Hepsiburada 2011 Yarıyıl Raporu'nu Açıkladı

POWER

Rektör
Katılım
5 Ekim 2009
Mesajlar
10,275
Reaksiyon puanı
161
Puanları
0
Asıl araştırma şudur. Hepsiburada.com eski kalitesini tamamen yitirmiş, müşteri hizmetlerinde ve tedarikte sınıfta kalmıştır.
 

Edirneli

Profesör
Katılım
20 Mart 2011
Mesajlar
2,745
Reaksiyon puanı
15
Puanları
218
Aynen müşteri memnuniyeti sıfır
 

Mai Nai

Guru
Emektar
Katılım
23 Ağustos 2008
Mesajlar
21,627
Reaksiyon puanı
157
Puanları
243
Son rezilliklerinden sonra bedavaya ürün verseler tenezül edip siteye bile girmem!
 

exop

Asistan
Katılım
13 Ekim 2010
Mesajlar
334
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
Hepsiburada.com'u duyduğunuz anda arkanıza bile bakmadan uzaklaşın. Diğer sitelerde fiyat farkı %10-15 olsa bile(ki ben hiç o kadar farka denk gelmedim.) başka sitelerden veya mağazalardan alın.
 

freewill

Dekan
Katılım
8 Temmuz 2008
Mesajlar
7,637
Reaksiyon puanı
61
Puanları
228
Müşterilerine zerre saygısı olmayan tek amacı para olan kıytırık firma. buna rağmen rabet görmesi ise ayrı bir mevzu :)
 

HRNKC

Profesör
Katılım
1 Ağustos 2008
Mesajlar
4,155
Reaksiyon puanı
20
Puanları
218
1 ayda 1 ürünü güç bela teslim ettiler... ilk gelen cihaz bozuktu ayrıca, bi daha zor girerim o siteye...
 

Erdem-FB

Dekan
Katılım
25 Ağustos 2009
Mesajlar
5,745
Reaksiyon puanı
28
Puanları
218
İnternet mağazaları çoğaldıkça pazar doğal haliyle paylar küçülür :)
 

M.Uzun

Profesör
Katılım
25 Eylül 2008
Mesajlar
1,056
Reaksiyon puanı
2
Puanları
218
Son rezilliklerinden sonra bedavaya ürün verseler tenezül edip siteye bile girmem!
sonuna kadar katılıyorum :) ram aldım bozuk çıktı iade için yolladım adamlar garantiye yollamışlar gelince yollıycaz diye mesaj çektiler panelden arıyorum ne zaman gelir bilgimiz yok diyorlar böyle hizmetmi olur :)
 

exop

Asistan
Katılım
13 Ekim 2010
Mesajlar
334
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
sonuna kadar katılıyorum :) ram aldım bozuk çıktı iade için yolladım adamlar garantiye yollamışlar gelince yollıycaz diye mesaj çektiler panelden arıyorum ne zaman gelir bilgimiz yok diyorlar böyle hizmetmi olur :)
Kardeşim yine bu seninki iyi hali en azından adamlar garantiye yollamışlar iş ellerinden çıkmış. Peki ben bir ürün için 40 gün bekledim. Ve her türlü çabam,(Twitter,telefonla arama) cevap vermedi. Sonunda bende yolumu buldum torpille direk üst yetkiliden biriyle görüştüm. Yoksa daha çok bekleyecektim.

Not: Bu arada hatırladığım kadarıyla burada açık bir konuda vardı. Bir arkadaş tam 75 gün beklemişti.
 

M.Uzun

Profesör
Katılım
25 Eylül 2008
Mesajlar
1,056
Reaksiyon puanı
2
Puanları
218
Kardeşim yine bu seninki iyi hali en azından adamlar garantiye yollamışlar iş ellerinden çıkmış. Peki ben bir ürün için 40 gün bekledim. Ve her türlü çabam,(Twitter,telefonla arama) cevap vermedi. Sonunda bende yolumu buldum torpille direk üst yetkiliden biriyle görüştüm. Yoksa daha çok bekleyecektim.

