Kadınlara destek oluyor musunuz?

Bu konuyu okuyanlar

Seda Alkan

Öğrenci
Yönetici
Emektar
Ülkemizde kadınlar yeteri kadar destek görmüyor. Özellikle iş dünyasında, çoğu meslek alanında kadınlar yapamaz deniliyor. Siz de böyle düşünenlerden misiniz?

Kadına ne kadar destek verilirse aslında o kadar güzelleşir herşey. Kadınlarımızın da yapamayacağı bir iş yok. Bunun örneklerini az da olsa görüyoruz. Destek vermek illa maddi olmak zorunda değil. Ben bir kadın olarak kadınlara olan desteğimi onlara özel bir platform açarak göstermek istedim. Bu yapımızın ismi pembeteknoloji.com.tr

Neden Teknoloji?

Bu kapsamda başka yapıların olmadığını gördüm. Erkekler tarafından sürekli söylenen birşey var ' Kadınlar teknolojiden anlamaz' aslında günlük hayatta en çok teknoloji ile iç içe olan kadındır. Ev elektroniği, beyaz eşya, kişisel bakım, sosyal medya, e-ticaret siteleri vs. gibi birçok alanda kadın var aslında. Belki fazla teknik kısımlarını bilmiyoruz. Onun içinde bu yapıyı ortaya çıkardık. Pembeteknoloji de pozitif ayrımcılık yaptık. ' Kadınlara yönelik teknolojiler' :)

Erkekler kadınlardan güçlüyse o halde bu güçlerini pozitif şekilde kullansınlar. Mesela bir kadının arkasında durup ona ilham olabilir. Her türlü desteğini kadına verip onu her anlamda güçlendirebilir. Asıl güçlü erkek budur. Emin ol daha çok saygı göreceksin, hani dedim ya kadına ne kadar destek verilirse hayat o kadar güzelleşir:)

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım kendimi iyi bir şekilde ifade edebilmişimdir. Eleştirileriniz veya bana katıldığınız noktalar varsa yorum olarak benimle paylaşırsanız sevinirim.
 

Fragger

Dekan
Her zaman söylerim ki Kadın ve erkek eşit değildir aslında bu benim düşüncem değil, çevremde ve bulunduğum ülkede ki yaşanan olaylardan dolayı söylüyorum. Erkeklerin sürekli güçlü gösterilerek kadınların ezilmesini sağlamak, " hamile kadın sokakta dolaşamaz, kahkaha atamaz vsvs. " ve ya " kadından şoför mü olur? O gitsin yemeğini yapsın " gibi cümlelerle kadınları erkeklerin kölesi yapmaya çalışıyorlar ve çok çirkin bi davranış ne yazık ki. Size katılıyorum kadınlar günlük hayatın bir çok yerinde erkeklerden daha fazla teknoloji kullanıyor. Çoğu erkek çamaşır makinesinin nasıl çalıştırılacağını bilmezken kadın bildiği için anlatır. Çoğu erkek akıllı telefon kullanırken kadınlarda kullanır, buna benzer örnekler dahada çoğaltılabilir. Öncelikle kadınlara karşı oluşan önyargıyı kaldırmak gerekiyor ki Albert Einstein'ın çok güzel bi sözü vardır. " Ön yargıyı yıkmak, atomu parçalamaktan daha zordur. "
 

Bepob

Profesör
Kadının kendine ait görevleri vardır erkeklerinde öyle bana kalırsa kadın araba kullanmamalı veya erkek gibi aile içinde ön planda olmamalı harcamalar vs çünkü tabiatın kuralı gereği erkek pasif kalmamalı öyle gözüküyor.Düşüncem yanlış anlaşılmasın fakat bana göre kadın hayatın her alanında olmamalı
 

Galahar

Öğrenci
Kadının kendine ait görevleri vardır erkeklerinde öyle bana kalırsa kadın araba kullanmamalı veya erkek gibi aile içinde ön planda olmamalı harcamalar vs çünkü tabiatın kuralı gereği erkek pasif kalmamalı öyle gözüküyor.Düşüncem yanlış anlaşılmasın fakat bana göre kadın hayatın her alanında olmamalı
Bu ne saçma bir düşünce tabiatla araba sürmenin ne alakası var tamam eşit değil bunda hepimiz hemfikiriz fakat kendini geliştirebilir sonuçta bir insan
 

Bepob

Profesör
Bu ne saçma bir düşünce tabiatla araba sürmenin ne alakası var tamam eşit değil bunda hepimiz hemfikiriz fakat kendini geliştirebilir sonuçta bir insan

Cümleye bodoslama girme kardeş adabını takın üslubunu düzelt bu benim kendi düşüncem insan her daim kendini geliştirebilir fakat kadın sıvacı olabilir mi kendini geliştirirse olur yapanda vardır ama yakışmaz eline bunu anlatmaya calısıyorum idrak edebildiysen iyi
 

