🔥 Öne Çıkan Konular

İphone 6s (İos 14) ahizeden gelen garip sesler

Bu konuyu okuyanlar

wolf61

Öğrenci
Katılım
31 Ekim 2020
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
21
Arkadaslar görüşme sırasında ahizeden garip garip sesler rüzgar sesleri gibi sesler gelip görüşme sonlanıyor. Bazen 2. dk sonra bazen 7. dk sonra oluyo bu durum.
Bu sorunu yaşayan var mı ? Kafayı yemek üzereyim
 

Utku92

Profesör
Katılım
30 Haziran 2012
Mesajlar
3,557
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
2,134
Puanları
113
Yaş
29
Belki çekim sorunu vardır. Evde bulunuyorsanız wifi ile aramayı etkinleştirin.
 

wolf61

Öğrenci
Katılım
31 Ekim 2020
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
21
yok hayır baska bi telefon da hattı denedim kullandım onda yapmıyo
 

Utku92

Profesör
Katılım
30 Haziran 2012
Mesajlar
3,557
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
2,134
Puanları
113
Yaş
29
Restore atın itunes üzerinden.
 

Erenist2020

Dekan
Katılım
17 Şubat 2020
Mesajlar
8,967
Reaksiyon puanı
7,297
Puanları
113
Yaş
38
Arkadaslar görüşme sırasında ahizeden garip garip sesler rüzgar sesleri gibi sesler gelip görüşme sonlanıyor. Bazen 2. dk sonra bazen 7. dk sonra oluyo bu durum.
Bu sorunu yaşayan var mı ? Kafayı yemek üzereyim
Yedek alıp cihazı sıfırla derim.
 

wolf61

Öğrenci
Katılım
31 Ekim 2020
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
21
denedim hepsini olmuyo malesef
 

ThorJ

Dekan
Cezalı
Katılım
14 Haziran 2019
Mesajlar
7,375
Çözümler
25
Reaksiyon puanı
8,978
Puanları
113
Yedeklerinizi alıp cihazı restore etmenizi öneririm.
 

wolf61

Öğrenci
Katılım
31 Ekim 2020
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
21
onu da yaptım ama düzelen bişey yok hocam. Bu sorunu yasayan kimse yok mu ?
 
Üst