Hepsiburada.com hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Alkolog

Öğrenci
Katılım
21 Ekim 2010
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
bende bir çok kez alışveriş yaptım fakat sorun yaşamadım nedense..
 

Turkuazan

Öğrenci
Katılım
21 Şubat 2012
Mesajlar
59
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
gerçekten içinden çıkılmaz bir durum allah sabır versin bence şikayet etmelisin tüketici hakları vs vs
 

mito

Asistan
Katılım
5 Kasım 2010
Mesajlar
101
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
ne yalan söyleyeyim ben 4 yıldır alışveriş yapıyorum hiç mağdur olmadım pcde topladım eksiksiz 2 günde ulaştı artı ramde iade ettim paket açık olduğu halde 3 gün içinde paramıda iade aldım azda değil 200 tl. yani kısaca bana iyi davrandılar halada öyle. mağdur olanlara geçmiş olsun umarım düzelir sorununuz.
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
ne yalan söyleyeyim ben 4 yıldır alışveriş yapıyorum hiç mağdur olmadım pcde topladım eksiksiz 2 günde ulaştı artı ramde iade ettim paket açık olduğu halde 3 gün içinde paramıda iade aldım azda değil 200 tl. yani kısaca bana iyi davrandılar halada öyle. mağdur olanlara geçmiş olsun umarım düzelir sorununuz.

Ne zman aldın ?
 

mito

Asistan
Katılım
5 Kasım 2010
Mesajlar
101
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
geçen yıl adım. ve halada alışveriş yapıyorum örnek 3 gün önce tornavida seti 1 ay öncede samsung fotograf makinesi aldım sonuçta 4 yıldır yılda 10 kez bişeyler alırım. masaüstü pc yide ordan topladım yeterli sanırım bilgiler:)
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
geçen yıl adım. ve halada alışveriş yapıyorum örnek 3 gün önce tornavida seti 1 ay öncede samsung fotograf makinesi aldım sonuçta 4 yıldır yılda 10 kez bişeyler alırım. masaüstü pc yide ordan topladım yeterli sanırım bilgiler:)

son 6 yılda geri iadelik birşeyin çıktımı yada hiç muhattab oldunmu müşteri hizmetleriyle ?
 

hamzatbey

Öğrenci
Katılım
23 Kasım 2011
Mesajlar
44
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar esas sıkıntı şurda.... Bu tür sıkıntılarda tüketiciyi koruyan hiç bir şey yok. Haaa Tüketici hakları mahkemesi deniyor. Bir keresinde oraya başvurmak için bir girişimim oldu. İnanın oraya başvuru işlemimi halledene kadar Amerikaya vize işlemlerimi hallederdim. Yani Tüketici hakları mahkemesine başvurmak için şartlar o kadar zorki işin içinden çıkamıyorsunuz. Yok evraklarınızın bir fotokopisini Ticaret odasına teslim edin diyorlar. Gidiyorsun binbir zahmetle orada bir muhatap bulamıyorsun. Ayrıca onlarda mahkeme başvuru evrağı istiyorlar. Farklı farklı uygulamalar adamına göre muamele anlayacağınız. Sorun Devletin Tüketiciyi Koruyan adam gibi bir kanunun olmamasıdır. Sorun Tüketici hakları mahkemesinin ve avukatların yan gelip yatmasıdır. Firmalarda Tüketici hakları mahkemesine başvurunun ne kadar zor ve sıkıntılı olduğunu bildikleri için müşteriyi yıldırma politikası güdüyorlar. Devlette öküzün trene bakması gibi bakıp duruyor.
 

asder55

Asistan
Katılım
21 Şubat 2009
Mesajlar
192
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
En güzeli tüketici hakları derneğini aramak onlar bu işleri güzel hallediyor.Her firmanın korkulu rüyası:))
 

mito

Asistan
Katılım
5 Kasım 2010
Mesajlar
101
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
son 6 yılda geri iadelik birşeyin çıktımı yada hiç muhattab oldunmu müşteri hizmetleriyle ?
yukarıda yazdım 200 tl lik rami iade ettim ve paramı 3 gün içinde aldım yani müşteri hizmetleriyle muhatab olmaya gerek kalmadı.
şunuda belirteyim H.B yi savunmuyorum sadece benim başıma henüz böyle birşey gelmedi demek istiyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst