Hepsiburada Ürün Onarımını Kabul Etmiyor

Halktan Biri

Dekan
Emektar
Katılım
30 Ekim 2016
Mesajlar
9,401
Reaksiyon puanı
9,164
Puanları
113
Evet arkadaşlar başlıktan da anlayabileceğiniz gibi Hepsiburada benim garantisi hala devam eden cihazımın onarılma başvurusunu hala kabul etmedi.
Bir iş günü içerisinde döneceklerini söyledikleri bir mail atmışlar. Onun haricinde ne sitede, ne e-postamda, ne de telefonla bana geri gönüş yapılmadı.
Şikayetvar sitesinde şikayet oluşturdum. Orada bile geri dönmemişler.

Ürünün satıcısı da Hepsiburada idi. Şahsen benim başvurum hakkında ne red ne onay bildirimi gelmediği için siteye karşı memnuniyetim azaldı.
Umarım en kısa sürede bana olumlu bir geri dönüş yaparlar.

Sizce yapmam gereken başka bir şey var mıdır?
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Ürününde arıza varsa garanti belgende yazan servislere başvurman lazım. Eğer o belgede ki yerlere başvuru yaptığında seninle ilgilenmediklerinde hepsiburada ya başvuracaksın. Garantici hepsiburada değil garanti belgesinde ismi yazılı olan servislerdir.
 

Halktan Biri

Dekan
Emektar
Katılım
30 Ekim 2016
Mesajlar
9,401
Reaksiyon puanı
9,164
Puanları
113
Ürününde arıza varsa garanti belgende yazan servislere başvurman lazım. Eğer o belgede ki yerlere başvuru yaptığında seninle ilgilenmediklerinde hepsiburada ya başvuracaksın. Garantici hepsiburada değil garanti belgesinde ismi yazılı olan servislerdir.
Evet. Doğru söylüyorsunuz. Ama ürünün satıcısı da Hepsiburada. Ürünü aldığımda garanti belgesi veya fatura göndermediler.
Ama mail atarak elektronik faturayı göndermişlerdi.

Zaten onarım başvurusunda yapmam gerekenlerin bana iletilmesini istemiştim. En azından yetkili servislere yönlendirilmem gerekiyordu.

Şu an siteye girip baktığımda siparişler kısmında ürünün adının altında şu yazıyor.
1532586426293.png
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Evet. Doğru söylüyorsunuz. Ama ürünün satıcısı da Hepsiburada. Ürünü aldığımda garanti belgesi veya fatura göndermediler.
Ama mail atarak elektronik faturayı göndermişlerdi.

Zaten onarım başvurusunda yapmam gerekenlerin bana iletilmesini istemiştim. En azından yetkili servislere yönlendirilmem gerekiyordu.

Şu an siteye girip baktığımda siparişler kısmında ürünün adının altında şu yazıyor.
Ekli dosyayı görüntüle 46146
Derdini doğru anlatırsan yardımcı olacaklarına inanıyorum. Ben ekran koruyucu aldım kırık çıktı, kutuda hasar yoktu. Durumu bildirdim kutu açıldığı için iade alamayacaklarını ama ürün bedeli kadar hediye çeki tanımladıklarını belirtti ve isterseniz tekrar bu çekle satın alabilirsiniz dediler.
 

KNMX

Dekan
Katılım
2 Temmuz 2017
Mesajlar
6,936
Reaksiyon puanı
3,747
Puanları
113
Hocam biraz onları rahatsız etsen.. yani bir daha asla sizden alışveriş yapmam, yaptırmam falan de. O zaman nasıl kabul ediyorlar.
 

Halktan Biri

Dekan
Emektar
Katılım
30 Ekim 2016
Mesajlar
9,401
Reaksiyon puanı
9,164
Puanları
113
Son düzenleme:

Logithx

Profesör
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
4,554
Reaksiyon puanı
2,104
Puanları
113
Hepsiburada ile yaşadığım sorunları diğer n11 olsun giddigidiyor olsun bu sitelerde yaşamadım hepsiburadanın kendisi değil diğer kayıtlı firmalar çok çakma ürün satıyor orjinali fiyatına alıyoruz utanmaz kağıda saracaklar nerdeyse müşteri temsilcisine hepsiburada'da sadece orjinal ürünler satılıyormuş diyorum evet diyor aynı neden 50 tl'yede var 150 tl'yede diyince bişey diyemiyorlar insanı mağdur ediyorlar..
 

KNMX

Dekan
Katılım
2 Temmuz 2017
Mesajlar
6,936
Reaksiyon puanı
3,747
Puanları
113
Hepsiburada ile yaşadığım sorunları diğer n11 olsun giddigidiyor olsun bu sitelerde yaşamadım hepsiburadanın kendisi değil diğer kayıtlı firmalar çok çakma ürün satıyor orjinali fiyatına alıyoruz utanmaz kağıda saracaklar nerdeyse müşteri temsilcisine hepsiburada'da sadece orjinal ürünler satılıyormuş diyorum evet diyor aynı neden 50 tl'yede var 150 tl'yede diyince bişey diyemiyorlar insanı mağdur ediyorlar..
Hepsiburadada bir ara satıcı diye bir kavram yoktu tüm ürünler Hepsiburada tarafından satılıyordu n11'e çevirdiler güzelim siteyi.
 

Logithx

Profesör
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
4,554
Reaksiyon puanı
2,104
Puanları
113
Hepsiburadada bir ara satıcı diye bir kavram yoktu tüm ürünler Hepsiburada tarafından satılıyordu n11'e çevirdiler güzelim siteyi.
Öyle kalsaydı daha iyi olurdu en azından n11'de gittigidiyor'da hangi satıcılar iyi hangileri kötü bunu anlayabiliyoruz kimse iade değişim istediğimde zorluk çıkarmadılar..
 

HÜDHÜD

Rektör
Katılım
5 Mayıs 2017
Mesajlar
10,093
Reaksiyon puanı
6,555
Puanları
113
hepsiburada "hesabım"-> "kolay iade"->"başvuru takibi" kısmından iade ile ilgili ne tür şikayetleriniz varsa yazıyorsunuz ve satıcı 2 iş günü içerisinde cevap yazmak zorunda (iade onay ya da red şeklinde) demişlerdi bana param da 1 gün daha geçtikten sonra hesabıma yattı. yalnız satıcı hepsiburada değildi.
iade.png

...

---- Mesajlar birleştirildi ----

Derdini doğru anlatırsan yardımcı olacaklarına inanıyorum. Ben ekran koruyucu aldım kırık çıktı, kutuda hasar yoktu. Durumu bildirdim kutu açıldığı için iade alamayacaklarını ama ürün bedeli kadar hediye çeki tanımladıklarını belirtti ve isterseniz tekrar bu çekle satın alabilirsiniz dediler.

Kanuna göre iade almak zorundalardı, kutu açılmış olunsa dahi, hatta normal kullanım şartlarına bağlı olarak ondört gün içerisinde memnun kalınmasa dahi iade işlemi yapılabilmektedir.

Kanun:
Kanuna göre Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici, cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört günlük süreyle bağlı değildir. Her hâlükârda bu süre cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer. Tüketici, cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.

Bazı istisnalar var yönetmelikle açıkça belirtilen ama sizin durumunuz bu yönde değil. Yani iade etme ve paranızı geri alma hakkınız vardı.
 
Son düzenleme:

Halktan Biri

Dekan
Emektar
Katılım
30 Ekim 2016
Mesajlar
9,401
Reaksiyon puanı
9,164
Puanları
113
Bana ürünü kendilerine göndermem için kargo kodunu verdikleri bir mesaj yazmışlar. Bakalım ürünü ne kadar sürede bana geri gönderecekler?
 

KNMX

Dekan
Katılım
2 Temmuz 2017
Mesajlar
6,936
Reaksiyon puanı
3,747
Puanları
113
Bana ürünü kendilerine göndermem için kargo kodunu verdikleri bir mesaj yazmışlar. Bakalım ürünü ne kadar sürede bana geri gönderecekler?
Eğer öyle bir mesaj attılarsa büyük ihtimalle paranı geri verecekler. Buraya yazıyorum
 

Halktan Biri

Dekan
Emektar
Katılım
30 Ekim 2016
Mesajlar
9,401
Reaksiyon puanı
9,164
Puanları
113
Eğer öyle bir mesaj attılarsa büyük ihtimalle paranı geri verecekler. Buraya yazıyorum
Yok. Ürünü aylar önce almıştım. Yani para iadesi yapacaklarını sanmıyorum. Zaten ben de ürünün onarılmasını istiyorum.
Ama eğerki para iadesi yaparlarsa bana uyar. Başka bir powerbank bakabilirim. Ama şu an için bunları konuşmak erken.
 
Üst