İphone 7Plus'a Geçmelimiyim ?

Bu konuyu okuyanlar

güçlü23

Öğrenci
Katılım
28 Haz 2017
Mesajlar
84
Reaksiyon puanı
8
Puanları
8
Yaş
31
Beyler iphone 5s kullanıyorum satacağım birikimim de var iphone 7 plus rose gold almayı planlıyorum sizce almalımıyım pişman vs olurmuyum iphone alanlara sadece havalı görünmek için vs alıyor diyorlar vs ne düşünüyorsunuz beyler NOT: 5s yerine 6s telefonumuda satabilirim hangisi sizce ?
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
23,460
Reaksiyon puanı
10,189
Puanları
113
O fiyata kesinlikle 7 plusdan daha üstün 4 cihaz var , XZ Premium , S8 ve S8 Plus , HTC U11
 

güçlü23

Öğrenci
Katılım
28 Haz 2017
Mesajlar
84
Reaksiyon puanı
8
Puanları
8
Yaş
31
O fiyata kesinlikle 7 plusdan daha üstün 4 cihaz var , XZ Premium , S8 ve S8 Plus , HTC U11
Hocam geçen sene bir ara iphone'dan vazgeçip note 5 almıştım ve cidden kullanamadım kardeşime hediye ettim gitti sen iphone hakkındaki düşüncelerini söyle ?
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
23,460
Reaksiyon puanı
10,189
Puanları
113
Hocam geçen sene bir ara iphone'dan vazgeçip note 5 almıştım ve cidden kullanamadım kardeşime hediye ettim gitti sen iphone hakkındaki düşüncelerini söyle ?
Ben iPhone hakkındaki düşüncelerimi söylersem beni yaşatmazlar:D:D:D
Bu 4lüden birini almak bence daha mantıklı diyeyim. Sony arayüzüne XZPde bak mağazada yeni samsung arayüzüne S8lerde bak.
HTC U11 iki haftaya gelecek sanırım.
 

güçlü23

Öğrenci
Katılım
28 Haz 2017
Mesajlar
84
Reaksiyon puanı
8
Puanları
8
Yaş
31
Ben iPhone hakkındaki düşüncelerimi söylersem beni yaşatmazlar:D:D:D
Bu 4lüden birini almak bence daha mantıklı diyeyim. Sony arayüzüne XZPde bak mağazada yeni samsung arayüzüne S8lerde bak.
HTC U11 iki haftaya gelecek sanırım.
Hocam dediğin telefonlardan htc dısındakilere baktım fakat ısınamadım hele s8 'e hiç ısınamadım fakat iphone 7plus rose goldu çok beğendım ama alıp pişman olmakta var değilmi kullanan vs varsa bir yardım etseler iyi olur.
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
23,460
Reaksiyon puanı
10,189
Puanları
113
Hocam dediğin telefonlardan htc dısındakilere baktım fakat ısınamadım hele s8 'e hiç ısınamadım fakat iphone 7plus rose goldu çok beğendım ama alıp pişman olmakta var değilmi kullanan vs varsa bir yardım etseler iyi olur.
Benim tanıdığım bu forumda 3 kişi var ikisi iPhone 2gden beri çoğu iPhoneu kullanıp 7 plus 128 ve 256larından S8 plusa başka biri de iPhone 7den S8e geçti aşırı memnunlar.:D
 
Katılım
17 Eki 2016
Mesajlar
1,125
Reaksiyon puanı
262
Puanları
83
Yaş
26
Kötü söz söyleyenlere kafana takma.Ben de 7 Plus kullanıyorum harika telefon gönül rahatlığı ile geçebilirsin ve bu benim ilk ios telefonum.Bir de en son ki telefonun yine İphone imiş bence 7 Plusa çok rahat bir şekilde geçebilirsin.En az 3 yıl stabil bir şekilde kullanırsın.Bir sorun varsa da yardımcı olurum.
 

