Sayın Shiftdelete okurları artık sizinlede paylaşmak istedim hepsiburada.com ile olan sorunumu.
2011 in 8. ayında aldığım bir bluetooth kulaklık yüzünden 2 aydır bu sinir hastası olmak üzereyim. Modeli Nokia BH-608 Bluetooth Kulaklık sitedeki resmi siyah ve seçenek sunmamışlar, ve bana yolladıkları renk ise gümüş grisi bunun üzerine müsteri hizmetlerine açtığım telefonda hemen formu doldurup yollamamı söylediler ve yaptım bende . 1 ay gibi zaman sonunda ürünümü 3 -4 telefon daha etmem sonunda yolladılar yolladılar ama , benim gönderdiğim ürün bana geri göndermişler birde şaka gibi içinde servis formu arızalı parça değişmiştir diye ve ayrıca kutusunun üstünde birde sticker not yazmışlar hatalı renk yüzünden siya rengi ile değişim diye . bunun üstüne 2-3 telefon konuşması daha yaparak gönderdim yeniden çünkü zaman geçtiğinden forum dolduramıyordum . ve bir çok kez daha telefon konuşması yaşadım haklı olduğumu ve değişimin yapıldığını yoğunluk olduğunu söylediler yine 1 aya yakın bekleyişin ardından ürünümü yolladılar bu sefer ise ürünüm aynı içindeki faturalarım ve bana gelen servis formu içinden alınmış ürün değişmemiş üstünede bu sefer farklı bir not ürünün faturaları yok ve sadece renk yüzünden değişim yapmıyoruz yazmışlar.:confused1:
Üstüne yine müşteri hizmetlerini aradım artık bana bir yetkili bağlayın diye bu seferde yetkili kişilere bilgilerinizi mail attık dediler (cuma günüydü bu )48 saat içinde size dönüş yapacaklar dendi. Pazartesi oldu yine aynı konuşmalar bilgilerim mail atıldı geri dönen yine yok (bugün perşembe) . Bakalım bugün yine mail yolladılar ama artık hiç umudum kalmadı bu gidişle mahkemelik olacağız gibime geliyor.
Birde ayrıca pazartesi günü sitesinde şikayet bölümünden yine buna benzer lütfen artık cevap verin maili attım cevap olarak kargomun nerde kim tarafından teslim alındığı bilgisini bugün yolladılar:cursing:
Bakalım neler olacak :confused1:

2011 in 8. ayında aldığım bir bluetooth kulaklık yüzünden 2 aydır bu sinir hastası olmak üzereyim. Modeli Nokia BH-608 Bluetooth Kulaklık sitedeki resmi siyah ve seçenek sunmamışlar, ve bana yolladıkları renk ise gümüş grisi bunun üzerine müsteri hizmetlerine açtığım telefonda hemen formu doldurup yollamamı söylediler ve yaptım bende . 1 ay gibi zaman sonunda ürünümü 3 -4 telefon daha etmem sonunda yolladılar yolladılar ama , benim gönderdiğim ürün bana geri göndermişler birde şaka gibi içinde servis formu arızalı parça değişmiştir diye ve ayrıca kutusunun üstünde birde sticker not yazmışlar hatalı renk yüzünden siya rengi ile değişim diye . bunun üstüne 2-3 telefon konuşması daha yaparak gönderdim yeniden çünkü zaman geçtiğinden forum dolduramıyordum . ve bir çok kez daha telefon konuşması yaşadım haklı olduğumu ve değişimin yapıldığını yoğunluk olduğunu söylediler yine 1 aya yakın bekleyişin ardından ürünümü yolladılar bu sefer ise ürünüm aynı içindeki faturalarım ve bana gelen servis formu içinden alınmış ürün değişmemiş üstünede bu sefer farklı bir not ürünün faturaları yok ve sadece renk yüzünden değişim yapmıyoruz yazmışlar.:confused1:
Üstüne yine müşteri hizmetlerini aradım artık bana bir yetkili bağlayın diye bu seferde yetkili kişilere bilgilerinizi mail attık dediler (cuma günüydü bu )48 saat içinde size dönüş yapacaklar dendi. Pazartesi oldu yine aynı konuşmalar bilgilerim mail atıldı geri dönen yine yok (bugün perşembe) . Bakalım bugün yine mail yolladılar ama artık hiç umudum kalmadı bu gidişle mahkemelik olacağız gibime geliyor.
Birde ayrıca pazartesi günü sitesinde şikayet bölümünden yine buna benzer lütfen artık cevap verin maili attım cevap olarak kargomun nerde kim tarafından teslim alındığı bilgisini bugün yolladılar:cursing:
Bakalım neler olacak :confused1: