Hüseyin!!!

Hakkı Alkan

Administrator
Yönetici
Admin
Dizi biraz önce bitti. Hüseyin gitti yahu :(

O kadar adam öldü ama Hüseyin ne biliyim?

:mad:

Erhan, Nevzat gibi adamlar durur, Hüseyin nasıl gider yahu?

|)
 

cacar

Profesör
bence ölmedi, ama şu açıdan bakarsak ne zamandır ekipten ölende yoktu, hep yaralanmalar filan.
 

turoksin0

Profesör
arkadaşlar tam izlemiyorum ama şunu biliyorumki hüseyini reyting savaşına kurban verdik başımız sağolsun :D
 

Hakkı Alkan

Administrator
Yönetici
Admin
bence bu adamlar dizi seti dışında kanka ortamında olanlarla devam ediyorlar. hüseyin, bunlarla kankalık yapıcak birisi gibi değil. sanırım sizin de dediğiniz gibi ayağını kaydırdılar.
 

Hakkı Alkan

Administrator
Yönetici
Admin
yansıttığı karaktere diyecek söz yok. devlet memuru, özellikle de emniyet görevlisi imajının ne hallerde olduğunu hepimiz biliyoruz. hiç değilse alper ve de hüseyin gibi karakterler sayesinde bu imaj biraz olsun düzelir.
 

Hakkı Alkan

Administrator
Yönetici
Admin
sormayın ağalar. bölüm geride kaldı bambaşka olaylar var ama ben hala üzülüorum hüseyin'e. nasıl bi senaristsin sen raci bey?

bi kurşun yelek vardı, şu vardı bu vardı diyerek geri getirin yaw
 

cacar

Profesör
karakterler gidici, kurtlar vadisi camiası kalıcı, bir hüseyin gider, bir hüseyin gelir
 
Üst