İstanbul Bilişim Hakkında Yardıma İhtiyacım Var

S

SDN Okuru

SDN Okuru
istanbul bilişim teknoloji ile içli dışlı olduğumdan beri sürekli takip ettiğim bir firma.
o zamandan bu zamana çok şeyler oldu çok firmalar geldi ve gitti.
bir firma bunca zamandır ayakta durabildiyse ki bunca yerli yabancı şirketlerin olduğu bir kulvardalar bundan sonra da bir şey olacağını sanmam ve müşteri portföyleri ve alt yapıları buna müsait. sadece tv ve bilgisayarın dışındaki ürünlere girmeleri çok geç oldu. bana kalırsa en başından beri bu ürün gruplarını da satıslarda bugun hepsiburadaya ciddi bir rakip olabilirlerdi.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Daha aldıgım ilk günde MSI serisi 6,000 TL verdiğim ürün bozuk çıktı , 7 gün dolmadıgı için aradıgımdan hakkımı iade ile talep istedim , Mağazdan yaptıgınız alışverişte o geçerli değil dediler ürünü teknik servise göndermem gerekliymiş , onlar karar verirmiş araba parasına ürün satın al arızalı çıksın sen parça değiştir gönder stokta aynı üründen yok başka ellerinde de tüketiciye hazırlık yaptım faturalarımı falan ürünün sorununu videoya çektim , eger iade yada değişim yapmazlarsa bende tüketici mahkemesine başvuracagım .( arkadaşlar donanımsal ya da başınıza gelen olaylarda haklı iseniz lütfen geri adım atmayın , artık devlet heryere ADALET SARAYI kurdu tüketici bölümüne gidiyorsunuz , 10 dakika içinde size oradaki bayan bir dilekçe yazıyor mahkemeye bile gitmeden sizin sorununuz halloluyor tüketici olarak hakkınızı aramaktan çekinmeyin , bırakın satan firma kendi ayıbından utansın bizleri madur etmek isteyene siz hiç acımayın , Bizi aldatan , bizden değildir. )
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
ben 2 kere telefon aldım,normalde batarya garanti kapsamı dışında olur diyordum fakat adamlar 2 günde yenisini yolladılar başkada bir sorunum olmadı.güveniyorum açıkçası
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
12 Aralık 2013 tarihinde İstanbul Bilişimden ASUS NoteBook Bilgisayar aldım. Cihazımın klavyesinde oluşan sorun yüzünden 12 Ağustos 2014 Garanti kapsamında arızasının giderilmesi için ASUS Genel Merkezine gönderdim. Asus Yetkilileri de Cihazın arızasının giderilmesinin mümkün olmadığını ve adresime gönderdikleri raporu ile İstanbul Bilişime göndermemi akabinde ürün değişimi veya ücret iadesi yapılacağını belirtiler. 11 Eylül 2014 tarihinde ürüne ait Fatura aslını ve Asus Raporunu hem kargo yolu ile ham de tarayıp e-posta ekinde İstanbul Bilişime gönderdim. Ancak 3 Ekim 2014 tarihi itibarı tarafıma geri dönüş yapılmadı. Bayram sonrası ilk işim Tüketici hakları Mahkemesinde dava açmak olacak.
 
Üst