Değişim sadece telefonun içinde anakartında filan sorun olursa olur.Telefonun içini açtırırsanda apple anlıyor açılıp açılmadığını.Telefonun ekranı kırıldığı zamanlarda istersen ücretsiz ekran değişimi istersen 900-1000tl arası olması lazım bir para veriyosun swap ürün alıyorsun.Eğer kasayı değiştirmek istiyosan illegal yollardan yani bir telefoncudan sıfır kasa alıp montajını yaptırırsın ama garanti dışına çıkar.Yani üzgünüm senin iş çok zor.Evet Arkadaşlar İphone 6 İçin değişim Hakkında bilgi istiyorum Değişime girmesi için ne yapmamız gerek ? yada Kasada Yamukluk var ne kadara mal olur bu bana ?
Herkes farklı birşey söylüyor ben anlamadım. kimi Olmaz diyor kimi olur diyorKardeş benim iphone 6 da ekrana basınca ses geliyodu direk değiştirdiler. Ayrıca telefonun yanında darbe vardı arkasında da çizik. Hiç sıkıntı yapmadılar bende çok şaşırdım.
sen götür zorlu apple'a değişir üzmezler...Herkes farklı birşey söylüyor ben anlamadım. kimi Olmaz diyor kimi olur diyor![]()
Kardeş arkadaşın telefonu ekran kasa uyumuyla ilgili bir sorun olduğu için değiştirmiş olabilirler çünkü apple kasa değişimi yapmıyor.Senin telefonunda sadece yamuklukHerkes farklı birşey söylüyor ben anlamadım. kimi Olmaz diyor kimi olur diyor![]()
Kardeş arkadaşın telefonu ekran kasa uyumuyla ilgili bir sorun olduğu için değiştirmiş olabilirler çünkü apple kasa değişimi yapmıyor.Senin telefonunda sadece yamukluk
varsa değişim filan olmaz.Ama istersen dene şansını şimdiden randevu almaya çalış.
arkadaşlar merhaba. ben de şu sıralar iphone6 telefonum için değişim talebinde bulundum ve yaklaşık 10 gündür uğraşmaktayım. telefonumun klavye kısmında boydan boya bir çatlak var, hoparlörü bozuk cızırtılı ve olması gerekenden az ses geliyor. parmak izi okuyucu cok nadir doğru şekilde çalışıyor defalarca parmaklarımı tekrar tekrar okutup tanıtmama rağmen. ve ses açma kapama tuşu na hiç dokunmadan telefon sureklı titriyor kendını sessize alıyor ve yine sesli oluyor devamlı. ayrıca yine ses açma kapama tuşunun orada ekrana bastırıldığında ses çıkıyor ve sanki içeri çöküyormuşçasına bir his veriyor. telefonumu 13 aydır kullanıyorum ve su ana kadar kılıf dahi kullanmamama ve çizik dahi olmamasına rağmen telefonumun şarj sonrası ekranının çatladığını farkettım. bütün bu problemler neticesinde zorlu center a götürdüm telefonu ve oradaki elemanlardan bir tanesi telefonun çatlağı ve diğer sorunları dahil her seyın garanti kapsamına girdiğini söyledi ve zaten telefonun ilk günkü gibi olduğunu kendı gözleriyle gördü fakat mağdur oldugumdan telefon için değişim talebınde bulunduğumu ve kesınlıkle telefonun açılıp kurcalanmamasını yani tamirat istemediğimi ifade ettim. öyle bir şey söz konusu değil dedi alaycı bir tavırla fakat isterseniz kvk ya yönlendirelim sizi dedi. kvk ya da gittim onlar da gördü telefonu. biz sizi arayacağız dediler bir iki güne, bugun mesaj atmışlar. telefonun bu kadar sorununa rağmen 1231 tl masraf cıkarmıslar ve onlar da gördü kesınlıkle bir kullanıcı hatası bulundurmadığını telefonun. bu durumda ne yapmalıyım sizce, randevu almak da kolay olmuyor açıkçası. müşteri memnuniyetine önem veriyoruz dedikleri bu mu yani. bu problem çözülmez ise tüketici haklarına başvuracağım fakat öncesinde önerebileceğiniz bir şey var mı acaba? bu kadar uğraştıracaklarını tahmin etmezdim doğrusu içim rahattı şikayetimi onlara bildirirken.
