[HD] PGTR Wallpaper - Speed Art

nicknametr

Asistan
Katılım
27 Ocak 2009
Mesajlar
491
Reaksiyon puanı
6
Puanları
18
PlayGameTR.Com adlı websitem için hazırladığım hızlandırılmış wallpaper yapım videosudur. Videoda Photoshop CS5 ve Cinema 4D programları kullanılmıştır. Ayrıca videoyu HD kalitesinde izleyebilirsiniz. Ayrıca bizi youtube kanalımızdan takip edebilir ve abonemiz olabilirsiniz. Kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz. Youtube hesabınız varsa like yaparsanız sevinirim.

[video=youtube;XtLeXgZbDog]http://www.youtube.com/watch?v=XtLeXgZbDog[/video]

Sitemiz; http://www.senininternetin.com
Sitemiz; http://www.playgametr.com

Wallpaper; http://i.imgur.com/SP3qf.jpg

Music: Eric Turner - Written In The Stars (Dj Radrigos Remix)



 

M.Şamil CAN

Dekan
Katılım
23 Ekim 2009
Mesajlar
5,839
Reaksiyon puanı
105
Puanları
243
Cinema 4D de transparan zeminli render alma varmı ?
 

M.Şamil CAN

Dekan
Katılım
23 Ekim 2009
Mesajlar
5,839
Reaksiyon puanı
105
Puanları
243
hiç kullanmadım cinema 4d programını ama eğer render edilen sahneyi png olarak kaydedersen obje olmayan kısımlar transparan olur.

Her program için geçerli değilki bu. Misal photoshopta arkaplanı transparan bırakmazsan png kaydetsen bile transparan olmaz.
 

tuskilidi

Profesör
Katılım
31 Aralık 2006
Mesajlar
1,401
Reaksiyon puanı
17
Puanları
218
hiç kullanmadım cinema 4d programını ama eğer render edilen sahneyi png olarak kaydedersen obje olmayan kısımlar transparan olur.

Her program için geçerli değilki bu. Misal photoshopta arkaplanı transparan bırakmazsan png kaydetsen bile transparan olmaz.

ne demek istediğini çok iyi anlıyorum. :) dikkat edersen "obje olmayan kısımlar" demişim. photoshop'ta eğer zemin kullanmışsan o da bir obje olarak değerlendirilir ve doğal olarak transparan bir kısım olmaz png'de.

3d programlarda sahne her zaman transparan olduğundan sen kameranın önüne herhangi bir obje koymadığın sürüce render alırken obje olmayan kısmlar daima transparan olur.
 

M.Şamil CAN

Dekan
Katılım
23 Ekim 2009
Mesajlar
5,839
Reaksiyon puanı
105
Puanları
243
ne demek istediğini çok iyi anlıyorum. :) dikkat edersen "obje olmayan kısımlar" demişim. photoshop'ta eğer zemin kullanmışsan o da bir obje olarak değerlendirilir ve doğal olarak transparan bir kısım olmaz png'de.

3d programlarda sahne her zaman transparan olduğundan sen kameranın önüne herhangi bir obje koymadığın sürüce render alırken obje olmayan kısmlar daima transparan olur.

hmm programı yüklüyorum şuan deneyip bildiririm dediğiniz gibi sistem bundada geçerli ise çok iyi olur :)
 
Üst