PetyrBaelish
Profesör
- Katılım
- 15 Mayıs 2012
- Mesajlar
- 4,000
- Reaksiyon puanı
- 3
- Puanları
- 0
Kawasaki test pilotu Jeremy Toye Ninja H2R ile saatte 210 mil hızla (338km/s) giderken ibre sonuna dayanmamıştı bile
Superbike dünyasında geçtiğimiz haftalarda Ninja H2R ile yer yerinden oynamış, dengeler bozulmuş, yeni bir devir başlamıştı. Karbonfiber kaplı gövdesi, ultra ince şasisi ve turboşarjlı motoru ile kuralları yeniden belirleyen Ninja H2Rnin 296 beygirlik motoruyla neler yapabileceğini hayal etmek dahi zordu. Motosiklet tanıtıldığından beri hemen hemen her çevrede en az şu kadar basıyordur bu abi tarzındaki tahminden öteye geçemeyen tartışmaları aydınlatacak bir gelişme markanın test pilotu ve yarışçısı Jeremy Toyenin Instagram hesabından paylaştığı bir fotoğraf ile geldi. Toye yolladığı fotoğrafta: Bugün saatte 210 mil ile gittim, kanatlar gerçekten işe yarıyor. diyerek Ninja H2Rın potansiyeli hakkında ufak bir ipucu vermiş oldu.
Motosiklet üzerinde yer alan kanatların Kawasaki tarafından süs olsun diye tasarlanmadığı ortada ancak Akashili firma modelin son hızı hakkında resmi bir açıklama yapmaktan şu an için kaçınıyor. Sebebi ise muhtemelen, motosiklet almak isteyen torunları olan büyükannelerin iyice korkmasını önlemekten çok Japon üreticilerin ortaklaşa yaptığı anlaşmada yer alan motosikletlerin 186 mph (297 km/s) ile sınırlandırılması gerekliliğini şart koşan bir maddenin bulunması.
Kawasaki Motors USA Ar-Ge pilotu Derek keyes aynı zamanda üzerinde kan izleri bulunan kaskını paylaştığı fotoğraf için: İşimin tehlikeli tarafı, bir kuşa 210 mil ile giderken çarpmak. dedi ve daha sonra tekrar attığı bir yorumda: Aslında 210 milden daha hızlı gidiyordum. diyerek Ninjanın 338 km/s hızın üzerine çıkabildiğini de böylece belirtmiş oldu.
Kaynak

Superbike dünyasında geçtiğimiz haftalarda Ninja H2R ile yer yerinden oynamış, dengeler bozulmuş, yeni bir devir başlamıştı. Karbonfiber kaplı gövdesi, ultra ince şasisi ve turboşarjlı motoru ile kuralları yeniden belirleyen Ninja H2Rnin 296 beygirlik motoruyla neler yapabileceğini hayal etmek dahi zordu. Motosiklet tanıtıldığından beri hemen hemen her çevrede en az şu kadar basıyordur bu abi tarzındaki tahminden öteye geçemeyen tartışmaları aydınlatacak bir gelişme markanın test pilotu ve yarışçısı Jeremy Toyenin Instagram hesabından paylaştığı bir fotoğraf ile geldi. Toye yolladığı fotoğrafta: Bugün saatte 210 mil ile gittim, kanatlar gerçekten işe yarıyor. diyerek Ninja H2Rın potansiyeli hakkında ufak bir ipucu vermiş oldu.

Motosiklet üzerinde yer alan kanatların Kawasaki tarafından süs olsun diye tasarlanmadığı ortada ancak Akashili firma modelin son hızı hakkında resmi bir açıklama yapmaktan şu an için kaçınıyor. Sebebi ise muhtemelen, motosiklet almak isteyen torunları olan büyükannelerin iyice korkmasını önlemekten çok Japon üreticilerin ortaklaşa yaptığı anlaşmada yer alan motosikletlerin 186 mph (297 km/s) ile sınırlandırılması gerekliliğini şart koşan bir maddenin bulunması.
Kawasaki Motors USA Ar-Ge pilotu Derek keyes aynı zamanda üzerinde kan izleri bulunan kaskını paylaştığı fotoğraf için: İşimin tehlikeli tarafı, bir kuşa 210 mil ile giderken çarpmak. dedi ve daha sonra tekrar attığı bir yorumda: Aslında 210 milden daha hızlı gidiyordum. diyerek Ninjanın 338 km/s hızın üzerine çıkabildiğini de böylece belirtmiş oldu.

Kaynak