zorlu center daki elemen da zaten her seyın garantı kapsamında olduğunu hatta bu cam çatlağının da cok karşılaştıkları bir sorun olduğunu söyledi. fakat sonra bir şekilde önüme baya bi masraf çıkardılar, "yerseniz" mi diyorlar ne yapmaya çalışıyorlar anlamış değilimHocam bu hatalar icin direk değişim yapmaları gerekirdi zorlu centerda. Bence bir kez daha oraya başvurun. Apple destek hattından görüsün durumu anlatın belki size direk onlar randevu açarlar.
zorlu center daki elemen da zaten her seyın garantı kapsamında olduğunu hatta bu cam çatlağının da cok karşılaştıkları bir sorun olduğunu söyledi. fakat sonra bir şekilde önüme baya bi masraf çıkardılar, "yerseniz" mi diyorlar ne yapmaya çalışıyorlar anlamış değilim
Zorlu Center'da gittiğinize eminsiniz değil mi? Apple Store kvk'ya yönlendirmez. Genius Bar ile mi görüştünüz?
evet zorlu center tabiki. oradaki 2 elemanla konuştum bana önce garantı kapsamında dediler, kesınlıkle değişim istiyorum deyince de beşiktaş kvk ya yonlendırdıler akıllarıncaZorlu Center'da gittiğinize eminsiniz değil mi? Apple Store kvk'ya yönlendirmez. Genius Bar ile mi görüştünüz?
garantı kapsamında dedi ve telefonun açılmasını tamiratını istemiyorum cunku cok problemı var ve mağdurum dediğimde kendı kendılerıne kvk ya git dediler 2 elemanEvet burda bende anlamadım bu durumu. KVK niye devreye girdi onu anlamadım. Şayet bir sorun varsa kendi bünyesi icinde hallediyorlar. Ayrıca Apple Store daki eleman size karşılıyoruz dedikten sonra cihazı sizden alıp sıfır bir cihazla değiştirmesi gerekirdi kanımca.
evet randevu almadan herhangi bir çalışana sordumApple Store'da randevu almadan herhangi bir çalışana mı sordunuz yoksa Genius Bar ile mi konuştunuz?
Genius bardan randevu alın.
Apple Store - Genius Bar
yenıden merhabalar. bugun randevuya gittim. yine bana dediler ki telefonun bu sorunlarından dolayı değişimi gerçekleştirilmeli fakat ses açma kapama yerinde nokta kadar bir iz var o yüzden 700 liraya ancak değişim yaparız dediler, yenı telefonu verip eskisini tamir edeceklerınde o ufak nokta kadar iz onların telefonu duzeltmelerını zorlastıracak ve kalıbrasyon hatası olmasına neden olacakmış, yok efendım kasa açıklığı yaratacakmış gibi akıllarına ne gelirse söylediler. yahu butun bu sorunlar telefonun kendısınden kaynaklanmasına rağmen o görmezden gelinecek izi bahane etmelerini anlayamıyorum. telefon arızalarının o izle uzaktan yakından ilgisi yok. çok şaşırttılar benı bugun keyıflerıne göre telefon değişimi yaptılar, ben ve benım gibi değişim isteyip de işini zorlaştırdıkları insanlara da biz burada herkesın telefonunu değiştireceksek batarız tarzı laflar edildi. sahip olduğum hakları biliyorum hepsini araştırıp da geldim dediğimdeyse de "iyi etmişsiniz" dediler. resmen dalga geçtiler ya. bu durumda ne yapabilirim. yarın 5.30 a bir randevu daha aldım ve bu sefer başka bırı ilgilenecekmıs fakat o da bugünkü duruma dair bilgilendirildi yani o da saçmalayacak galiba. kaldı ki telefonun ekranının paramparça oldugu ve kasaya aldığı darbeden dolayı muhtemelen kasa acıklıgı olan telefonu 270 tl ye değiştirmişlerdi hatta o telefon sdn ekibinindi ve video hala duruyor. tüketici haklarına başvurmam için yeterli sebebim yok mu sabrım taştı vallahi
