Hepsiburadadan alınan Acer nitro laptop

Bu konuyu okuyanlar

mühendis52

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2021
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
23
Merhabalar, Acer Nitro serisi Gaming laptop kullanıyorum. 1 sene önce Hepsiburada'nın kendi satmış olduğu https://www.hepsiburada.com/acer-ni...-q6zey-002-p-HBV00000T2AAS?magaza=Hepsiburada Gaming laptopu satın aldım. Son 2-3 aydır ısınma sorunu ve sadece LoL şampiyon yükleme kısmında Alt Tab attığımda ekranda anlık pikselleşme oluyordu. Bununla ilgili konu açtığımda ekran kartı ya da işlemci sorunlu olabilir dediler ama ben ihtimal vermedim çünkü bana tuhaf gelen kısmı sadece LoL oynarken 1-2 kez olmasıydı ve Acer kullananların olduğu Facebook grubu vardı ve orada da bazı oyunlarda sorun yaşayanlar vardı. Bu nedenlerden dolayı teknik servise yolladım. Bana denilen anakarta sıvı teması ve kullanıcı tarafından takılan HDD arızalı. Değişim için 8 bin TL ücret söylediler.

Birincisi ben hiçbir şekilde laptopa su ya da herhangi bir sıvı dökmedim, ikincisi ise kullanıcı tarafından takılan hard disk diyor ama ben öyle bir şey yapmadım. Bunu müşteri hizmetlerine söylediğimde satıcı tarafından takılmıştır dedi. Hepsiburada'dan aldığımı kapalı kutu şeklinde geldiğini ve laptopun model numarasını girdiğimde Ürün Destek | Acer Türkiye Acer'in sitesinde aynı laptop çıkıyor ve 1 TB HDD 256 GB SSD var. Nasıl oluyor da kullanıcı kaynaklı anakart ve kullanıcı tarafından takılan HDD arızalı diyorlar anlamadım. Ürünü geri istedim, kargolamalarını bekliyorum. Hepsiburada'ya yazdım, servis raporunu göndereceğim ama ne olacak bilmiyorum. İlk başta yanlış laptopa baktıklarını düşünmüştüm hala da öyle hissediyorum. Anakart ve HDD arızalı diyor ama her oyunu Ultra'da oynuyorum hiçbir sorun yaşamıyorum.Laptop elime ulaştı Ram 16 olması gerekirken 4gb GÖZÜKÜYOR.Ve HDD gözükmüyor. Laptopu geri yolladım. Pazartesi gününü bekliyorum.
 

black_sea_28

Asistan
Katılım
16 Haziran 2008
Mesajlar
140
Reaksiyon puanı
26
Puanları
28
Cihazın özellikleri aldığınız gibi mi ? Yani faturada yazılı olduğu gibi mi? Şayet öyle ise, servisin ürünün onarımını garanti kapsamında kabul etmemesinin gerekçesini çürütmelisiniz. Burada ise şu açmaz ortaya çıkıyor, HDD'yi sizin takmadığınız nasıl ispat edilecek ? Hakem Heyetine başvursanız, bilirkişi incelemesi yaptırarak bilgisayara donanım yükseltmesi yapılıp yapılmadığı tespit edilebilir mi ?
 

Irıs von Everec

Müdavim
Katılım
13 Mayıs 2020
Mesajlar
1,208
Reaksiyon puanı
1,472
Puanları
113
Tüketici mahkemesine gidicem derseniz hepsi yola gelir. Yola gelmezse de dava açmak çok kolaylaştı günümüzde. Mahkemeye gitmeden kolayca sonuçlandırılabiliyor.

Yaşınız küçükse ciddiye almayabilirler telefon görüşmesinde. Büyük biriyle görüştürün.
 

mühendis52

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2021
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
23
Cihazın özellikleri aldığınız gibi mi ? Yani faturada yazılı olduğu gibi mi? Şayet öyle ise, servisin ürünün onarımını garanti kapsamında kabul etmemesinin gerekçesini çürütmelisiniz. Burada ise şu açmaz ortaya çıkıyor, HDD'yi sizin takmadığınız nasıl ispat edilecek ? Hakem Heyetine başvursanız, bilirkişi incelemesi yaptırarak bilgisayara donanım yükseltmesi yapılıp yapılmadığı tespit edilebilir mi ?
16 GB Ram 4 geldi geri gönderdim. Pazartesi ellerine ulaşacak. Laptopun modelini zaten yazdığınızda 1 TB HDD olduğu ve 256 GB SSD olduğu yazıyo. Boş yere neden harddiski değiştireyim ki? Zaten onlara dediğimde hepsiburada yapmış olabilir dedi ama tam bir saçmalık zaten cihazın harddiski var boş yere neden değiştirsinler ki. Hepsiburada'ya mesaj attım cevap bekliyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Tüketici mahkemesine gidicem derseniz hepsi yola gelir. Yola gelmezse de dava açmak çok kolaylaştı günümüzde. Mahkemeye gitmeden kolayca sonuçlandırılabiliyor.

