İphone X Sorunu ve Apple'nin çözümsüzlüğü

Bu konuyu okuyanlar

detanaoq

Asistan
Katılım
24 Haziran 2019
Mesajlar
246
Reaksiyon puanı
71
Puanları
28
Yaş
43
Şimdi mail attım, atar atmaz hemen beni departman aradı, süreci inceledi bana telefonu gönderirlerse almamamı söyledi. Sonra kendisi baktı telefonun çıkışı yapılmamış daha, çıkışını engelleyip servis raporu isteyeceğini ve direkt değişim talep edeceğini söyledi. Sordum servis o an sorun görmediyse nasıl rapor verecek diye, bana öyle şey olmaz servis sorun görmese telefonu onarım merkezine yollamaz cumartesi benden haber bekleyin dedi.

Bakalım ne olacak.
sorunlu ( kronik sorunlar vede tasarım hatalarından ) haberleri vardır ama garantisi bitsin diye bekliyorlar...
 

WellTime54

Müdavim
Katılım
26 Eylül 2017
Mesajlar
2,415
Reaksiyon puanı
1,000
Puanları
113
Yaş
31
Şimdi mail attım, atar atmaz hemen beni departman aradı, süreci inceledi bana telefonu gönderirlerse almamamı söyledi. Sonra kendisi baktı telefonun çıkışı yapılmamış daha, çıkışını engelleyip servis raporu isteyeceğini ve direkt değişim talep edeceğini söyledi. Sordum servis o an sorun görmediyse nasıl rapor verecek diye, bana öyle şey olmaz servis sorun görmese telefonu onarım merkezine yollamaz cumartesi benden haber bekleyin dedi.

Bakalım ne olacak.
Geçte olsa cihaz değişimi yapılacağını düşünüyorum sakın boş bırakmayın sıkıştırıp
 

tolga6708

Öğrenci
Katılım
18 Aralık 2018
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
9
Puanları
8
Yaş
44
Ekran Alıntısı.PNG

Mesaj otomatik birleştirildi:

Telefon neredeyse 1 ay olacak halen durumu güncelleniyor diye bekliyor. Aradığımda üretici firma ile mail'leşiyoruz orası da Amerika ile mailleşiyor olabilir diyorlar yahu iyi de kardeşim 1 mail 1 hafta da gitmiyor ki, bu nasıl bir iş hakikatten anlamadım çözemedim. Yani lanet olsun yollayın telefonumu mu dedirtmeye uğraşıyorlar anlamadım gitti. Lafa geldi mi Apple dünyanın en iyisi müşterisine en çok hizmeti değeri veren oluyor peki bu kepazeliği nasıl açıklıyorlar?
 
Son düzenleme:

tolga6708

Öğrenci
Katılım
18 Aralık 2018
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
9
Puanları
8
Yaş
44
Departmana halen daha ulaşılamıyor bende beklemedim Genpa'yı aradım iyi ki de aramışım benden video kaydını göndermemi bekliyorlarmış sanırım departmana iletilmiş departman ortada yok en son başka departman mail attıydı sizinle ilgilenen departman rahatsız olduğundan cevap veremedi size dönüş yapacak diye halen daha bekliyorum. Yani bu nasıl hizmet mi demeli bu nasıl bir şans mı demeli küfür mü etmeli vallahi bilemedim telefonum 1 aydır orada ve benden video yollamam bekleniyormuş ve kimse nedense benimle iletişime geçmiyor. Şimdi bu departman bana yardımcı mı olmuş oluyor yoksa bana köstek mi oluyor? Ona iletmişler video kaydını göndersin diye ondan haber yok ses yok ve bir aydır bekliyorum hani böyle birşey sadece hangi ülkede olur diye sorulurya tam da o örnek işte bu örnek ancak türkiye de olurdu. Şimdi bugün usb bellek ile sorunumu belgeleyen video kaydını gönderdim Genpa'ya artık sonuç çıkmazsa ingilizce bir Mail ile Apple Amerika şikayet merkezine şikayette bulunacam orada yaşayan arkadaşım var dil konusunda bana yardımcı olacak ve burada karşılaştığım tüm servis ve departmanları şikayet edecem daha da olmazsa avukat yoluyla yasal süreç başlatacam.Bu kadar insanın psikolojisiyle oynanmaz alay edilmez ayıp yahu.
 

_Zaur_

VİP üye
Katılım
17 Kasım 2017
Mesajlar
13,832
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
22,762
Puanları
113
Yaş
30
Ya abi at çöpe gitsin Kurla falan uğraşıyorsun hele. Gidip kendine Son Model Huavei al bak keyfine :D Sende İ phone markasına böyle bir darbe vur
 

tolga6708

Öğrenci
Katılım
18 Aralık 2018
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
9
Puanları
8
Yaş
44
.... Enayi demedim Protesto gibi demek olsun.

