Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 1)

Huawei P20 & P20 Pro Kullanıcı Deneyimi - Beğeni Anketi


  • Kullanılan toplam oy
    94

TttEee

Asistan
Arkadaşlar merhaba.
Yurtduşı cihazım var clt-l29 c185. Hi Care uygulamasını kurcalarken cihazım bae ürünü olduğu için ülkeyi Kuveyt yaptım ve uygulama hi care - service - update dediğim zaman android 9 hazır mesajı geldi. Şuanda indiriyorum
 

TttEee

Asistan
Merhaba bir şey danışmak istiyorum p20' de VoLte özelliği var mı ? İnternette p20 pro ve Lite da gözüküyor sadece ?
"Ayarlar - kablosuz bağlantı ve ağlar - mobil ağ" yaptığınızda açma kapama seçeneği çıkmıyor mu?
Ben Türkiye'ye geldiğimde çıkmadı şimdi baktım seçenek var. Hattım Türk Telekom
 

McResuL

Üyecik
Merhaba herkese
iphone kullanıcı olarak telefon değiştiricem
p20 pro ile s9+ arasında gidip geliyorum
benim telefondan beklentim uzun süre kullanabilmek ve stabil kalması
arada oyunda onarım
sizce ne yapmalıyım ?
 

Leand

Dekan
Merhaba herkese
iphone kullanıcı olarak telefon değiştiricem
p20 pro ile s9+ arasında gidip geliyorum
benim telefondan beklentim uzun süre kullanabilmek ve stabil kalması
arada oyunda onarım
sizce ne yapmalıyım ?
P20 pro yerine note 9'a geç pek çok yönden s9+ ve p20pro'dan üstün harika bir cihaz amazonda uygundu zannedersem yine araştırın.
 

Darknesia

Üyecik
Merhaba herkese
iphone kullanıcı olarak telefon değiştiricem
p20 pro ile s9+ arasında gidip geliyorum
benim telefondan beklentim uzun süre kullanabilmek ve stabil kalması
arada oyunda onarım
sizce ne yapmalıyım ?
Yani ben Samsung'dan Huawei'ye geçmiş biri olarak söylüyorum Samsung daha iyiymiş. Evet Samsung'un güncellemeleri yavaş ve az kabul ediyorum ama ara yüz olarak çok daha iyi. İkisinin de kendine göre artıları var tabi, şimdi Huawei'yi de gömmenin bir manası yok. Allahı var Huawei de güzel telefon. Fakat Samsung'un ara yüzü daha kullanışlı ve esnek.
 

DagustuN_KE

Üyecik
Neden?

Henüz görebildiğim bir problem çıkmadı. Ne gibi bir problem yaşadınız da reset atmak zorunda kaldınız.
Telefonumu satışa sunulduğu ilk gün iPhone X'i satarak almıştım. O günden bugüne maşallah 1 kez bile sıkıntı yaşatmadı. Hard reset atmadım bende, ancak Huawei ile görüştüğümde hard reset atılmasını tavsiye ediyoruz demişlerdi. Telefon olduğu halinden daha stabil ve kararlı hale geliyormuş.

Bu arada S9+ ile karşılaştırmalar görüyorum. Eşimde var, hanım fotoğraf çekeceği zaman bile bana telefonunu verir misin diyor.. Günümüzde akıllı telefon denildiğinde akla ilk gelen şeylerden biriside kameradır. Ben aldığımdan beri ürün çekimlerimde DSLR'mi kenara bıraktım. Tatilde, balayında falan yanıma bile almadım. Yukarıda S9 vb sorular soran arkadaşlara ek olsun diye yazayım dedim.
 
Arkadaşlar 2.el P20 PRO bakıyorum , fiyatı bir kenara bırakırsak , alırken nelere dikkat etmeliyim? Şuan NOTE 4 kullanıyorum ve bunda olmayan özellikler PRO'da mutlaka vardır ve detaylı araştırma yapmadım.

Örneğin eski telefonum Z3 COMPACT'da ekran normal haldeyken kumlama tarzı,yakından bakınca görülebiliyor, yapıyordu gibi gibi misal vermek istedim.

Alıntı yaparak yazarsanız sevinirim.
 

ozzy3542

Asistan
Merhaba herkese
iphone kullanıcı olarak telefon değiştiricem
p20 pro ile s9+ arasında gidip geliyorum
benim telefondan beklentim uzun süre kullanabilmek ve stabil kalması
arada oyunda onarım
sizce ne yapmalıyım ?
kesinlikle p 20 pro al derim . ıphone bendede daha işim olmaz apple le.
 
Arkadaşlar 2.el P20 PRO bakıyorum , fiyatı bir kenara bırakırsak , alırken nelere dikkat etmeliyim? Şuan NOTE 4 kullanıyorum ve bunda olmayan özellikler PRO'da mutlaka vardır ve detaylı araştırma yapmadım.

Örneğin eski telefonum Z3 COMPACT'da ekran normal haldeyken kumlama tarzı,yakından bakınca görülebiliyor, yapıyordu gibi gibi misal vermek istedim.

Alıntı yaparak yazarsanız sevinirim.
?
 

ozzy3542

Asistan
10 numara telefon p20 pro ama ben gibi p20 arıyorum bulamadım sanırım çıkmıyormus artık. acaba alınırmı boyutu ve fıyatı pro dan hada uygun ama eksileri var.
 

Leand

Dekan
10 numara telefon p20 pro ama ben gibi p20 arıyorum bulamadım sanırım çıkmıyormus artık. acaba alınırmı boyutu ve fıyatı pro dan hada uygun ama eksileri var.
Hocam alabiliyorsan s9+ veya onu alamazsan oneplus6 yada lg g7thinq al p20 düz modeli kesinlikle 3000 dahi ancak eder o da huawei garanti hatrına kesinlikle almamanı tavsiye ederim.
 
Üst
stat counter