BlackNatsuZero
Öğrenci
- Katılım
- 23 Şubat 2018
- Mesajlar
- 43
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 6
- Yaş
- 25
Merhabalar D-smart'ın İnternetini sorunsuz olarak tam paketimle rahat bir şekilde kullanıyordum. Şubat'ın 2'de bir sorunla karşılaştım 8mps paketim varken hızım birden 1mps'e düştü. Dsmart Müşteri Hizmetlerini aradığım zaman bir elektrikçi çağırıp kabloları değiştirmemiz gerektiğini söylemişti. Ve bizde CAT6 ile değiştirdik ama sorunum devam ediyor. Müstakil evde yaşıyorum. Sorun Türk Telekom Kutusundamıdır ? Yan komşumuz telefon hattının sürekli gidip geldiğini söylemişti. Onun hat ile bizim internet aynı T.T.K'e bağlı sorunu çözmek için kimlere müracaat etmem gerekiyor ?