Ama protesto ses getirmeli ses getiriyorsa protesto olur ses getirmiyorsa benim ki gibi tıkırtı olur :) Ayrıca Apple'nın çok da umrunda benim alıp atmam yada almamam. Adamların Ar-Ge'ye harcadığı para Tc'nin bütçesinin 4/1 gerisini sen düşün :)
 

tolga6708

Öğrenci
Katılım
18 Aralık 2018
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
9
Puanları
8
Yaş
44
Telefonunla ilgili yeni gelişme
1f642.png


Telefonun arızalı olduğunu belgeleyen video kaydını Genpa servisine yolladım ellerine ulaşmış sorunu görmüşler. Ayrıca Genpa servisi sorunu başından beri hep biliyormuş Apple onarım merkezine yolluyorlarmış Apple onarım merkezi sorun olduğunu kabul etmeyip problem yoktur diye iade ediyormuş.
Hal böyle olunca Genpa bana "Efendim bizim elimizden birşey gelmiyor biz telefonda sorunu görüyoruz Apple onarım merkezi sorunu kabul etmiyor kıdemli departman eğer bizden arıza raporu istemişse hemen yollayalım" dedi ve departmana sorunu belgeleyen raporu gönderdi. Departmanı aradım eline servis raporunun ulaştığını artık Genpa ile işimin bitti telefonu bana iade edeceklerini ve Apple onarım merkeziyle de işimin olmadığını sorunumun kökten çözüleceğini söyledi.

Dedim nasıl olacak bu iş? Şuan güncelleme sorunumuz olduğu için sizin daha önce 2 kere ekran değişimi yaptığınız bilgilere ulaşamıyorum gelen servis raaporuna ulaştım bir tek onlar lazım bana kısa süre sonra sistem güncellenince süreci başlatacam size kurye net ile evrak göndericem onu dolduracaksınız sonra size uluslararası çalışan UPS kargoyu yönlendirecem kargo sizden tüm aksesuarları ve kutusuyla birlikte telefonunuzu alacak istanbul merkeze ulaştığında irlanda onaylı Apple merkezli kargonuz yola çıkmış olacak dedi bakalım ne olacak.
 

tolga6708

Öğrenci
Katılım
18 Aralık 2018
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
9
Puanları
8
Yaş
44
Nihayet herşey şuan olumlu gidiyor değişim talebi oluşturuldu iphone X stoklarında görünmüyormuş İphone XS talebinde bulunuldu. Değişimle ilgili sorun olmayacak içiniz rahat olsun ancak eğer depolarında kalmışsa kutusunda İphone X yollarlar eğer kalmamışsa İphone XS kutulu gelecektir dedi kıdemli departman'daki arkadaş :)
 

tolga6708

Öğrenci
Katılım
18 Aralık 2018
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
9
Puanları
8
Yaş
44
Tekrar'dan merhabalar tüm sorunlar aşıldı. Bana 2 Yıl yenşden garantili İphone X 64GB kutusunda yeni olarak gönderilecek. Ancak ben kutuyu hiç açmadan üste para verip sıfır İphone X Max almak istiyorum böyle bir imkan sunan bir mağaza, şirket vb. var mı bildiğiniz?
 

Smoke On the Water

Profesör
Katılım
8 Temmuz 2017
Mesajlar
4,766
Reaksiyon puanı
3,910
Puanları
113
Tekrar'dan merhabalar tüm sorunlar aşıldı. Bana 2 Yıl yenşden garantili İphone X 64GB kutusunda yeni olarak gönderilecek. Ancak ben kutuyu hiç açmadan üste para verip sıfır İphone X Max almak istiyorum böyle bir imkan sunan bir mağaza, şirket vb. var mı bildiğiniz?
Belki takas yoluyla telefoncular yapar ama öyle hizmet yok diye biliyorum
 

tolga6708

Öğrenci
Katılım
18 Aralık 2018
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
9
Puanları
8
Yaş
44
Apple Kıdemli departman Sunay bey sorunumu çözdü kendisine çok teşekkür ederim gerçekten her an konuyu takip etti ve ilgilendi diğer kıdemli departmanlar gibi baştan sağma iş yapmadı ürün elime geçene kadar irtibat kurdu benimle. Apple Stoklarında İphone X kalmadığı için İphone XS modelini kutusunda 2 yıl garantili olarak yolladılar. Bunca yaşadığım süreçden edindiğim tecrübe ile size şunu söyleyeyim sorununuz çözülene kadar uğraşın olmazsa kıdemli departmanınızı değiştirin inanın hepsinin konuya yaklaşımı çok farkediyor ve çoğuda belli ölçülerde insiyatif sahibi.
 
Katılım
26 Nisan 2018
Mesajlar
384
Reaksiyon puanı
143
Puanları
43
Kendi yaşadığım tecrübelere dayanarak söylüyorum(Hem müşteri hemde :D Neyse burası bana özel kalsın :D );
-Kıdemli danışmanların değişim kotası var. Genelde bu kotayı ay başında %25' ini kullanıyorlar. Kalan kotasını ay sonuna saklıyorlar. Gerçekten sorun yaşayan ve raporu olan müşterilere sizde de yapıldığı gibi kutulu değişim yapılıyor. Stokta yoksa muadil üst model geliyor.
-İstanbul' da olsaydınız muhtemelen bu süreç 1-2 ay daha hızlı bitecektir. Çünkü Akasya' ya ve Zorlu Center' daki yerlerine Apple daha fazla güveniyor ve oradan direk işlem yaptırabiliyor.

Çok geçmiş olsun. Tabiri caiz ise paranız ile rezil olmuş ve aylarca telefonunuzu kullanamamışsınız. Evet daha öncesinde Türkiye' de çok fazla Apple bu konuda çok zarar gördü. Sorunu olmamasına karşın ''Abi şunu yazdır bakmadan değiştiriyorlar. Ben iki kez değiştirdim'' gibi kafasında olan milletimiz sağolsun şimdi kimin cihazı gerçekten arızalı kimin sağlam inanamıyorlar. Malum bazı sorunlar testlerde görülmüyor. Servisin dediği gibi manuel testlerde görünmesini Apple onarım merkezi kabul etmiyor. Artık önlem anlamında daha kolay değişim yapmıyorlar.
 
Üst