Yaşınız küçükse ciddiye almayabilirler telefon görüşmesinde. Büyük biriyle görüştürün.
Üniversite öğrencisiyim mühendislik okuyorum. Pazartesi tekrar arayacağım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Cihazın özellikleri aldığınız gibi mi ? Yani faturada yazılı olduğu gibi mi? Şayet öyle ise, servisin ürünün onarımını garanti kapsamında kabul etmemesinin gerekçesini çürütmelisiniz. Burada ise şu açmaz ortaya çıkıyor, HDD'yi sizin takmadığınız nasıl ispat edilecek ? Hakem Heyetine başvursanız, bilirkişi incelemesi yaptırarak bilgisayara donanım yükseltmesi yapılıp yapılmadığı tespit edilebilir mi ?
Dediğim gibi laptop seri nosunu yazdığınızda zaten içerisinde 1 tb hdd olduğu ortaya çıkıyor.Ayrıca şikayetvar da 10 küsür tane benzer Acer vakası gördüm bu dediğim arıza tespitinin aynısını yaşayıp rami ve HDD sorunlu gelen bile var.
 
Son düzenleme:

Cicero

Asistan
Katılım
26 Ocak 2021
Mesajlar
344
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
175
Puanları
43
Acer teknik servisi "sıvı teması" bahanesini çok kullanır. RAM eksiltmeyi de iyi bilirler :) Tüketici mahkemesine giderseniz süreç uzun olsa da hakkınızı alırsınız. Kolay gelsin.
 

mühendis52

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2021
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
23
Acer teknik servisi "sıvı teması" bahanesini çok kullanır. RAM eksiltmeyi de iyi bilirler :) Tüketici mahkemesine giderseniz süreç uzun olsa da hakkınızı alırsınız. Kolay gelsin.
Hakem heyetine başvurmak mı yoksa savcılığa suç duyurusu mu daha mantıklı?
 

mühendis52

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2021
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
23
Heyete müracaat etmelisiniz. İlk safhada anlaşmayı kabul etmezlerse bilirkişi tayin edilir ve yine haklı olduğunuz meydana çıkar.
Hocam harddisk sağlamdı arızalı diyolar ispatlamamı isterlerse nasıl ispatlayabilirim? Kullanıcı tarafından takılmış diyolar ama modeli aratırsanız sitelerinde zaten 1 tb hdd bulunduğu yazıyo ve bu konu hakkında dedikleri bazen satıcılar yükseltme yapıyo diyolar ama alakası yok Acer sitesine seri no yazınca tüm özellikleri çıkıyor.
 

Cicero

Asistan
Katılım
26 Ocak 2021
Mesajlar
344
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
175
Puanları
43
Hocam harddisk sağlamdı arızalı diyolar ispatlamamı isterlerse nasıl ispatlayabilirim? Kullanıcı tarafından takılmış diyolar ama modeli aratırsanız sitelerinde zaten 1 tb hdd bulunduğu yazıyo ve bu konu hakkında dedikleri bazen satıcılar yükseltme yapıyo diyolar ama alakası yok Acer sitesine seri no yazınca tüm özellikleri çıkıyor.
Zaten sistemin kendi donanımının o olduğunu faturanız, kullanma kılavuzu, model numarası ile heyete arz edeceğiniz için bir problem çıkmaz. Dediğim gibi bilirkişi raporu da haklı olduğunuzu meydana koyar. Firmalar ne yazık ki böyle şeyler yapabiliyor. Acer zaten bu hususta en kötülerinden biri.
Siz dilekçenizde bütün ayrıntıları belirteceksiniz ve süreç buna göre ilerleyecek.
 

mühendis52

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2021
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
23
Zaten sistemin kendi donanımının o olduğunu faturanız, kullanma kılavuzu, model numarası ile heyete arz edeceğiniz için bir problem çıkmaz. Dediğim gibi bilirkişi raporu da haklı olduğunuzu meydana koyar. Firmalar ne yazık ki böyle şeyler yapabiliyor. Acer zaten bu hususta en kötülerinden biri.
Siz dilekçenizde bütün ayrıntıları belirteceksiniz ve süreç buna göre ilerleyecek.
E devletten mi başvuru yapmak lazım yoksa il hakem heyetine mi gitmeliyim?
Harddiskin orijinal olduğunu söyleyince bizim kullandığımız marka değil farklı marka diyolar. Halbuki cihaz sıfır kutu şeklinde geldi.
 
