İE'yi Kaldırma

Bu konuyu okuyanlar

MSDN

Profesör
benim sorunum şu İnternet Explorer'i sistemden tamamen kaldırmak İE yi sistemden tamamen kaldırmanın yolu varmı??
 

srtc91

Öğrenci
Saner Apaydın dedi ki:
Niye istiyosun ki böyle bişey?

Arkadaş galiba Firefox'çu olacak.Ya da Opera'cı.Tecihim Firefox'tur , IE'yi kaldırmak isteyen arkadaşım.Ama IE de dursun bence bir kenarda.Virüs yüzünden falan mı kaldırmak istiyorsun ?
 

El Padrino

Dekan
Emektar
dostum IE yi kaldırma sana ne zararı var?

hem IE windows update sıtesıne gırmek ıcın gereklı.eger sılersen mozilla veya dıgerlerınden gıremezsın...o yuzden IE guncelleme ıcın kalmalı ;)

bende mozilla kullanıorum ama IE yı güncelleme ıcın tutmak zorundayım
 

cacar

Profesör
yazıkya silme bende kullanmıyorum ama kaldırmıyorumda, şimdiye kadar bişekilde işimizi gördü
 

MSDN

Profesör
arkadaşlar firefoxta İE eklentisi var zaten onla girebiliyom Update ye boş boş simgesini görüyom 5 Mb yer kaplıo 5 Mb yio virüs girdirio ve bilgisayar yavaşlatıo daha ne olsun nasıl kaldırılıyor ben onu istiyom nolur :'( :'( acıyın bana
 

snra

Profesör
IE'yi silersen Firefox'taki IE eklentisi de çalışmayacaktır diye biliyorum.
 

Turab Garip

Dekan
Emektar
IE'yi kaldırmak istiyorsun ama avatarında IE var.
IE'yi kaldırmak istiyorsun ama isminde microsoft var :)

IE'yi Firefox'da çalışmaya devam edecek şekilde kaldırmak istiyorsan;
Denetim Masası -> Program Ekle Kaldır -> Windows Bileşenleri Yükle/Kaldır.

Bu listeden IE 'nin yanındaki tiki kaldır sonra da ilerle, bitene kadar.

Ayrıca 5 MB yer kaplasa ne olur kaplamasa ne olur?
Yine ayrıca, onu kullanmadığın zaman bilgisayarı nasıl yavaşlatabilir ki? :)
 

snra

Profesör
Elmacik dedi ki:
IE'yi Firefox'da çalışmaya devam edecek şekilde kaldırmak istiyorsan;
Denetim Masası -> Program Ekle Kaldır -> Windows Bileşenleri Yükle/Kaldır.

Bu listeden IE 'nin yanındaki tiki kaldır sonra da ilerle, bitene kadar.
Bu yöntemle sadece başlat menüsü ve hızlı başlat'taki IE kısayolarından kurtulabilirsin, tamamen silmez.
 

Turab Garip

Dekan
Emektar
Saner sanırım o zaman mesajımda bir şeyi dikkatten kaçırdın, veya ne demek istediğimi anlamadın :)

Ben de zaten arkadaşa onun için oradan silmesini tavsiye ettim.
[size=6pt]Yani aramızda kalsın biraz psikolojik olarak rahatlasın diye :p[/size]
Yoksa Firefox'un içinde kullandığı IE özelliğini kullanamayacak.
 

ultum

Öğrenci
ie windows ile bütünleşmişdir defalarca microsofta dava açılmıştır bu yüzden :) eğer ie yi açmazsan hiçbir sorun olmaz arkadaşların dediği gibi yaparsın kısa yollar gider firefox ile sörfe devam edersin ama saplantı haline gelmişse sende yolu vardı bir yerde rastladım ama gereksiz gördüm yazmadım beynime :)
 

Genco03

Öğrenci
Başlat-çalıştır-regedit'gir açılan ekranda

Hkey_local_machıne\software\microsoft\windows\currentversion\uninstall a gir ve ie'yi bul üzerine sağ tıkla sil bu kadar...
;)
 

Carnage

Asistan
Arkadaşlar başlık açılalı çok olmuş ancak bu forumdaki sık rastladığım tehlikeli bir eğilimi eleştirmek istiyorum. Adam IE'yi nasıl kaldırırım diye soruyor, üyelerin birçoğu geyik içerikli başlıklar açıyor. "Neden kaldırmak istiyorsun?,kaldırma garibanı", "IE'nin suçu ne gibi" ifadeler içeren mesajlar forumun bilgi birikimine arttırmaz.

Bu mesaja nasıl geldim? IE 7'yi kaldırmam gerekti ve kaldırmada bazı sıkıntılar yaşadım. Şu anda o sorunumu hallettim. Ama pek çok forumda yazılan bu tip mesajlar,bir sorunla karşılaşmış ve internette sorununa çare arayan,vakti sınırlı bir adam için oldukça sinir bozucu. Benim IE'yi kaldırmam gerekti çünkü popüler mshtml.dll hatası ile karşılaştım. IE'yi kaldırmadan "regsrv32 mshtml.dll" komutunu yapmanın imkanı yok. Ve program ekle/kaldır listemde görünmüyordu. Yardımcı olmaya çalışan birkaç arkadaşı tenzih ederim ancak bu başlıkta mesaj yazanların büyük bir çoğunluğunun yazdıklarının hiç kimseye faydası yok.
 

SDN Son Haberler

Üst