Bence uğraşmayın direk tüketici hakları mahkemesine gidin burası Türkiye burada hakkınızı aramazsanız kimse umursamaz o telefon için gider gelirsiniz apple store'dan hayatta telefon almam mis gibi genpa varken apple garantisi perişanlık türkiyede ne yazık ki geçenlerde yazılım sıkıntısı için gittim Faruk Süren yüzünden kimse yüzümüze bakmadı hiç beklemedim yazılım sıkıntısını restore ile giderdim apple store'da resmen tipe bakıyorlar bir de ismineyenıden merhabalar. bugun randevuya gittim. yine bana dediler ki telefonun bu sorunlarından dolayı değişimi gerçekleştirilmeli fakat ses açma kapama yerinde nokta kadar bir iz var o yüzden 700 liraya ancak değişim yaparız dediler, yenı telefonu verip eskisini tamir edeceklerınde o ufak nokta kadar iz onların telefonu duzeltmelerını zorlastıracak ve kalıbrasyon hatası olmasına neden olacakmış, yok efendım kasa açıklığı yaratacakmış gibi akıllarına ne gelirse söylediler. yahu butun bu sorunlar telefonun kendısınden kaynaklanmasına rağmen o görmezden gelinecek izi bahane etmelerini anlayamıyorum. telefon arızalarının o izle uzaktan yakından ilgisi yok. çok şaşırttılar benı bugun keyıflerıne göre telefon değişimi yaptılar, ben ve benım gibi değişim isteyip de işini zorlaştırdıkları insanlara da biz burada herkesın telefonunu değiştireceksek batarız tarzı laflar edildi. sahip olduğum hakları biliyorum hepsini araştırıp da geldim dediğimdeyse de "iyi etmişsiniz" dediler. resmen dalga geçtiler ya. bu durumda ne yapabilirim. yarın 5.30 a bir randevu daha aldım ve bu sefer başka bırı ilgilenecekmıs fakat o da bugünkü duruma dair bilgilendirildi yani o da saçmalayacak galiba. kaldı ki telefonun ekranının paramparça oldugu ve kasaya aldığı darbeden dolayı muhtemelen kasa acıklıgı olan telefonu 270 tl ye değiştirmişlerdi hatta o telefon sdn ekibinindi ve video hala duruyor. tüketici haklarına başvurmam için yeterli sebebim yok mu sabrım taştı vallahi
arkadaşlar teşekkür ederim ilgilendiğiniz için. dünkü randevuda anladıkları dilden konusunca ve adam kayırdıklarını gözlemlediğimi ifade edince biraz tedirgin oldular açıkçası ve hemen lafı çevirmeye basladılar. bir önceki gunku elemanlara kesınlıkle ücretsiz değişim yapılmayacak denmiş olmalı ki dün "ücretsiz değişim yapın, zaten dunku mudur ücretsiz değişim yapılsın diye not bıraktı" laflarını duyunca baya bi şaşırdılar. sonrasında hemen değişim yapalım getirin falan deyip lafı çevirmeye başladılar. ben, peki tamam değişimi yapın fakat işinizi kötüye kullandığınızı düşünüyorum, sizi şikayet etmeme engel olmayacak bu yapacağınız değişim deyince de bir sürü özür, aman efendım sizi bu kadar yormak istemezdik kusura bakmayın gibi laflar. yani anlayacağınız ilk etapta müşteriyi yolmak gibi bir amaçları var ve cok sinir bozucu
tekrardan vakit ayırdığınız için sağolun
Benim biladerim apple yetkili servisinde çalışıyor ben ona gönderiyorum cihazda hiç bir şey olmasın o direk değiştirip 2 gün içinde yenisini tekrar gönderiyor bana ve garanti bitmesine yakın cihaz tr garantili ise son 1 ay kaldıysa 3 daha ekliyor garantiye böyle gidiyor çok arkadaşımın cihazını değiştirdim ben her hafta gönder yenisi gelsinapple iyidir
- - - Mesaj Güncellendi - - -
evet apple kvk ile anlaşmalı kvk ya veriyor cihazı benim biladerim de kvk da çalışıyor ücretsiz değişim yapıyor
- - - Mesaj Güncellendi - - -
Kardeşim benim biladerim applenın kvk servisinde çalışıyor yalan o hikaye anakart falan ben cihazı aldım 6 ay oldu 5s batarya %85 e düştü ömrü biladere gönderdim 2 iş günü içinde hemen 0ı geldi oradaki tuttuğu rapor önemli çoğu 5 10 arkadaşımında değiştirdim ben hiç sıkıntı olmadı kulaklıkta gönderdim hemen yenisi geldi şarj kablosu dersende öyle yani garanti bitimine son 1 ay vardı arkadasımın hemen gönderdik 5si yenisi geldi ve + 3 ay daha garanti verdiler değişim yaptırıyorum ben sürekli arkadaşlarıma eşime dostuma
ben eşimin dostumun arkadaşlarimin hepsinin tek tek değiştiriyorum 4000 bin tl para vermiş adam birakta kullansin :dsenin iş iyimiş :d bizimkini görmez sanırım :d
yürü be genç osman ne reklam yapacam be ben millet burada gerçekleri görsün diye uğraşıyoruz ama senin gibi çekenmeyen insanlar oldukça sizden bir yol olmaz dostum.Dayı iyi reklam yaptın 2-3 konuda yeter da.