İnterneti Kadınlar Sürüklüyor

filtrekahve

Doçent
Emektar
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
641
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Dünya Kadınlar Günü yaklaşırken, Türkiye'de internet kullanımıyla ilgili yapılan bir araştırma, reklamlara kadınların daha fazla ilgi gösterdiğini ortaya çıkardı.

İnteraktif pazarlama iletişimi odaklı ajans olarak kendini tanımlayan adinteractive tarafından, reklamlara gösterilen ilgi üzerine yapılan araştırma "İnteraktif Türkler" adını taşıyor. Açıklanan sonuçlara göre ülkemizde internetteki reklamlara katılanların yüzde 52'si kadın. Onbinlerce kişilik bir veritabanı üzerinden yapılan araştırmada kadınların evde sadece televizyon seyretmediği ve internette birçok noktada var oldukları da sonuçların arasında yer aldı.

kadin1236341734.jpg

Reklam dendiği zaman televizyon ya da internet farketmiyor, en ilgili kesim kadınlar...

Kadınlar arasında 25-35 yaş grubu yüzde 54'lük oranla internette reklamları en çok takip eden kesim olarak karşımıza çıkarken; 18-25 yaş arasındakiler yüzde 22, 35-50 yaş arası yüzde 19, 50 ve üstü ise yüzde 3'lük bir paya sahip. Yaşadıkları şehirlere bakıldığında ise İstanbul, Ankara ve İzmir ilk 3'ü alırken İstanbul'un yüzde 48'le açık ara önde olduğu görülüyor.

:: Bayanlar, siz bu araştırmaya ne yanıt verirdiniz?

Yazan: Melih Çelik
SDN - http://shiftdelete.net
 

Neotiger

Profesör
Katılım
6 Kasım 2008
Mesajlar
2,711
Reaksiyon puanı
41
Puanları
218
SDN'de Bayan Kalmadı Ki Yazsın... :)
 

emelden

Dekan
Katılım
30 Ocak 2007
Mesajlar
5,260
Reaksiyon puanı
8
Puanları
0
Her ne kadar reklamların gereksizliği, insanların ihtiyaçlarının ötesinde mal ve hizmet almaya teşvik ettirdiği iddia edilse de aksine tüketiciyi bilinçlendirir. Ve biz bayanlar bu konuda daha da dikkatliyiz sanırım. Çünkü alışverişe, yeniliklere her zaman açığız.

Araştırmaya gelince internetin de hızla hayatımıza girdiği şu dönemde beklenmedik bir sonuç değil.
 
Üst