Not: Bu arada hatırladığım kadarıyla burada açık bir konuda vardı. Bir arkadaş tam 75 gün beklemişti.
ooo :scared: hakikaten benimki iyiymiş bir daha hayatta almam hiç birşey ya hizlial.com hepsinden iyi ya.
 

POWER

Rektör
Katılım
5 Ekim 2009
Mesajlar
10,275
Reaksiyon puanı
161
Puanları
0
ooo :scared: hakikaten benimki iyiymiş bir daha hayatta almam hiç birşey ya hizlial.com hepsinden iyi ya.

Şimdilik. HB'de 1 yıl öncesine kadar çok iyiydi. Sonra kademeli olarak düştü. HızlıAl'a da aynı şey olabilir <:)

Hangisi o zamanda iyiyse biz onunlayız <:)
 

M.Uzun

Profesör
Katılım
25 Eylül 2008
Mesajlar
1,056
Reaksiyon puanı
2
Puanları
218
Şimdilik. HB'de 1 yıl öncesine kadar çok iyiydi. Sonra kademeli olarak düştü. HızlıAl'a da aynı şey olabilir <:)

Hangisi o zamanda iyiyse biz onunlayız <:)
Haklısın. İnternetten alışveriş yapmak her geçen gün kan kaybediyor anlaşılan..

Normal gidip bakıp almak en güzeli yaa :)
 

hakanozdm

Öğrenci
Katılım
30 Temmuz 2009
Mesajlar
30
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Bende HB gönderdiğim mesajı gönderiyorum halen cevap yok 14.10.2011 yazmışım.

Valla şaka gibisiniz.. Yine de bir umut ile tekrar baştan yazayım. 27.06.2011 tarihinde 31224014 nolu siparişde Sony marka Fotoğraf makinası siparişi verdim. Yanında hediye olarak 4gb hafıza kartı ve fotoğraf makinası çantası vardı. Hafıza kartı geldi ama yanında çanta yok idi. ( yaklaşık 3,5 ay önce). Bende sizin yavaşmı yavaş cevap vermekte aciz müşteri temsilcisine mesaj ve tel ile bildirdim. tamam dediler hemen göndeririz. sonra 2 ay sonra bir mesaj geldi. ( bende hayırdır inşallah dedim) eksik olan çanta için yeni bir sipariş açtık sipariş numarasıda 3492061214, 3 gün içinde elinde olur dediler. ( Tarih 20.09.2011). Bende bir umut sevindim. Lanet olsun dedim orjinal sony çanta yerine başka çanta gönderiyorlar ama olsun göndersinlerde bir daha alışveriş yapanı ...iksinler dedim. Tabi onundan üzerinden 25 gün geçti halen bir cevap yok.. Bekliyoruz.. Sonumuz hayırlı olsun... Valla ilginizden dolayıda ayrıca teşekkür ederim...
 

Clicker

Asistan
Katılım
18 Ağustos 2011
Mesajlar
249
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Şimdilik. HB'de 1 yıl öncesine kadar çok iyiydi. Sonra kademeli olarak düştü. HızlıAl'a da aynı şey olabilir <:)

Hangisi o zamanda iyiyse biz onunlayız <:)

HB artık son zamanlarda dediğin gibi çok bozdu ama neyseki hızlıal.com var ve hiç bir sıkıntı yok çok iyiler inş bozulmaz ...
Bence bu şekilde gitmeye devam ederlerse müşteri kitlesi dahada artacaktır.
 

