Kepçe Sokaktaki Kabloyu Kopartmış!

the duke

Doçent
Katılım
8 Haziran 2015
Mesajlar
656
Reaksiyon puanı
24
Puanları
18
Adamları bekliyorum ama gelmeyecekler galiba gidip kendim ek mi yapsam kabloları geçici olarak?
 

kadirirdem

Müdavim
Müdavim
Katılım
23 Mayıs 2013
Mesajlar
6,217
Reaksiyon puanı
708
Puanları
293
Oturduğum sokakta hala telefon ve elektrik kabloları havadan gidiyor bu belediyenin sorumsuzluğunu türk telekom ekipleri ve biz çekiyoruz. Yenisini yapmak için eski binayı yıkarken kepçe telefon kablosunu kopartmış! Sinirden gidip adamı dövsem yeridir arıza kaydı bıraktım ama ekipler sokağı görünce yapmadan geri dönecekler belki de hiç gelmeyecekler bile tekrar kopar diye kablo değiştirmek istemeyecekler.
Allah sabır versin bir keresinde burdada oldu,Aynı şeyleri yaşadım aklıma bile getirmek istemiyorum 5 gün hiç bir yerde net ve telefon yoktu çıldırdık hepimiz ama olmuş işte olmuşla ölmüş e çare yok.... geçmiş olsun...
 

the duke

Doçent
Katılım
8 Haziran 2015
Mesajlar
656
Reaksiyon puanı
24
Puanları
18
5 gün mü?! 5 gün internetsiz kalırsam ben hastanelik olurum. Yarın bu olayı çözüp burada paylaşıyorum. TTNet ve Türk Telekom'a ayrı ayrı şikayette bulundum gerekirse seferber edicem olmadı kendim kabloları geçici ek yapıcam harfiyat kaldırılınca. Adamlara sordum şimdilik inşaat yapılmayacakmış yani muhtemelen yarın defolup gidecekler oradan. Şimdilik sonucu bekleyin :)

Benim asıl korktuğum olay internet hızımın değişmesi. ADSL kullanırken başıma geldi 16mbps paket hızımı tam olarak kullanabiliyordum basit bir port arızası yüzünden 9 gün internet kesintisi yaşadım(tatildeydim o sıra) daha sonra arızam giderildiğinde 10mbps'yi geçemediğimi görüp durumu bildirdikten sonra hattımın desteklemediğini söylediler :) Arızadan önce sorunsuz kullandığımı söyledim ama değişen birşey olmadı ve sinirlenip kullanmadığım 9 günün faturamdan düşülmesini istedim 15TL düşmüşlerdi. Zaten şu son 3 aydır VDSL kullanıyorum roketi açtığımda aynı hattan 100/4 mbps hız alabiliyorum normal hızım 24/2 mbps ve gayet sorunsuz ping sorunum dahi yok. Eğer kablo yenilendikten sonra aynı sorunu yaşar da modem arayüzünde 24/2 mbps göremezsem çıldırırım.
 