Galahar

Öğrenci
Cümleye bodoslama girme kardeş adabını takın üslubunu düzelt bu benim kendi düşüncem insan her daim kendini geliştirebilir fakat kadın sıvacı olabilir mi kendini geliştirirse olur yapanda vardır ama yakışmaz eline bunu anlatmaya calısıyorum idrak edebildiysen iyi
Bak dostum benim bu konudaki sorunum şu sen erkek olduğun için kadından üstün olduğunu iddia ediyorsun fakat ben insan olarak kendimi geliştirebildiğim için başka bir insandan üstün olduğumu iddia ediyorum yani cinsiyete değil gelişime bakıyorum
 

Bepob

Profesör
Bak dostum benim bu konudaki sorunum şu sen erkek olduğun için kadından üstün olduğunu iddia ediyorsun fakat ben insan olarak kendimi geliştirebildiğim için başka bir insandan üstün olduğumu iddia ediyorum yani cinsiyete değil gelişime bakıyorum

Sen olayı hala yanlış anlamışsın kendi düşüncenle başka birini yargılıyorsun ben hangi mesajda erkek kadından üstündür dedim ? Sen kafaya gelişimi takmıssın ben farklı bir şey diyorum sana güzel gelişmeler
 

Galahar

Öğrenci
Sen olayı hala yanlış anlamışsın kendi düşüncenle başka birini yargılıyorsun ben hangi mesajda erkek kadından üstündür dedim ? Sen kafaya gelişimi takmıssın ben farklı bir şey diyorum sana güzel gelişmeler
Zaten direkt olarak bunu demene gerek yokki dolaylı yoldan anlaşılıyor ne demek istediğin üstelik bir forumda bu benim fikrim diye bir yazı yazarsan elbet yorum alırsın bu ayrı bir konu zaten tabiattan bahsedip araba kullanmaya konu getiriyorsun mesajlarına dön bir bak bence.
 

SONG JOONG KI

Dekan
Emektar
Bence kadınla erkek eşittir.
Kadınların yaptığı her işi erkekler;erkeklerin yaptığı işleri de kadınlar yapabilir.
Çünkü hepimiz insanız. Yapamayacağımız şey yoktur.
Ayrıca kadınlar ülkemizde çok aşağı görülüyor. Bu çok yanlış, çünkü kadın esas güçlü olması gerekendir. Çünkü ana-erkil dönemlere baktığımızda kadınların olduğu yerlerde savaşlar daha az görülüyor örneğin.
 

topalsolucan

Rektör
eşim işe girdiğinden beri aile huzurumuz pek kalmadı diyebilirim. kolejde 1 yıldır öğretmenlik yapıyor ve 1 yıldır çocuğa hafta içi annem bakıyor. hafta içi tasımızı tarağımızı toplayıp annemlere taşınıyoruz hafta sonu aynı şekilde gerisin geri gidiyoruz. 1 yıl boyunca yaşadık bunu, böyle bir koşturmacada huzuru bulmak mümkün mü?

kadın çalışmalı ama uygun şartlar var ise. çocuk yapmayı düşünmüyorsa kadın çalışsın. çocuk yapacaksa eğer çok iyi paralar kazanıp çocuğuna dadılar bakıcılar tutabiliyorsa çalışsın. memur ise ve doğum yapan kadına son bi kaç yıldır verilen yıllarca izin yapma hakkına sahipse çalışsın.

davulun sesi uzaktan güzel geliyor bazılarına. burada yok kadın eşittir erkek naparsa aynısını yapar lakırdılarına kapayın kulağınızı.

(not: eşim de hanyayı konyayı anladı ve çocuk en aızndan ana okuluna gidene kadar çalışmayacak. allah bana ne para nasip ettiyse geçiniriz çok şükür. huzur paradan geçmiyor temsili)
 
Hakkı Alkan'ın eşi misiniz?
Genel sohbet sitelerinde adminin sevgilisi prenses üye admine adminiçe falan olur ya öyle bi rütbe versinler size de üyecik olmamış. :D
 

Galahar

Öğrenci
Bence kadınla erkek eşittir.
Kadınların yaptığı her işi erkekler;erkeklerin yaptığı işleri de kadınlar yapabilir.
Çünkü hepimiz insanız. Yapamayacağımız şey yoktur.
Ayrıca kadınlar ülkemizde çok aşağı görülüyor. Bu çok yanlış, çünkü kadın esas güçlü olması gerekendir. Çünkü ana-erkil dönemlere baktığımızda kadınların olduğu yerlerde savaşlar daha az görülüyor örneğin.
Alakası yok hem hepimiz insanız yapamayacağımız şey yok demişsin hemde anaerkilde savaşlar daha az görülüyor demişsin.
 

SONG JOONG KI

Dekan
Emektar
Alakası yok hem hepimiz insanız yapamayacağımız şey yok demişsin hemde anaerkilde savaşlar daha az görülüyor demişsin.
evet. Fakat kadınlar biz erkeklere göre daha barışçıldır.
Ve kadınların yapığı işleri erkekler de yapar.
Erkeklerin yaptığı işleri kadınlar da yapar derken; savaşı kastetmiyorum. Örneğin: Çalışma ve yüksek eğitim gibi işleri de kadınlar çok kolaylıkla yapabilir.
 

SDN Son Haberler

Üst