Baran savman

Öğrenci
Katılım
4 Tem 2017
Mesajlar
11
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
17
Bence alma iphone artik havali gorunmek icin olan telefon mesela wifi leri iyi formuyo s7 veya s8 al.
 

murat zorluu

Doçent
Katılım
17 May 2017
Mesajlar
674
Reaksiyon puanı
178
Puanları
43
Yaş
29
Hocam dediğin telefonlardan htc dısındakilere baktım fakat ısınamadım hele s8 'e hiç ısınamadım fakat iphone 7plus rose goldu çok beğendım ama alıp pişman olmakta var değilmi kullanan vs varsa bir yardım etseler iyi olur.
Ben kullanıyorum iPhone 7 Plus ve bu telefona Samsung galaxy S7 edgeden geçtim.Eski bir Samsung kullanıcısı olarak 7 plus Harika bir telefon stabilizedir felan güzel gerçi ilk telefon fabrikadan bozuk geldi ama ertesi gün yenisini verdiler ve çok memnunum tavsiye ediyorum
 

mehmet-284

Öğrenci
Katılım
1 Tem 2017
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
26
Bir iki ay daha bekle hocam 8 al daha elle tutulur değişiklikler bekleniyor ben ip 6 dan 7plus rose gold a geçtim benim ekran büyüdü 3d toch geldi derken sevdim telefonu ama sen bekle bir iki ay daha 8 al daha iyi olsun
 

güçlü23

Öğrenci
Katılım
28 Haz 2017
Mesajlar
84
Reaksiyon puanı
8
Puanları
8
Yaş
31
Yok sen bana android'i aşılamaya çalışıyorsun:)o_O iphone alacağım. en azından kafam kulağım rahat olur
Bir iki ay daha bekle hocam 8 al daha elle tutulur değişiklikler bekleniyor ben ip 6 dan 7plus rose gold a geçtim benim ekran büyüdü 3d toch geldi derken sevdim telefonu ama sen bekle bir iki ay daha 8 al daha iyi olsun
ya hocam 8 bekle 10 bekle nereye kadar :) o kadarda iphone delisi değilim 7 plus u 8 cıkınca ucuzlar alırım eyw :D
 

mehmet-284

Öğrenci
Katılım
1 Tem 2017
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
26
Bekle dememdeki sebep yıl başında ocakta şubatta olsak demem 8 in çıkmasına 2 ay kalmışken bekle işte daha iyi telefonun olsun 7plus ike 6s arasında bir iki değişiklikten başka birşey göremedim 6s al ucuz arıyorsan
 

murat zorluu

Doçent
Katılım
17 May 2017
Mesajlar
674
Reaksiyon puanı
178
Puanları
43
Yaş
29
Bekle dememdeki sebep yıl başında ocakta şubatta olsak demem 8 in çıkmasına 2 ay kalmışken bekle işte daha iyi telefonun olsun 7plus ike 6s arasında bir iki değişiklikten başka birşey göremedim 6s al ucuz arıyorsan
Ekran büyüdü ,3 d touch geldi ,çift kamera özelliği geldi ,ram arttı ,depolama arttı,Batarya gücü arttı.Sizin saydığınız iki özellik harici başka farklarda var.Üstelik 1 sene fazla güncelleme alacak.
--- Gönderi Güncellendi ---
Yok sen bana android'i aşılamaya çalışıyorsun:)o_O iphone alacağım. en azından kafam kulağım rahat olur

ya hocam 8 bekle 10 bekle nereye kadar :) o kadarda iphone delisi değilim 7 plus u 8 cıkınca ucuzlar alırım eyw :D

Boşa bekleme apple fiyat standartları gereği o telefon 4 milyar civarı seyreder alacaksan şimdi al
 

konukulas

Asistan
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
223
Reaksiyon puanı
66
Puanları
28
Yaş
27
iPhone 7 plus 128gb kullanıyorum. Çok memnunum iPhone 6'dan geçtim. 5s'ten her türlü geçilir. Çok ciddi bir hız ve kalite farkı göreceksiniz :)
 
Üst