the duke

Doçent
Katılım
8 Haziran 2015
Mesajlar
656
Reaksiyon puanı
24
Puanları
18
Güncelleme: Konuyla ilgili Türk Telekom twitter hesabıyla iletişim kurup bilgi aldım çalışmanın sonlanmasıyla birlikte kopan kabloyu değiştireceklermiş şuan müdahale edemiyorlarmış izin vermiyorlarmış. Umarım çalışma en kısa süre içinde sonlanır bu süreç içerisinde beklemekten başka çare yok gibi görünüyor. O bölgede yıkılacak birkaç ev daha var onlar da yıkılıp yeni ev yapılacak o zaman ev yapılana kadar size internet yok mu diyecekler çok merak ediyorum. Bu hatları yerin altına aldırmam için belediyeye mi başvurmam gerekiyor nasıl işliyor bu süreç? Benim şikayetimle yaparlar mı bunu? Bilen birileri varsa yardımcı olursa sevinirim.
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,126
Puanları
8,958
Güncelleme: Konuyla ilgili Türk Telekom twitter hesabıyla iletişim kurup bilgi aldım çalışmanın sonlanmasıyla birlikte kopan kabloyu değiştireceklermiş şuan müdahale edemiyorlarmış izin vermiyorlarmış. Umarım çalışma en kısa süre içinde sonlanır bu süreç içerisinde beklemekten başka çare yok gibi görünüyor. O bölgede yıkılacak birkaç ev daha var onlar da yıkılıp yeni ev yapılacak o zaman ev yapılana kadar size internet yok mu diyecekler çok merak ediyorum. Bu hatları yerin altına aldırmam için belediyeye mi başvurmam gerekiyor nasıl işliyor bu süreç? Benim şikayetimle yaparlar mı bunu? Bilen birileri varsa yardımcı olursa sevinirim.
kablolar telekomun belediyeden izin alıp yer altına döşemek telekomun işi.
 

the duke

Doçent
Katılım
8 Haziran 2015
Mesajlar
656
Reaksiyon puanı
24
Puanları
18
Konuyla ilgili hem Türk Telekom'a hem ikamet ettiğim bölgenin belediyesine mail attım bakalım nasıl geri dönüş yapacaklar. Ayrıca arızayla ilgili 2 gündür Türk Telekom ve TTNet'i ayrı ayrı seferber etmiş durumdayım rahat vermiyorum ve ulaşabildiğim her kanaldan şikayet yağmuruna tutuyorum :) Bunlar bu dilden anlıyor, insan olmadıkları için bir kere söylemek yetmez defalarca söylemek gerek anlamaları için...
 

MR.Anonymous

Müdavim
Müdavim
Katılım
7 Aralık 2014
Mesajlar
5,140
Reaksiyon puanı
498
Puanları
263
Konuyla ilgili hem Türk Telekom'a hem ikamet ettiğim bölgenin belediyesine mail attım bakalım nasıl geri dönüş yapacaklar. Ayrıca arızayla ilgili 2 gündür Türk Telekom ve TTNet'i ayrı ayrı seferber etmiş durumdayım rahat vermiyorum ve ulaşabildiğim her kanaldan şikayet yağmuruna tutuyorum :) Bunlar bu dilden anlıyor, insan olmadıkları için bir kere söylemek yetmez defalarca söylemek gerek anlamaları için...

Internet dedikleri kadar uzun süre gelmezse faturayı ödeme.
 

the duke

Doçent
Katılım
8 Haziran 2015
Mesajlar
656
Reaksiyon puanı
24
Puanları
18
Yarın son günü olan faturamı az önce internet üzerinden ödedim ve bu zaman kadar hiç aksatmadan hep gününde öderim her faturamı. Kullandığım internetin faturasını ödememe gibi bir hakkım yok ancak kullanmadığım günlerin faturamdan düşülmesini istemek gibi bir hakkım mevcut. Yarın Türk Telekom müdürlüğüne gidip birinci ağızdan bilgi alıcam ve geçici ya da kalıcı çözüm isticem. Bu kadar zor olmamalı 1 tane direk dikip telefon kablosunu yolun karşısına almak ya da elektrik direği üzerinden getirmek. Türk Telekom ya da TTNet arıza ekiplerinde çalışan birileri var mı forumda telefonda görüşmek istiyorum?
 

the duke

Doçent
Katılım
8 Haziran 2015
Mesajlar
656
Reaksiyon puanı
24
Puanları
18
Arıza Türk Telekom ekiplerince bu sabah çözülmüş ve kopan kablo değiştirilmiştir.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Kablosuz internet kullan aga. Böylece ne kepçeciye birşey dersin. ne de internetsiz kalırsın. Gerçi bu kez de uçak düşer . Sende bu şans olduktan sonra :D
 
Üst