Kawasaki Ninja H2R: Hızda Limit yok, +338km/s

PetyrBaelish

Profesör
Katılım
15 Mayıs 2012
Mesajlar
4,000
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Kawasaki test pilotu Jeremy Toye Ninja H2R ile saatte 210 mil hızla (338km/s) giderken ibre sonuna dayanmamıştı bile…

9696e0d1-6f5.jpg



Superbike dünyasında geçtiğimiz haftalarda Ninja H2R ile yer yerinden oynamış, dengeler bozulmuş, yeni bir devir başlamıştı. Karbonfiber kaplı gövdesi, ultra ince şasisi ve turboşarjlı motoru ile kuralları yeniden belirleyen Ninja H2R’nin 296 beygirlik motoruyla neler yapabileceğini hayal etmek dahi zordu. Motosiklet tanıtıldığından beri hemen hemen her çevrede “en az şu kadar basıyordur bu abi” tarzındaki tahminden öteye geçemeyen tartışmaları aydınlatacak bir gelişme markanın test pilotu ve yarışçısı Jeremy Toye’nin Instagram hesabından paylaştığı bir fotoğraf ile geldi. Toye yolladığı fotoğrafta: “Bugün saatte 210 mil ile gittim, kanatlar gerçekten işe yarıyor.” diyerek Ninja H2R’ın potansiyeli hakkında ufak bir ipucu vermiş oldu.

JeremyToyeH2R(1).png


Motosiklet üzerinde yer alan kanatların Kawasaki tarafından süs olsun diye tasarlanmadığı ortada ancak Akashi’li firma modelin son hızı hakkında resmi bir açıklama yapmaktan şu an için kaçınıyor. Sebebi ise muhtemelen, motosiklet almak isteyen torunları olan büyükannelerin iyice korkmasını önlemekten çok Japon üreticilerin ortaklaşa yaptığı anlaşmada yer alan motosikletlerin 186 mph (297 km/s) ile sınırlandırılması gerekliliğini şart koşan bir maddenin bulunması.

Kawasaki Motors USA Ar-Ge pilotu Derek keyes aynı zamanda üzerinde kan izleri bulunan kaskını paylaştığı fotoğraf için: “İşimin tehlikeli tarafı, bir kuşa 210 mil ile giderken çarpmak.” dedi ve daha sonra tekrar attığı bir yorumda: “Aslında 210 milden daha hızlı gidiyordum.” diyerek Ninja’nın 338 km/s hızın üzerine çıkabildiğini de böylece belirtmiş oldu.

100314-derek-keyes-bird-helmet-kawasaki-h2r-633x405.jpg


Kaynak
 

PetyrBaelish

Profesör
Katılım
15 Mayıs 2012
Mesajlar
4,000
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Hayabusanin 400 km hizi zorladigi videolar var ama?

Çok zor, çok iyi modifiyeler, bayağı bir para harcamak lazım. Önemli olan burada Stock olarak çok hızlı olması.

H2'nin kasımda, tasarım ve güç bakımından değiştirilmiş versiyonu tanıtılacak. Beygir biraz düşecek, tasarım değişecek.

Bu pist versiyonu, bu modele, stock ya da modifiyeli hiçbir spor araba kafa tutamaz diyorum. :) Bugatti'yi zaten BMW S1000RR 300'e kadar geçiyor. :) 1000HP üstü GTR ve Lamborghiniler bile kurtaramaz.
 
Üst