Merhaba Arkadaşlar Aranıza Yeni Katıldım 2 gün önce İphone 5s Uzay Grisi Aldım Aldığım Satış Temsilcisi 12 Saat Kapalı Şarj Etmemi İstedi Neyse 12 Saat Kapalı Şarj Etmeye Çalışsamda Malesef İphone 5s Kapalı Şarj Olmuyordu 12 Saat Sarj Ettikten Sonra Telefonu Elime Aldığımda Sarjın Acaip Bir Şekilde Hızlı Boşaldığını Gördüm 1 Saatlik Wifiye Bağlanarak İnternette Gezindikten Sonra Sarjımın %20 Cıvarı Azaldığını Gördüm Ama İnternette Derin Bir Araştırma Yaparak Bazı İphone 5s Kullanıcılarının 33 dakikalık bir wifi bağlantı gezinmesinde %1 sarjı ya gidiyor ya gitmiyor Sonra Youtu'be Uygulamasına Girdim Siyah Klavyede Büyültme Kücültme Tuşuna Basarken Bir Parlaklız azalıp Çoğaldığını Gördüm sonra orta tuşa basarken çıt çıt ses geliyordu daha sonra apple temsilcisini aradım gizlilikten bir programla wifi üzerinden benden rapor aldı telefonum ile ilgili ve yazılımsal olduğunu ve teknik servise göndermemi söyledi sonra iphonumu bul özelliğimi kapatmamı istedi kapattım herneyse gittim aldığım yere telefonumu sıfırlamadan teslim ettim ve birde aklıma ne gelsin parmak izini kapatmadığım ve icloud adlı programın kapatmadığım aklıma geldi arkadaşlar değişim talep ettim şimdi sizde demin belirtiğim kapatmayı unuttuğum icloud ve parmak izi okuyucusu (Touch ID?) kapatmadığım için bir sıkıntı çıkarmı ve bu durumlar yüzünden değişim yaparlarmı ? şimdiden teşekkürler