Son düzenleme:

mühendis52

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2021
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
23
İkisi de aynı işi yapıyor. Hangisi mümkünse.
İl hakem heyetine başvurursam yüz yüze olacağı için daha iyi olur tavsiye verirler diye dedim. Mühendislik okuyorum sağlam verdiğim laptop sıkıntılı geldi.
Bu fotoğrafları atmışlardı.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20210730_171022.jpg
    IMG_20210730_171022.jpg
    60.7 KB · Görüntüleme: 88
  • IMG_20210730_171008.jpg
    IMG_20210730_171008.jpg
    67.7 KB · Görüntüleme: 92

Cicero

Asistan
Katılım
26 Ocak 2021
Mesajlar
344
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
175
Puanları
43
İl hakem heyetine başvurursam yüz yüze olacağı için daha iyi olur tavsiye verirler diye dedim. Mühendislik okuyorum sağlam verdiğim laptop sıkıntılı geldi.
Bu fotoğrafları atmışlardı.
Tavsiye almak istiyorsanız gidebilirsiniz lakin yaptıkları iş bakımından cevap verdim ben size.
Onların ne fotoğrafı attıklarının ehemmiyeti yok. Zaten var olan donanıma sonradan takılmış deyip üzerine RAM çıkartmışlar sistemden. Kaldı ki o fotoğraf onları aklamaz, donanıma her ne oldu ise orada olmadığı ne malum? Donanımı çıkartan ve kendi sattığı model hakkında yanlış bilgi veren firmanın masum olmadığı ortada.
Bilirkişi bunların hepsini zaten ayrıntılı inceleyecektir.
 

mühendis52

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2021
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
23
Anladım. Cihaz serviste eğer disk arızalı şekilde gelse ya da sağlam şekilde gelse bile yaptıkları saçmalıklar için hakem heyetine başvurucam. İnşallah lehime karar çıkar.
 

Cicero

Asistan
Katılım
26 Ocak 2021
Mesajlar
344
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
175
Puanları
43
Anladım. Cihaz serviste eğer disk arızalı şekilde gelse ya da sağlam şekilde gelse bile yaptıkları saçmalıklar için hakem heyetine başvurucam. İnşallah lehime karar çıkar.
Eğer ilk gönderdiğiniz problem de dahil bütün hepsi halledilirse çok lüzum olduğunu zannetmiyorum. Fakat diğer türlü zaten müracaat etmeniz elzem bir durum. Süreç biraz uzasa da haklı olduktan sonra sizin lehinize karar verir mahkeme. Firmalar bu süreçte tüketicinin psikolojik olarak yıpranmasını beklerler her zaman. Sabırlı olun yeter.
 

mühendis52

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2021
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
23
Eğer ilk gönderdiğiniz problem de dahil bütün hepsi halledilirse çok lüzum olduğunu zannetmiyorum. Fakat diğer türlü zaten müracaat etmeniz elzem bir durum. Süreç biraz uzasa da haklı olduktan sonra sizin lehinize karar verir mahkeme. Firmalar bu süreçte tüketicinin psikolojik olarak yıpranmasını beklerler her zaman. Sabırlı olun yeter.
Üniversite öğrencisiyim sorunum ne kadar kısa sürede halledilir benim işime gelir. Termal macun ve temizlik amaçlı yolladığım cihazda anakart sıvı teması demeleri ayrı konu. Cihaza sıvı dökmedim. Zaten dökülseydi oksitlenme yapıp kısa devre olurdu diye düşünüyorum. Attığım fotoğrafı bilgisi olan incelerse memnun olurum. Pazartesi müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlatacağım. Cihaz geldiğinde ise hakem heyetine başvurucam. Şikayetvar da onlarca benle aynı durumu yaşayan gördüm ekran görüntülerini çıktı alsam iş yapar mı?Çoğu kişi İstanbul dışından yollamış ve sorunlarla karşı karşıya kalmış.
 

Cicero

Asistan
Katılım
26 Ocak 2021
Mesajlar
344
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
175
Puanları
43
Üniversite öğrencisiyim sorunum ne kadar kısa sürede halledilir benim işime gelir. Termal macun ve temizlik amaçlı yolladığım cihazda anakart sıvı teması demeleri ayrı konu. Cihaza sıvı dökmedim. Zaten dökülseydi oksitlenme yapıp kısa devre olurdu diye düşünüyorum. Attığım fotoğrafı bilgisi olan incelerse memnun olurum. Pazartesi müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlatacağım. Cihaz geldiğinde ise hakem heyetine başvurucam. Şikayetvar da onlarca benle aynı durumu yaşayan gördüm ekran görüntülerini çıktı alsam iş yapar mı?Çoğu kişi İstanbul dışından yollamış ve sorunlarla karşı karşıya kalmış.
Ürünle alakalı servis esnasında yaşanılan bu ve diğer problemleri heyete vereceğiniz dilekçede belirteceksiniz.
Tabii arayın lakin servislerin adım attığını pek görmedim şahsen. Yine de şansınızı deneyin.
 