Y!LM@Z

Profesör
Katılım
2 Şubat 2010
Mesajlar
1,540
Reaksiyon puanı
45
Puanları
228
Demek bu sorunu tek yaşayan ben değilmişim. Hepsiburada'dan Microsoft X8 Mouse almıştım mouse tuşlarında takılma olmaya başladı ve bende garanti kapsamında 8.Ayda garantiye gönderdim önce ürün elimize gelmedi dendi ama kargoya sorduğumda şu isimli şahıs ürünü teslim almış dediler. defalarda arama ve mesaj göndermemize rağmen hep aynı konuşma ve mesajlarla karşılık verdiler. Adamlara üç farklı mesaj gönderdim ama üçününde gelen cevaı aynı çıktı. Şimdi ise ürünü onarımına aldılar. ama ürün servisten dönerli 1 ay olacak hala bir gelişme yok ürünü onarıldıysa gönderin diyoruz ama nafile halen de beklemedeyim artık gerisini siz düşünün. Bu gidişle yeni yıla gönderirler sanırım.
 

samedo

Öğrenci
Katılım
17 Temmuz 2008
Mesajlar
62
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
müşteri memnuyeti 0
ürün tedarik süreci sıfır 0
herşey sıfır hepsiburada benim içinde bitmiştir 2 ay olacak taksitleri yarıladım ama hala ürünümle ilgili haber yok saçma sapan otomatik mesajlar yolluyolar okadar başka bişey yok tam dolandırıcı zihniyeti....
 

Sezer_53

Asistan
Katılım
1 Kasım 2011
Mesajlar
140
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
daha çok para kazanmak için çalışan sayılarını az mı tutuyolar acaba:D:D:D
 

samet205

Öğrenci
Katılım
26 Ekim 2008
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
ben çok şanslıyım galiba geçenki worlde yüzde 10 hediye ve hediye çeki kampanyasından huawei x5 aldım öbür gün geldi telefon hediye çeklerinide tarihi geldiğinde alabilirsem tamamdır :)
 

ykaduman

Asistan
Katılım
18 Kasım 2008
Mesajlar
312
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
Ben 8-10 arasi alişveriş yaptim hiçbir sorun yaşamadim fakat müşteri hizmetleri konusunda sikintilari olduğunu bende kabul ediyorum ancak internet üzerinden hemen her sitede sorunlar yaşanabileceğini düşünüyorum
 

s7v7n

Asistan
Katılım
16 Aralık 2009
Mesajlar
216
Reaksiyon puanı
6
Puanları
0
Ben bir ay ürün bekledim gelmedi. Şimdi iptal ettim. Bu seferde para iadesini koşturuyoruz. Lanet gelsin bu siteye.
 

konyak

Asistan
Katılım
18 Ağustos 2011
Mesajlar
170
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ürün alırsın 20 günde gelir iade etmek istersin 2 ayda alırsın paranı artık bırakın hb yi, hizlialla 2 yıldır alışveriş yapıyorum hb de yaşadığım sıkıntının 3/1 yaşamadım. Para iadesini bile 2 bilemedin 3 iş günü içinde aldım yaa
 

ilahiyatci

Doçent
Katılım
22 Ağustos 2008
Mesajlar
577
Reaksiyon puanı
10
Puanları
18
nekadarrezaletvarsa.hepsiburada.com subdomainini işlevsel hale getirmeliler. yalancı çıkmasınlar en azından
 

Clicker

Asistan
Katılım
18 Ağustos 2011
Mesajlar
249
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ben bir ay ürün bekledim gelmedi. Şimdi iptal ettim. Bu seferde para iadesini koşturuyoruz. Lanet gelsin bu siteye.

Allah yardımcın olsun dostum umarım biran önce kurtulursun bu berabat durumdan HB insanlara zarar vermekten başka bir işe yaramıyor işte...
 

konyak

Asistan
Katılım
18 Ağustos 2011
Mesajlar
170
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ben bir ay ürün bekledim gelmedi. Şimdi iptal ettim. Bu seferde para iadesini koşturuyoruz. Lanet gelsin bu siteye.

Aynı sorunu kardeşimde yaşadı, iptal edilen ürünün parasını 15 güne zar zor aldı kavga ederek, o gün bu gündür hb sözünden bile söz etmez. Geçmiş olsun, ben hizlialdan alışveriş ederim, sıkıntım olmadı çok şükür bu zamana kadar.
 
Üst