İphone 6S Teknik Destek Sorunu

yaguye

Öğrenci
Katılım
20 Aralık 2015
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar merhaba,

Sizlerle yaşamış olduğum bir problemi paylaşmak ve neticesinde sorunumun giderilmesi adına engin bilgilerinizden faydalanmak istiyorum.

Amerika Birleşik Devletlerine giden bir arkadaşım vasıtasıyla yaklaşık olarak 2 hafta önce Iphone 6S telefon getirttim.
Telefonun maalesef talihsiz bir şekilde ekranında hasar meydana geldi ve kırılmalar oldu. Şuan telefonun kullanımı noktasında bir problem yok, fakat ön camındaki hasar ile kullanmak istemiyorum.
Netice itibariyle Apple Teknik Destek ile iletişime geçtim, kendileri telefonun ekran değişimi noktasında "450 TL" , ürün değişimi istersem "1100 TL" bedel ile sorunu çözebileceğimi söylediler.
Şahsıma sunulan bu iki alternatif üzerinde yoğunlaşıp birini seçecektim fakat beklemediğim bir süpriz ile karşılaştım. Telefonumun Seri numarası "A1633" olduğu için Türkiye'deki mevcut Apple Store'larda teknik destek alamayacağım söylendi. Telefonumun Mart 2016 ayına kadar garantisi mevcut fakat Türkiye'de geçerli olmadığı için birşeye yaramıyor. Teknik desteği garanti kapsamında değil ücret karşılığında almak istediğimi söyledim, ücreti neyse verip camının değiştirilmesi hususunda, buda mümkün değilmiş.

3. parti ekranlar, doğubank ya da benzeri şekilde yerlerde telefonumun hasarının onarılmasından yana değilim. 2 hafta önce Apple Store'dan aldığım ürüne Teknik Destek sağlanılamaması üzücü ve saçma bir durum. Apple gibi bir kuruluş "Git Avrupa ülkelerinden birinden Teknik Destek al, Telefonunuzu Avrupa Ülkelerinden birine götürüp yaptırabilirsiniz" demesi akıl kârı gelmiyor.

Yardımlarınızı ve yönlendirmelerinizi bekliyorum.
Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
 

trm

Asistan
Katılım
20 Ekim 2015
Mesajlar
473
Reaksiyon puanı
52
Puanları
28
Bu sorunun aynısını kuzenim yaşadı. ABD'den aldığı 6s TR'de garanti kapsamına giren model değildi. Hiç bir şekilde cihazda yardımcı olmadılar. Bunu alırken sizin dikkat ederek almanız gerekiyordu.

Sonuç olarak cihaz tekrar abdye gitti ve orada sorun olduğunu kabul edip yeni cihazı teslim ettiler verdikleri yeni cihaz ise TR garanti kapsamına giren modeldi...
 

Batu97han

Doçent
Katılım
22 Ağustos 2015
Mesajlar
908
Reaksiyon puanı
145
Puanları
43
Arkadaşlar merhaba,

Sizlerle yaşamış olduğum bir problemi paylaşmak ve neticesinde sorunumun giderilmesi adına engin bilgilerinizden faydalanmak istiyorum.

Amerika Birleşik Devletlerine giden bir arkadaşım vasıtasıyla yaklaşık olarak 2 hafta önce Iphone 6S telefon getirttim.
Telefonun maalesef talihsiz bir şekilde ekranında hasar meydana geldi ve kırılmalar oldu. Şuan telefonun kullanımı noktasında bir problem yok, fakat ön camındaki hasar ile kullanmak istemiyorum.
Netice itibariyle Apple Teknik Destek ile iletişime geçtim, kendileri telefonun ekran değişimi noktasında "450 TL" , ürün değişimi istersem "1100 TL" bedel ile sorunu çözebileceğimi söylediler.
Şahsıma sunulan bu iki alternatif üzerinde yoğunlaşıp birini seçecektim fakat beklemediğim bir süpriz ile karşılaştım. Telefonumun Seri numarası "A1633" olduğu için Türkiye'deki mevcut Apple Store'larda teknik destek alamayacağım söylendi. Telefonumun Mart 2016 ayına kadar garantisi mevcut fakat Türkiye'de geçerli olmadığı için birşeye yaramıyor. Teknik desteği garanti kapsamında değil ücret karşılığında almak istediğimi söyledim, ücreti neyse verip camının değiştirilmesi hususunda, buda mümkün değilmiş.

3. parti ekranlar, doğubank ya da benzeri şekilde yerlerde telefonumun hasarının onarılmasından yana değilim. 2 hafta önce Apple Store'dan aldığım ürüne Teknik Destek sağlanılamaması üzücü ve saçma bir durum. Apple gibi bir kuruluş "Git Avrupa ülkelerinden birinden Teknik Destek al, Telefonunuzu Avrupa Ülkelerinden birine götürüp yaptırabilirsiniz" demesi akıl kârı gelmiyor.

Yardımlarınızı ve yönlendirmelerinizi bekliyorum.
Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Kusura bakma ama bu senin suçun önceden araştırman lazımdı bu sorun çoktandır var zaten.Piyasada 2000 tl ye bile düştü kayıtsız iphone 6s ler ama satmıyor.Firmanın stratejik bir hamlesi de olabilir sonuçta her ülkenin durumuna göre fiyatlandırma yapıyor cihazlarına.Amerika ile Türkiye arasında da baya fiyat farkı var o zaman hepimiz yurtdışından alalım.Avrupadaki Apple ayrı Amerika'daki Apple ayrı sonuçta bölgeye göre pazarlama yapılıyor.
 
Üst