Okancelik29
Öğrenci
- Katılım
- 4 Ocak 2021
- Mesajlar
- 12
- Reaksiyon puanı
- 9
- Puanları
- 3
- Yaş
- 29
Merhabalar, forumda yeniyim.21 aralık tarihinde hepsiburada üzerinden akıllı saat satın aldım.23 Aralık tarihinde eşime teslim edildi.Bana ait olmayan bir kargo ile karşı karşıya kaldım.Ankarada oturan bir müşterinin kargosu bana teslim edilmiş,ve üzerinde 2 adet kargo barkodu vardı.Satıcı firma kargolarla ilgili hepsiburada'da çok problem yaşadığı için videolu teslim yapıyormuş.hepsijet çalışanına adımı okuyarak doğru kargoyu teslim ettiğini kanıtladı.Sonrasında bu durumu belirtince hepsiburada özür diledi çapraz barkod durumu olmuş ve gerekli inceleme başlatıldı dedi.Kaç gündür arıyorum hiçbir şekilde geri dönüş yok standart otomatik mesajlar ve talepler devam ediyor.Sistemde ise saat bana teslim edildi olarak görünüyor.Tüketici haklarına başvurdum.Hepsiburada'dan savunma bekliyor.Nasıl bir yol izlemeliyim.
#güncel
Güncel
Mesaj otomatik birleştirildi:
#güncel
Mesaj otomatik birleştirildi:
Güncel
Son düzenleme: