- Katılım
- 30 Ekim 2016
- Mesajlar
- 9,401
- Reaksiyon puanı
- 9,164
- Puanları
- 113
Evet arkadaşlar başlıktan da anlayabileceğiniz gibi Hepsiburada benim garantisi hala devam eden cihazımın onarılma başvurusunu hala kabul etmedi.
Bir iş günü içerisinde döneceklerini söyledikleri bir mail atmışlar. Onun haricinde ne sitede, ne e-postamda, ne de telefonla bana geri gönüş yapılmadı.
Şikayetvar sitesinde şikayet oluşturdum. Orada bile geri dönmemişler.
Ürünün satıcısı da Hepsiburada idi. Şahsen benim başvurum hakkında ne red ne onay bildirimi gelmediği için siteye karşı memnuniyetim azaldı.
Umarım en kısa sürede bana olumlu bir geri dönüş yaparlar.
Sizce yapmam gereken başka bir şey var mıdır?
Bir iş günü içerisinde döneceklerini söyledikleri bir mail atmışlar. Onun haricinde ne sitede, ne e-postamda, ne de telefonla bana geri gönüş yapılmadı.
Şikayetvar sitesinde şikayet oluşturdum. Orada bile geri dönmemişler.
Ürünün satıcısı da Hepsiburada idi. Şahsen benim başvurum hakkında ne red ne onay bildirimi gelmediği için siteye karşı memnuniyetim azaldı.
Umarım en kısa sürede bana olumlu bir geri dönüş yaparlar.
Sizce yapmam gereken başka bir şey var mıdır?