Puanları
0
Yalnız bu fikri internet üzerinden gerçekleştirmek biraz zor.Mahalledeki arkadaşları toplayarak yapmak yani yüz yüze bu fikir daha iyi ve kolay yapılabilir.Böyle biraz zor bence.
 

Uğurcan7

Asistan
Katılım
1 Mart 2012
Mesajlar
481
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
işte böyle fikirlerle çeşitlendirilebilir arkadaşlar.sonuçta bir eylem ŞART!
 

muratflash

Müdavim
Müdavim
Katılım
9 Kasım 2008
Mesajlar
13,809
Reaksiyon puanı
510
Puanları
3,293
Türkiye deki bütün ttnet kullanıcıları toplansa bizden ancak Viyana öksüz çocuklar korosu gibi bişey çıkar... Bi nane olmaz yanii zaten kanunende ttnet haklı...
 

Kurşun Kalem

Profesör
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
2,601
Reaksiyon puanı
58
Puanları
228
Sizin söylediğiniz eylem bir işe yaramaz. Sonuçta TTNET yöneticileri de biliyor iyi bir hizmet vermediklerini. Üç gündür internet kopması problemiyle boğuşuyorum. Her ay 70 lira internet faturası veren biriyim, şimdiye kadar hiç aksatmadım. En son aradığımda dedim ki "Bir saat daha bekliyorum, problem giderilmezse bir dahaki arayışım hat iptali ile ilgili olacak, geçerim 3g ye, video izlemeyiveririm." kapadım telefonu. 10 dakika sonra santralden aradılar, yok makinalarda güncelleme yapmışlar, yok hızı arttırmaya çalışmışlar, hat desteklemediği için kopuyomuş falan, şimdi sabitlemişler de bilmem ne. Tek anladıkları tehdit.
HRKNC'ın önerisi gibi bir eylem yapmak lazım ama biz de haciz korkusu olduğu müddetçe bu da pek işe yaramaz. Tek lazım olan rekabet edebilecek alt yapısı bağımsız bir firma. O da Turkcell ama bayağı zaman geçecek...
 
Üst