mühendis52

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2021
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
23
Ürünle alakalı servis esnasında yaşanılan bu ve diğer problemleri heyete vereceğiniz dilekçede belirteceksiniz.
Tabii arayın lakin servislerin adım attığını pek görmedim şahsen. Yine de şansınızı deneyin.
Detayına kadar mı heyete açıklamam lazım yoksa kısa ve öz şekilde mi?
Diğer forumlarda bazı arkadaşlar kısa ve öz olursa heyet daha kolay şekilde durumu anlayacağından karar kısa sürer dediler.Laptop serviste Ram takılması için göndermiştim bilgi almak için ve diskin nasıl bozuk olduğunu sormak için arayacağım. Daha önceden de defalarca aradım konuştum ama hiçbirinin bir şeyden haberi yok
 

Cicero

Asistan
Katılım
26 Ocak 2021
Mesajlar
344
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
175
Puanları
43
Detayına kadar mı heyete açıklamam lazım yoksa kısa ve öz şekilde mi?
Diğer forumlarda bazı arkadaşlar kısa ve öz olursa heyet daha kolay şekilde durumu anlayacağından karar kısa sürer dediler.Laptop serviste Ram takılması için göndermiştim bilgi almak için ve diskin nasıl bozuk olduğunu sormak için arayacağım. Daha önceden de defalarca aradım konuştum ama hiçbirinin bir şeyden haberi yok
Mühim olan hiçbir şeyi atlamadan öz bir şekilde herkesin anlayacağı lisanla dilekçenizi yazın. Heyet zaten teknik konularda kararını vermek için bilirkişi tayin edecektir. Kimse RAM bellek hakkında teknik bilgiye sahip olmak mecburiyetinde değil çünkü. Haliyle hızlı karar vermekle diğer forumdakilerin ne kastettiğini anlamadım.
Dediğim gibi şansınızı deneyin fakat servisten çok bir şey beklemeyin arayarak.
 

mühendis52

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2021
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
23
Mühim olan hiçbir şeyi atlamadan öz bir şekilde herkesin anlayacağı lisanla dilekçenizi yazın. Heyet zaten teknik konularda kararını vermek için bilirkişi tayin edecektir. Kimse RAM bellek hakkında teknik bilgiye sahip olmak mecburiyetinde değil çünkü. Haliyle hızlı karar vermekle diğer forumdakilerin ne kastettiğini anlamadım.
Dediğim gibi şansınızı deneyin fakat servisten çok bir şey beklemeyin arayarak.
Kısa ve öz yazarsanız daha kolay karar verilir dediler. Benim foruma yazdığım gibi detaylı yazmak yerine direkt sorunu daha az ayrıntılı yazmaktan bahsettiler.
 

Cicero

Asistan
Katılım
26 Ocak 2021
Mesajlar
344
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
175
Puanları
43
Kısa ve öz yazarsanız daha kolay karar verilir dediler. Benim foruma yazdığım gibi detaylı yazmak yerine direkt sorunu daha az ayrıntılı yazmaktan bahsettiler.
Mühim olan yerleri ihmal etmeden öz şekilde yazın. Fazla diyebileceğim bir şey yok. Kolay gelsin.
 

mühendis52

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2021
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
23
Servisi aradığımda ramin eksik olmadığını arızadan öyle gözüktüğünü müşteri memnuniyeti için 16 GB Ram takacaklarını söylediler tam bir fiyasko gerçekten. Laptop gelince hakem heyetine başvurucam.Harddiskin hala ilaveten takıldığını iddia ediyorlar. Hakem heyeti servis kayıtlarını inceleyip benim haklı olduğumu bulabilir mi?
 

Cicero

Asistan
Katılım
26 Ocak 2021
Mesajlar
344
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
175
Puanları
43
Evet. Ürünün modeli belli zaten.
 

突厥汗國

Müdavim
Katılım
15 Kasım 2010
Mesajlar
1,472
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,236
Puanları
113
Hayatta Ikı seyden Nefret ederım Bırı Evkur Bırıde Acer,Allah yardımcınız olsun..
 

mühendis52

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2021
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
23
Hayatta Ikı seyden Nefret ederım Bırı Evkur Bırıde Acer,Allah yardımcınız olsun..
Böyle saçmalıklar olduğunu bilseydim yollamazdım. Türkiyede bulunan çoğu servisler kötü, her servis hakkında şikayetler var ama Acer ayrı bir olay gerçekten
 

mühendis52

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2021
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
23
Bilirkişi inceleyecek hepsini.
Hakem heyeti herhangi bir ücret talep ediyor mu? Eğer mahkemeye kalırsa ücret ödeniyomuş sanırım. Bilgin var mı hocam?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hakem heyetine başvurduğumda laptopu kullanabilecek miyim?
 
Üst