Arkadaşlar merhaba,
Sizlerle yaşamış olduğum bir problemi paylaşmak ve neticesinde sorunumun giderilmesi adına engin bilgilerinizden faydalanmak istiyorum.
Amerika Birleşik Devletlerine giden bir arkadaşım vasıtasıyla yaklaşık olarak 2 hafta önce Iphone 6S telefon getirttim.
Telefonun maalesef talihsiz bir şekilde ekranında hasar meydana geldi ve kırılmalar oldu. Şuan telefonun kullanımı noktasında bir problem yok, fakat ön camındaki hasar ile kullanmak istemiyorum.
Netice itibariyle Apple Teknik Destek ile iletişime geçtim, kendileri telefonun ekran değişimi noktasında "450 TL" , ürün değişimi istersem "1100 TL" bedel ile sorunu çözebileceğimi söylediler.
Şahsıma sunulan bu iki alternatif üzerinde yoğunlaşıp birini seçecektim fakat beklemediğim bir süpriz ile karşılaştım. Telefonumun Seri numarası "A1633" olduğu için Türkiye'deki mevcut Apple Store'larda teknik destek alamayacağım söylendi. Telefonumun Mart 2016 ayına kadar garantisi mevcut fakat Türkiye'de geçerli olmadığı için birşeye yaramıyor. Teknik desteği garanti kapsamında değil ücret karşılığında almak istediğimi söyledim, ücreti neyse verip camının değiştirilmesi hususunda, buda mümkün değilmiş.
3. parti ekranlar, doğubank ya da benzeri şekilde yerlerde telefonumun hasarının onarılmasından yana değilim. 2 hafta önce Apple Store'dan aldığım ürüne Teknik Destek sağlanılamaması üzücü ve saçma bir durum. Apple gibi bir kuruluş "Git Avrupa ülkelerinden birinden Teknik Destek al, Telefonunuzu Avrupa Ülkelerinden birine götürüp yaptırabilirsiniz" demesi akıl kârı gelmiyor.
Yardımlarınızı ve yönlendirmelerinizi bekliyorum.
Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Sizlerle yaşamış olduğum bir problemi paylaşmak ve neticesinde sorunumun giderilmesi adına engin bilgilerinizden faydalanmak istiyorum.
Amerika Birleşik Devletlerine giden bir arkadaşım vasıtasıyla yaklaşık olarak 2 hafta önce Iphone 6S telefon getirttim.
Telefonun maalesef talihsiz bir şekilde ekranında hasar meydana geldi ve kırılmalar oldu. Şuan telefonun kullanımı noktasında bir problem yok, fakat ön camındaki hasar ile kullanmak istemiyorum.
Netice itibariyle Apple Teknik Destek ile iletişime geçtim, kendileri telefonun ekran değişimi noktasında "450 TL" , ürün değişimi istersem "1100 TL" bedel ile sorunu çözebileceğimi söylediler.
Şahsıma sunulan bu iki alternatif üzerinde yoğunlaşıp birini seçecektim fakat beklemediğim bir süpriz ile karşılaştım. Telefonumun Seri numarası "A1633" olduğu için Türkiye'deki mevcut Apple Store'larda teknik destek alamayacağım söylendi. Telefonumun Mart 2016 ayına kadar garantisi mevcut fakat Türkiye'de geçerli olmadığı için birşeye yaramıyor. Teknik desteği garanti kapsamında değil ücret karşılığında almak istediğimi söyledim, ücreti neyse verip camının değiştirilmesi hususunda, buda mümkün değilmiş.
3. parti ekranlar, doğubank ya da benzeri şekilde yerlerde telefonumun hasarının onarılmasından yana değilim. 2 hafta önce Apple Store'dan aldığım ürüne Teknik Destek sağlanılamaması üzücü ve saçma bir durum. Apple gibi bir kuruluş "Git Avrupa ülkelerinden birinden Teknik Destek al, Telefonunuzu Avrupa Ülkelerinden birine götürüp yaptırabilirsiniz" demesi akıl kârı gelmiyor.
Yardımlarınızı ve yönlendirmelerinizi bekliyorum.
Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.