Neutral
Profesör
- Katılım
- 14 Mart 2009
- Mesajlar
- 1,947
- Reaksiyon puanı
- 179
- Puanları
- 243
- Yaş
- 41
Yapmayın arkadaşlar bugün üye olmuştum az daha sipariş verecektim bu kadar mı kötü.
Hızlıal nasıl ?
Hızlıal nasıl ?
Merhaba,
Bunu yine bu sitede bir konuda 1 ay önce yazmıştım "Hepsiburada'dan bir daha hayatta alışveriş yapmam. Çok basit bir şey, ağırlık seti aldım ve aparatlardan birinin vida takılan kısmı arızalı çıktı. O parçasını geri gönderdim düzgün olanını göndersinler diye 1,5 ay oldu hala bir cevap yok. Ürün serviste neyin servisiyse yapacakları evet ürün hatalı deyip yerine yenisini göndermek tekrar yapılabilecek bir şey değil ki. Soru sorduğunda cevap bile vermiyorlar. Takip numarasını yazdığım halde ürününüzün durumuna şurdan bakıp takip numarası ile bize dönebilirsiniz diyor. Yaw arkadaş zaten ordan bakarak size soru soruyorum takip numarasını yazarak. Alışveriş sonrası büyük bir sorun anladığım kadarıyla daha büyük bir harcamada yaşayacağım sinir harbini düşünemiyorum bile o yüzden uzak olsun benden.."
Ürün hala bana ulaşmadı sorduğum soruya en sonunda cevap verdiler ve geri kalanlarıda gönderin para iadesi yapacağız dediler bugün göndereceğim bakalım neler olacak merak ediyorum..
HepsiBurada.com'un GERÇEK YÜZÜNÜ görmek ister misiniz?
Kendilerini Türkiye'nin en büyük e-ticaret sitesi olarak nitelendiren, tek ilkelerinin müşteri memnuniyeti olduğunu söyleyen HepsiBurada.com'un nasıl rezil ve sahtekar bir firma olduğunu şimdi hep beraber görelim.
Türkiye'nin en önemli Tüketici Haklarını Savunma sitesi olan Sikayetvar.com'da en çok ve en çok şikayet alan firma HEPSİBURADA'dır! Günlük ortalama 100 şikayet almaktalar ve bu siteyi bilmeyen, hakkını yedikleri onbinlerce insan daha var. Sizcede bu rezalete bir dur demenin zamanı gelmedi mi? Hepsiburada rezillerinin yaptığı şey online ticaret değil düpedüz insanları salak yerine koymaktır. Yaptıkları sahtekarlıktan başka birşey değildir. En basit örnek olarak; İade için gönderdiğim üründen tam 40 gündür haber alınamamaktadır. Defalarca aramama rağmen telefonları bile açmamaktadırlar. Konuyla ilgili bilgi vereceğiz diyip 40 gündür tek bir bilgi dahi vermediler. Öncesinde ise ücretini ödediğim bir ürünü 35 gün bekletip sonrasında siparişimi iptal ettiler. İşi daha fazla kişiselleştirmeyip haklarında yapılan tüm şikayetleri okuyarak Hepsiburada'nın nasıl rezil bir firma olduğunu kolaylıkla görebilirsiniz. İşte haklarındaki Tüketici Haklarını Savunma sitesi Sikayetvar.Com'da ki şikayetleri okumanız için link;
http://www.sikayetvar.com/arama/?typex=1&q=hepsiburada.com
Sizden ricamız HEPSİBURADA gibi insanları mağdur eden, salak yerine koyan bir firmayı boykot etmeniz ve bu firmadan alışveriş yapmamanız. Çünkü siz bu firmayla iş yaptıkça onlar daha çok müşteriyi mağdur etmektedirler. Unutmayın; "Bugün başkasına yapılan, yarın size yapılır."
Neden mi hacklendi?
Bu firmayla iş yaptıkça onlar daha çok müşteriyi mağdur etmektedirler. HepsiBurada.com'un Facebook sayfasının hacklenmesindeki amaçta budur.
Nihayet paramı geri aldım.Hepsiburada dan almış olduğum telefon klonlanmış çıktı.
Değiştirmek istedim, bana değiştirme hakkımın ilk 30 gün için de olduğunu söylediler.
Oysa ki sanayi bakanlığının resmi yazısında telefonun klonlanmış olduğunun tesbit edilmesi durumunda 2 sene içerisinde değişi ve iade hakkımız var.
Tüketici haklarına şikayet ettim ve neticede haklı bulundum.
Ama iki haftadır uğraşmama rağmen hepsiburada da 1 tane bile muhattap bulamadım.
Mesaj atmama rağmen, mahkemenin kendilerine tebligat yapmasına rağmen,
adamlar bizi sallamıyor.
Ama tabi ki peşinş bırakacak değilim.
5 aydır uğraşıyorum, gerekirse bi 5 ay daha uğraşırım.
Hafta başında iki ürün için sipariş verdim. Ürünlerden biri 2 günde diğeri 3 günde tedarik edildi. Dün paketlendi ve ardından kargoya verildi. Ürünler bugün elime geçti. Bence süreç normal.
demekki hala mucizeler oluyor !!
İki ürün için tüm her şey 5 iş gününde tamamladı, bence uzun bir süre değil. Benim ilk siparişimdi, belki ondan kıyak geçmişlerdir![]()