HP OMEN AN107NT Hakkındaki görüşleriniz ?

Bu konuyu okuyanlar

Helltiger

Öğrenci
Katılım
31 Mart 2019
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
23
Merhaba.
Şuan elimde hp nin omen serisinden AN107NT laptopu var sistemin özellikleri şu şekilde;

-i7 8750h
-nvidia gtx1050 ti
-2TB HDD +256GB SSD
-16 GB 2666MHZ ram
-17.3'' Full HD IPS 1920x1080 60HZ (Kafamı kurcalayan kısım)
-win10 home

Şimdi sorum şu bu özelliklere 60 hz yeterlimi sadece 120 hz olsun diye başka sistem almaya değermi (Veya bu ekranı hp fiyat farkıyla 120 hzlik baska bir panelle değiştirirmi istek ile)

Ve son olarakta fare imleci arada takılıyor kasıyor gibi oluyor ve bi süre sonra düzeliyor ( touchpad ve mause ikisindede oluyor ) bu nedendir.
Cevapları bekliyorum şimdiden teşekkür ediyorum.
 

PropHeTe

Müdavim
Katılım
21 Mart 2009
Mesajlar
4,155
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
2,398
Puanları
113
Bende bir üst 1060 lı 120 Hz olanı var takılmaya gelince belki işletim sistemin güncel değildir ondan olabilir iyi hoş ben aldım alalı kendime mause aldım onu kullanıyorum laptopunki pek kullanışlı olmuyor bana göre
 

Helltiger

Öğrenci
Katılım
31 Mart 2019
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
23
ya bu 60 hz meselesi canımı sıktı iade edebilirsem 120 hz lik almalımıyım cok fark ettiriyormu ne dersiniz ama 1050 1060 en yüksek ayarlarda zaten 60 fps vereceği için saglam oyunlarda bunuda hesaba katmak lazım birde bu laptopa 120 hz panel takılırmı ne dersiniz
 

PropHeTe

Müdavim
Katılım
21 Mart 2009
Mesajlar
4,155
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
2,398
Puanları
113
ya bu 60 hz meselesi canımı sıktı iade edebilirsem 120 hz lik almalımıyım cok fark ettiriyormu ne dersiniz ama 1050 1060 en yüksek ayarlarda zaten 60 fps vereceği için saglam oyunlarda bunuda hesaba katmak lazım birde bu laptopa 120 hz panel takılırmı ne dersiniz
takılabilir ama astarı yüzünden pahalıya gelir gibi ,(tabi kendi servisi daha iyi bilir bunu)
birde ne kadar uyumlu olur o kadarına bilgi sahibi değilim (=

benim kullandığım ürün Türkiye'de satılmıyor (=
OMEN by HP - 17-an105ng Produktdaten | HP® Kundensupport
 
Üst