intel1111
Asistan
- Katılım
- 3 Eylül 2012
- Mesajlar
- 308
- Reaksiyon puanı
- 4
- Puanları
- 18
arkadaşlar merhaba HP Deskjet 1510 All-in-One Yazıcı ürünü satın alalı neredeyse bir hafta oluyor ancak hala kurulu yapamadım.
çünkü sürücü kurarken usb setup.exe hatası veriyor, sürücüyü birde sitenizin destek sayfasından download edip denedim sonuç yine aynı. başka yazıcıdan bağlantı kablosunu denedim yine sonuç aynı, bilgisayara başka ürün kurduğumda hiçbir sorunla karşılaşmıyorum hemen kurulum anında gerçekleşiyor;
yani kablo veya usb girişinde veya sistemde herhangibir bir sorun yok.
ayrıca yazıcı çalışıyor çünkü yazıcıdan fotokopi çıktısı aldım
hp ile iletişe geçmek istediğimde ise, hp`ın bu konuda alacakaranlık kuşağında olduğu gördüm öyleki küçük dilimi yuttum:
varan 1: şikayetimi bölümüne yazdım ama bu yetmedi nedense benden seri numarası istendi gittim kutunun üzerinden garanti belgesini söküp açtım ve yazdım ve bingo; ürünü tanıyamadık hatası verdi neyseki itiraz bölümü açılıyor
varan 2: tabi serial numarasıda yetmeyince benden satış fişimi istediler (scannerda taratarak) internet kafe kafe dolaşacağım ama neyseki Tanrı hp belasına bulaşacağımı görmüş ki elimde eski scannerım var kalmış onunla tarattım
varan 3: tabiki buda yetmiyor arkadaş hp`ın göbeğini kaşıya kaşıya disiplini sonucu 1 iş günü bekletiyor ve sonuç koskoca bir 0! cevap dahi yok hp`a hoşgeldiniz diye abuk sabuk bir e-mail geldi o kadar.
hp sorun çözmede neden rakiplerini 30 sene geriden takip ediyor? hadi diyelim ben gerizekalıyım bir halt bildiğimi zannedip bu işlerin kolay olduğunu zannediyorum diyelim
rakip firmaları e-mail üzerinden bir soru sordum 1:58 saniyede cevap aldım (tabi şunuda belirtmekte fayda var; bu firmaya teknik özellikler listesinde olmayan çok basit bir soru sordum hala cevap gelecek biz size döneceğiz gibi bir karşılık bile vermediler, baya bildiğin cevapsız bıraktılar)
ben hp ürününü şikayetim var sitesinde 0 şikayet olması üzerine almıştım 0 sorun buysa.....
galiba olay tüketici hakem heyetine taşınacak, paranla rezil olmak denir ya parasını ödedim ürün yepyeni öylece kullanılmadan köşede duruyor! arkadaşlar bunun çözümü bileniniz varsa lütfen cevap versin, tamam ürün sadece 117 tl olabilir ama yok canımla satın aldım, fakirsen kazıklanmayı paran çöpe gitmesini hak etmişsindir diye hiçbir kitapta yazmıyor.
çünkü sürücü kurarken usb setup.exe hatası veriyor, sürücüyü birde sitenizin destek sayfasından download edip denedim sonuç yine aynı. başka yazıcıdan bağlantı kablosunu denedim yine sonuç aynı, bilgisayara başka ürün kurduğumda hiçbir sorunla karşılaşmıyorum hemen kurulum anında gerçekleşiyor;
yani kablo veya usb girişinde veya sistemde herhangibir bir sorun yok.
ayrıca yazıcı çalışıyor çünkü yazıcıdan fotokopi çıktısı aldım
hp ile iletişe geçmek istediğimde ise, hp`ın bu konuda alacakaranlık kuşağında olduğu gördüm öyleki küçük dilimi yuttum:
varan 1: şikayetimi bölümüne yazdım ama bu yetmedi nedense benden seri numarası istendi gittim kutunun üzerinden garanti belgesini söküp açtım ve yazdım ve bingo; ürünü tanıyamadık hatası verdi neyseki itiraz bölümü açılıyor
varan 2: tabi serial numarasıda yetmeyince benden satış fişimi istediler (scannerda taratarak) internet kafe kafe dolaşacağım ama neyseki Tanrı hp belasına bulaşacağımı görmüş ki elimde eski scannerım var kalmış onunla tarattım
varan 3: tabiki buda yetmiyor arkadaş hp`ın göbeğini kaşıya kaşıya disiplini sonucu 1 iş günü bekletiyor ve sonuç koskoca bir 0! cevap dahi yok hp`a hoşgeldiniz diye abuk sabuk bir e-mail geldi o kadar.
hp sorun çözmede neden rakiplerini 30 sene geriden takip ediyor? hadi diyelim ben gerizekalıyım bir halt bildiğimi zannedip bu işlerin kolay olduğunu zannediyorum diyelim
rakip firmaları e-mail üzerinden bir soru sordum 1:58 saniyede cevap aldım (tabi şunuda belirtmekte fayda var; bu firmaya teknik özellikler listesinde olmayan çok basit bir soru sordum hala cevap gelecek biz size döneceğiz gibi bir karşılık bile vermediler, baya bildiğin cevapsız bıraktılar)
ben hp ürününü şikayetim var sitesinde 0 şikayet olması üzerine almıştım 0 sorun buysa.....
galiba olay tüketici hakem heyetine taşınacak, paranla rezil olmak denir ya parasını ödedim ürün yepyeni öylece kullanılmadan köşede duruyor! arkadaşlar bunun çözümü bileniniz varsa lütfen cevap versin, tamam ürün sadece 117 tl olabilir ama yok canımla satın aldım, fakirsen kazıklanmayı paran çöpe gitmesini hak etmişsindir diye hiçbir kitapta yazmıyor.