Iphone'dan Android telefona geçmek

Bu konuyu okuyanlar

e.zeynep

Öğrenci
Katılım
15 May 2019
Mesajlar
32
Reaksiyon puanı
2
Puanları
8
Yaş
27
Merhaba arkadaşlar;
iPhone telefon kullanıcı olarak Android bir telefona geçsem zorlanır mıyım?
Xiaomi Mi Note10 Lite almayı düşünüyorum
 

-Uncar_Blood-

Profesör
Katılım
27 Ağu 2018
Mesajlar
1,910
Reaksiyon puanı
1,191
Puanları
113
Yaş
22
5 s den falan geçiyorsan sıkıntı yaşamazsın hatta memnun kalırsın bende realme 7 pro ya geçmeyi düşünüyourm :)
 

yuu otosaka

Asistan
Katılım
26 Eyl 2020
Mesajlar
372
Reaksiyon puanı
443
Puanları
63
arkadaşın dediği gibi kişiden kişiye değişebilir
 

umit4421

Profesör
Katılım
15 Eyl 2019
Mesajlar
2,007
Reaksiyon puanı
1,107
Puanları
113
Hangi cihazdan geçeceğin önemli.
 

Erenist2020

Dekan
Katılım
17 Şub 2020
Mesajlar
9,071
Reaksiyon puanı
7,338
Puanları
113
Yaş
37
Merhaba arkadaşlar;
iPhone telefon kullanıcı olarak Android bir telefona geçsem zorlanır mıyım?
Xiaomi Mi Note10 Lite almayı düşünüyorum
iPhone dan Android'e geçenlerin çoğu zorlanıyor.Androidi bilmen lazım.Bu konuda iyi düşün derim.
 

Erenist2020

Dekan
Katılım
17 Şub 2020
Mesajlar
9,071
Reaksiyon puanı
7,338
Puanları
113
Yaş
37
4 sene önce kullanmıştım.
Kafanda Xiaomi almak varsa Poco X3 e bi bak derim.3500 TL ye güçlü bir işlemci,120 Hz ekran hızı,5160 mah batarya.Poco X3 dışında Realme 7 proda olabilir.Oda iyi bir cihaz.Bahsettigim iki cihazdan hangisi kafana yatıyorsa onu al derim.İyi forumlar.
 

Cvnmrt

Dekan
Katılım
26 Ağu 2019
Mesajlar
5,225
Reaksiyon puanı
3,835
Puanları
113
Yaş
20
Geçilir ama Mi Note 10 Lite yerine Poco X3 veya Realme 7 Pro'ya geçmeni tavsiye ederim.
 

Laufeyson

Rektör
Katılım
19 Tem 2020
Mesajlar
10,993
Reaksiyon puanı
13,143
Puanları
113
Bataryayı değiştir derim.
 

Brian O'Conner

Doçent
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
781
Reaksiyon puanı
719
Puanları
93
Yaş
18
iPhone'dan Xiaomi'ye geçiyorsan daha çabuk alışırsın. Malum android'in İOS'u
 

Ekto02

Doçent
Katılım
17 Haz 2018
Mesajlar
900
Reaksiyon puanı
768
Puanları
93
iPhone dan Android'e geçenlerin çoğu zorlanıyor.Androidi bilmen lazım.Bu konuda iyi düşün derim.
Acikcasi Bu Konuda Katılıyorum Ben Bile Yillardir Android Kullanan İnsandım 2 Yıl Önce Almıştım İphone 6 Cihazımı İOS İşletim Sisteminden Çok Memnundum Ve Onunda Yanı Sıra 2014 Yılında Çıkan Bu Telefon Hemen Hemen Giriş Segment Ve Orta Segmetin Başlarındaki Telefonlara 3 Vurup 2 Saydı Puan Anlamında Beni Şaşırtmıştı Gelelim 2 Yıl Sonrasına Android İşletim Sistemine Geri Döndüm Zorlandımmı? Şahsen Hayır. Ama Benim Senelerce Android Kullanmış Olmam Burda Etken Peki Memnunmuyum? Memmunum Ama İOS'i Sunduğu Servisleri Arayüzü Sadeliğini Çok Arıyorum :/
 

Ekto02

Doçent
Katılım
17 Haz 2018
Mesajlar
900
Reaksiyon puanı
768
Puanları
93
Evet özentilik fazla. Ama sevdim ya android devam edersem yine Xiaomi alırım. (RN8 kullanıyorum)
Şahsen Ben Xiaomi Firmasına Uzağım Ya Türkiyede Pek Bilinir Ve Etkin Olduklarini Düşünmüyorum Senelerdir Aynı Kafa Benimki Android Alıyorsam Samsung Diğer Türlü Apple Hep Böyle Oldu Alıştık Artık Ama Cihazıma Yakın Zamanda MIUI 12 Rom Kurmayi Düşünüyorum Bu Arayüzüde Aynı Şekilde Deneyimlemek Hoş Deneyim Verebilir :)
 

Brian O'Conner

Doçent
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
781
Reaksiyon puanı
719
Puanları
93
Yaş
18
Orta segment ve alt segmentte Samsung çöp hocam. Oralarda genelde Xiaomi hakimiyet kurmuştu. Birde Realme var o segmentlerde alınabilecek.
Şahsen Ben Xiaomi Firmasına Uzağım Ya Türkiyede Pek Bilinir Ve Etkin Olduklarini Düşünmüyorum Senelerdir Aynı Kafa Benimki Android Alıyorsam Samsung Diğer Türlü Apple Hep Böyle Oldu Alıştık Artık Ama Cihazıma Yakın Zamanda MIUI 12 Rom Kurmayi Düşünüyorum Bu Arayüzüde Aynı Şekilde Deneyimlemek Hoş Deneyim Verebilir :)
 

Ekto02

Doçent
Katılım
17 Haz 2018
Mesajlar
900
Reaksiyon puanı
768
Puanları
93
Orta segment ve alt segmentte Samsung çöp hocam. Oralarda genelde Xiaomi hakimiyet kurmuştu. Birde Realme var o segmentlerde alınabilecek.
Evet O Konudada Katılıyorum Ama Problem Şurdaki Ben Orta Segmentten Uzak Duruyorum Geçen Sene İkinci Cihaz Olarak Bir Orta Segment Cihaz Aldım Ağzımın Payını Verdiler Zaten
 

Brian O'Conner

Doçent
Katılım
27 Eki 2019
Mesajlar
781
Reaksiyon puanı
719
Puanları
93
Yaş
18
Evet O Konudada Katılıyorum Ama Problem Şurdaki Ben Orta Segmentten Uzak Duruyorum Geçen Sene İkinci Cihaz Olarak Bir Orta Segment Cihaz Aldım Ağzımın Payını Verdiler Zaten
Bi Mi 10 Pro 5G alacak para yokki. Zaten bir tane bize 2 tane devlete
 

despotr

Öğrenci
Katılım
5 Eki 2020
Mesajlar
88
Reaksiyon puanı
39
Puanları
18
Yaş
22
Ben 20 gün once iphone 6s ten samsung galaxy note 10 lite geçtim pisman değilim özlemişim androidi
 

Son mesajlar

Üst